Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Let the time decide - Úvod a 1.kapitola

Collin a Bredy


Let the time decide - Úvod a 1.kapitolaTakže moja prvá poviedka. Odohráva sa po Twilighte, ale nebojte sa žiadne "ja ťa nechcem" tam nebude. Snáď sa vám ten začiatok bude páčiť.Ak áno, som rada. Ak nie , napíšte

Úvod

Bol to už mesiac čo ma James skoro zabil. Bola som šťastná, úplne. Edward mi ponúkol aby som sa k nim nasťahovala pretože chceli za pár mesiacov odísť a ja s nimi.Charlie ma jednoducho nechcel pustiť tak som utiekla. Vlastne sme s Edwardom vyskočili z okna keďže ma Charlie zamkol v izbe. Bolo mi to jedno. Odkedy chcel aby som sa dala dokopy s Jacobom a rozišla sa s Edwadom prestala som ho mať rada. Carlise a Esme boli ako moji rodičia a ich akože adoptované deti ako súrodenci... až na jednoho. Moju lásku, slnko v zamračenom dni. Edward. Síce si najprv dával za vinu čo sa mi stalo s Jamesom, ale keď videl že som šťastná a on sa nemá prečo trápiť keď mu to nevyčítam prestal s tým. Moje 18.narodeniny boli perfektné. Všetko bolo dokonalé vlastne celý deň odkedy mi Edward priniesol raňajky do postele(ktorú kúpil kvôli mne), odviedol ma na našu lúku a pri návrate ma všetci prekvapili obrovskou oslavou. Alice to vymyslela skvele. Edward si nedal povedať a kúpil mi Ferrari F430.Keď som sa otočila aby som mu vynadala a odmietla darček hodil po mne šteňacie oči a tak som ten darček prijala pod podmienkou že môj nákladiačik bude stáť v garáži ako pripomienka mojich prvých chvíľ vo Forkse. Koniec dňa bol prekrásny zabalená v deke v Edwardovom náručí.

 

1.kapitola

Ráno som sa zobudila na veľký krik. V poslednom čase spím dlho a je to kvôli čomu? Edward ma hrozne rozmaznáva. Za chvíľu nevstanem z posteľe a aj do kúpeľne saodkotúľam ako lopta. Zišla som po schodoch ale ako to u mňa ráno býva nejako som stratila rovnováhu a vletela rovno do Edwardovho náručia. Chcela som sa naňho usmiať, ale keď som sa naňho pozrela upieral niekam do diaľky.
"Dobré ráno" začala som ja aby som si nepripadala tak trápne. Aj keď na to aby ráno bolo " dobré" nevyzeral. Neodpovedal.
"Edward?" Skúsila som to znova so známkami hysterie. Konečne sa na mňa pozrel. Jeho pohľad bol bolestivý a ja som sa už bála. Chvíľu sme sa na seba iba pozerali. Čo sa mohlo stať? Prečo ja? Prečo my ? Prečo Amerika ? Prečo Zem? Prečo táto blbá galaxia.  Zrazu roztiahol oslnivý úsmev pričom odkryl pár bielych zubov.
"Máš rada more?" Tak toto je divné. Veď som pri ňom vyrastala ako ho nemôžem mať rada?
"Mám. Deje sa niečo?"
"Áno deje." Ups toto bude hrozné. Ja som to vedela! Mal ma premeniť a teraz máme problémy. Neznášam to jeho " ja ťa ochránim" alebo " ja sa o seba dokážem postarať". Všimol si môjho vystrašeného pohľadu a pokračoval.
"Ideme na malý výlet na jeden ostrov" A on ma tu naťahuje aby som dostala infarkt? Zrazu vletela do haly Alice a šťastne sa teda netvárila.
" Toto nebude fungovať majú Demetriho." Tak ja začínam prepadať panike. Je mi jasné že sa niečo deje a ak mi to nepovedia tak ja si to zistím.
"Musíme to skúsiť." Čo? Zase neviem o čom je tu reč. Perfektné.
"A nemyslíš si že by to Bella mala vedieť?" Tak toto bude niečo strašné.
"Nie" Super, takže nie. "Nemyslí si že jej bude lepšie" Teraz už viem že už zase niečo zatajuje.
"Prepadá panike už teraz a za menej ako desať minút to sama zistí." Ja mám strach.
"Ideme Bella, Alice stihneme to?"
"Nie"
"Čo teda máme robiť?"
"Počkať"
"Bella, čo si dáš na raňajky?" To je vtip?
"Nechceš mi niečo vysvetliť?"
"Iba nám príde návšteva našeho druhu tak som sa bál či budeš v bezpečí."
"Nič mi netajíš?" To by sa mu teda podobalo.
"Nie" Fajn tak asi som vážne pesimista.
"Kde sú všetci?" Napadlo ma, keď som sa pozrela cez okno a ani Esme, ktorá skoro ráno kontrolovala svoju záhradu tam teraz nebola. Alice sa tiež niekam vytratila a moje podozrenie sa zdvojnásobilo.
"Baseball" Bez Edwarda? Možno ma jednoducho nechcel nechať samú .
"Čo si dáš?"
"Stačia mi vločky s mliekom." To je najrýchlejšie aspoň budem mať dosť času sa ešte pár otázok spýtať.
"Ideme na ten ostrov?" Možno mi chcú urobiť oslavu na rozlúčenie ako urobili krst môjho Ferrari (poliali ho šampanským ktoré naliali aj do zvieraťa a potom ho vysali)
"Neviem" Asi problémy s počasím.
"Si divný"
"Som upír"
"Nie pozri sa na ostatných napríklad taký Emmett divný nieje" Teraz som sa nachytala na vlastných slovách. Ani si to nevšimol asi ma poriadne ani nevnímal.
"Počúvaš ma?" Nič
"Edward?" Nič
Šťuchla som doňho aby som sa ujistila že pri živote aj keď život skončil v roku 1918.Tým činom som si asi privodila podliatiny.
Zrazu do kuchyne vrazili členovia mojej rodiny. Emmett, ktorý si neodpustil vtip. Vedľa neho Rosalie, ktorá po tej chvíli čo ma videla umierať a ako sa na mňa strápene Edward pozeral som začala s ňou pozerať každé ráno romantické filmy, ktoré každý deň menila a ktorá ma chránila pred každovíkendovou nakupovaciou mániou Alice. Carlise, ktorý kmital očami medzi mnou a Edwardom. Esme, ktorá pozorne sledovala Carlisea, Jasper,ktorý sa nás snažil upokojiť a Alice, ktorá sa tvárila asi najhoršíe aj keď výber som mala veľký. Pochopila som že mi niečo vážne chcú utajiť. Než som sa stačila niečo spýtať vrútila sa do miestnosti naša návšteva a mne vypadla lyžička z ruky.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Let the time decide - Úvod a 1.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!