Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Liam, moje záchrana - 2. kapitola


Liam, moje záchrana - 2. kapitolaA je tu 2. kapitolka. Večírek u Warnerových.

Zbytek školního týdne mi rychle uběhl, zvlášť díky Liamovi. Liam se mnou trávil většinu času. Naomi s Damianem byli spíš spolu. Dneska mělo být to grilování u Warnerových doma, jejich dům jsem ještě neviděla a byla jsem celkem zvědavá, jak to u nich vypadá. S Naomi jsem měla jet k sobě domů, kde se obě převlečeme a mě pak Liam vyzvedne. Na parkovišti jsem se akorát rozloučila s klukama a nasedla k Naomi do auta.

Po deseti minutách jízdy jsme byli u mě doma. Na to grilování jsem si vybrala normální bílé tričko s krátkými rukávy, na to modrou košili s krátkými rukávy, kterou jsem si nechala rozepnutou a džínovou sukni nad kolena, s výsledkem jsem byla spokojená, koneckonců, je to jen grilování.

„Vypadáš úžasně,“ pochválila mě Naomi, už oblečená do svých věcí.

„Ty taky.“ Naomi se usmála a ještě mě lehce nalíčila.

Pak jsme si pár hodin povídaly o Liamovi a Damienovi. Dozvěděla jsem se, že je s Damienem už padesát let. Dost dlouhá doba na to, aby byli víc než jen úžasný pár. Taky jsem plánovala takovou budoucnost, s ním, kdysi. Přepadl mě smutek a chytila jsem se za břicho, ty vzpomínky nešly potlačit.

„Bello, co je ti?“ strachovala se Naomi.

Chvíli jsem se uklidňovala, až se mi to podařilo a mohla jsem mluvit.

„To je na dlouhé vyprávění a už je za pět minut osm,“ odpověděla jsem jí, tak, aby pochopila, že o tom nechci mluvit.

„Dobře, ale kdyby sis potřebovala s někým promluvit, jsem tady.“

„Děkuju Naomi,“ řekla jsem jí a objala ji.

Přesně v osm zazvonil zvonek u dveří. Otevřela jsem Liamovi a pozdravila ho. Liam mi pochválil oblečení a pak mě dovedl ke svému autu. Rozjeli jsme se a Naomi jela za námi svým autem. Po čtvrt hodině jsme dorazili k nádhernému domu, který mi vyrazil dech.

 

    

Byl snad dvakrát větší než dům Cullenových a měl obrovskou zahradu, která měla vzadu bazén.

Všimla jsem si, že na jedné straně se rozprostíral les, no jak jinak. Všude bylo plno lidí, všichni zřejmě mířili na to grilování. Liam mi otevřel dveře u auta a já vystoupila.

„Máte úžasný dům, Liame.“

„Taky si myslím, ale kdybys ho viděla předtím, museli jsme najmout jednoho slavného architekta, aby ten dům opravil.“

„Aha, co vlastně dělají tvoji rodiče za práci?“

„Máma má firmu co pořádá oslavy všeho druhu a táta pracuje jako doktor.“

To je náhoda, pomyslela jsem si, ale nahlas jsem to neřekla, nechtěla jsem myslet na Cullenovi.

S Liamem jsme se vydali dozadu na zahradu, kde už bylo plno lidí, kteří se bavili. Liam zamával na dva krásné lidi, nebo spíš upíry a ti se vydali k nám.

„Bello, tohle jsou mí rodiče, Serena a Dan.“

„Moc mě těší,“ řekla jsem a pokusila se o úsměv.

„Také nás těší, Bello,“ řekla paní Warnerová.

„Máte úžasný dům, paní Warnerová,“ řekla jsem.

„Prosím, říkej mi Sereno, nebo si začnu připadat stará."

„A mně prosím říkej Dane, ze stejného důvodu jako tady Sereně,“ řekl táta Liama.

„Dobře,“ odpověděla jsem prostě.

„Super, no rádi jsme tě poznali, Bello, ale musíme za ostatními hosty, užij si večírek,“ řekla Serena a objala mě.

„Máš fajn rodiče,“ řekla jsem Liamovi, který celé setkání sledoval s cukajícími koutky.

„Jo, to jo, oni jsou fatk dobří rodiče, ale většinou je tipujou spíš na naše sourozence.“

„No, ani se nedivím.“

 

Pak začala hrát nějaká country píseň, spatřila jsem Naomi a Damiena jak šli na parket, kterého jsem si předtím nevšimla. Tancovali nějaký country tanec, který jsem poznala.

„Tak jo, jdeme tancovat,“ řekl Liam a začal mě táhnout k parketu.

„Na to zapomeň,“ začala jsem protestovat.

„Bello, prosím, bude legrace, navíc Naomi říkala, že jsi prý chodila do různých tanečních kurzů,“ žadonil Liam.

„Fajn,“ řekla jsem ne zrovna nadšeně, i když jsem ve skutečnosti byla celkem zvědavá, jaký je Liam tanečník.

„Super,“ řekl Liam a už jsme byli na půl cesty k parketu.

„Proč zrovna country?“ zeptala jsem se jen tak mimochodem.

„Je to oblíbená muzika rodičů a navíc je taková svobodná, nemyslíš?“ řekl Liam.

„Jo, to je,“ odpověděla jsem a pak jsme začali tancovat.

Liam tancoval dobře a já taky nezapomněla jak tancovat, bod pro mě, po chvíli jsme k tomu tanci začali přidávat prky z jiných tanců, skvěle jsem se bavila, nakonec se kolem nás vytvořil kruh a všichni začali tleskat do rytmu, po konci písničky nám všichni zatleskali a my se z legrace uklonili. Pak jsme odešli z parketu a lidé zase začali normálně tancovat na další country písničku. Šla jsem s Liamem na druhou stranu zahrady, byla tam houpací lavička sedli jsme si a já mlčela. První to ticho prolomil Liam.

„Mohla bys mi teď prosím říct, co se ti vlastně přihodilo?“

Chvíli jsem nad tím přemýšlela a nakonec jsem si uvědomila, že mu to říct chci.

„Dobře, ale je to dlouhý příběh.“

„Já mám času dost,“ odpověděl rozhodně Liam. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Liam, moje záchrana - 2. kapitola:

 1
19.02.2012 [13:41]

frenie12zvláštní nápad zvolit Serenu a Dana a jsem zvědavá jaký bude háček

1. Petronela webmaster
17.07.2011 [11:09]

PetronelaZajímavá kapitola, velmi rychle se z nich stali přátelé a teď to vypadá i na víc, ale... mám takové tušení, že brzy nastane zvrat, že jo?

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!