Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Let číslo dvanásť - 10. kapitola: Koniec utláčania

faxsk


Let číslo dvanásť - 10. kapitola: Koniec utláčaniaK okrúhlej kapitole patrí aj trocha akcie. Tá nesmie chýbať. Bella sa rozhodne, že zničí Edwardov mobil, s ktorým ju vydiera. Použije na to zaručenú ženskú zbraň. Edward bude v kapitole veľmi naštvaný a Bella si ponesie následky. Presunieme sa z pevniny na more. A čaká nás aj trocha zábavy. Príjemné čítanie.

Let číslo dvanásť

10. kapitola

Koniec utláčania

Prebudilo ma nepríjemné svetlo a pražiace slnko, ktoré mi už začínalo liezť na nervy. Došli mi všetky okolnosti a ja som zistila, že nemá cenu, aby som si vybíjala nervy, keďže veľmi dobre viem, že z tohto ostrova sa len tak nedostanem. Otočila som sa na vedľajšiu stranu a uvidela... nikoho. Počkať.

Sadla som si a začala sa obzerať. Bola som tu sama. Ako prst na ruke. Postavila som sa a obzerala sa, či niekde nezazriem Edwarda. Nebol nikde. Zdalo sa mi to čudné a trocha ma prepadol strach. Síce som od neho ešte včera chcela utiecť, ale pochybujem, že sa o seba sama postarám.

Začínala ma prepadať panika. Rozhodla som sa, že to chce nejaký dobrý plán. Mohla som predpokladať, že ma tu nechá. Určite odišiel niekam na opačnú stranu ostrova. To som si mohla myslieť. Naštvane som si sadla a zapozerala sa na more. Znova tak krásny obzor, ale teraz som na kúpanie nemala vôbec chuť. A slaná voda by mi aj tak neprospela.

„Toto nie je možné. Ešte aj zver je tu drzá,“ ozvalo sa za mnou a ja som si vydýchla.

„Kde si bol?“ opýtala som sa.

„Loviť, kam by som mal ísť?“

„Iba sa pýtam.“ Prevrátil očami. Dnes som mala vražednú náladu a on je jediný, kto si ju odnesie. Zaslúži si to.

Zamierila som k džungli a všimla si jeho spýtavý pohľad.

„Kam ideš?“ opýtal sa, keď som prechádzala okolo neho.

„To je moja vec,“ povedala som a vtedy som si spomenula na mobil. Do prčic. Dostala som nápad.

„Nie je to tvoja vec, Bella-“

„Ticho,“ zastavila som ho a odložila svoju prechádzku džungľou, pri ktorej som mala v pláne nájsť niečo na jedenie. Musím urobiť všetko postupne a nesmiem zabudnúť na maličkosti. Otočila som sa a klipla som mihalnicami.

Už iba pohľad do jeho tváre sa mi zdal dosť odpudzujúci, ale musela som od neho nejako vypáčiť ten mobil. Podišla som k nemu čo najbližšie a snažila som sa, aby na mne nebolo vidieť paniku. Edward vyzeral, že je zmyslov zbavený, celou svojou tvárou premýšľal, čo sa chystám urobiť. Do čerta! On ma tak pozná.

Prezrela som si ho a všimla si, že mobil mal v pravom vrecku. Náramne mi to uľahčil. Keď som si prehrala svoj plán, už mi neprišiel tak skvelý. Teraz to bolo kto z koho. Ak príde na to, čo sa chystám urobiť, je so mnou koniec. Ak nie, tak by pri mne museli stáť všetky sudičky.

Podišla som tesne k nemu a modlila sa, aby to vyšlo. Pozrela som sa mu do očí a všimla si, ako onemel. Zdalo sa mi naozaj sprosté urobiť to, keď ma tak vydiera, ale musela som mu nejako vziať ten mobil.

Vzala som jeho ruky a položila si ich na svoj chrbát. A potom som ho normálne pobozkala. Ostal stáť ako kocka ľadu a ani sa neopovážil odtrhnúť, či nejako sa brániť. Najprv som začala slabým bozkom a neskôr trochu silnejším. Edward sa ku mne pridal, bol ako v tranze. Musela som to využiť a nečakane som skĺzla rukou po jeho ruke a siahla do vrecka. Veľmi opatrne som sa snažila vybrať mobil.

Keď som už mobil držala v ruke, bola som si vedomá toho, že mi to vyšlo. A radovala som sa z toho, že aj ja mám vrecko na nohaviciach. Vtedy ma Edward dosť prekvapil. Pobozkal ma ešte náruživejšie, než doteraz. A teraz som zamrzla ja. Stála som tam ako socha a snažila sa vložiť do vrecka mobil. Keď som to skoro urobila, zastavila ma Edwardova ruka. Chcel mi ho vziať.

Vedela som, že je so mnou koniec. Že na to prišiel a snažil sa použiť rovnakú metódu.

Nečakane som sa od neho odtrhla a podarilo sa mi odhodiť mobil. Ten dopadol ďalej od nás. Pozrela som sa na Edwarda, ktorý sledoval mobil a neskôr stočil pohľad ku mne. Pozdvihla som jeden kútik úst a on slabo zavrčal. Tušil, čo sa chystám urobiť.

Snažila som sa poriadne využiť upírsku silu. Rozbehla som sa k mobilu, ale Edward sa rozbehol so mnou. Za stotinu som stála pri mobile, no skôr, než som ho vzala do rúk, strčil do mňa Edward. Dostala som neuveriteľnú chuť zabiť ho preto. A jasne som si uvedomovala, že ak zničím ten mobil, nebude ma vydierať.

Skočila som naňho a začala ho mlátiť. Nejako som ho potiahla za vlasy a neušlo mi jeho hrubé zavrčanie. Podarilo sa mi zložiť ho na zem – sama som sa čudovala, kde sa to vo mne nabralo, a dostala som sa k mobilu. Celou silou som naň stúpila. Mobil sa rozletel na tisíc márnych kúskov a prach z neho len tak letel. Bolo po mobile. Usmiala som sa od ucha k uchu a zdvihla pohľad k Edwardovi.

Úsmev mi zamrzol. Vyzeral ako naštvaný býk. Mala som pocit, že ak by mohol, tak by bol červený až za ušami. Desivo vrčal a pripravoval sa na skok. Zostala som v šoku a dúfala, že to prežijem. Trocha som sa bála...

„Toto ti nedarujem!“ skríkol. Vyzeral naozaj naštvane, a tak som sa rozhodla, že bude lepšie cúvať dozadu. Je jasné, že je takto naštvaný, predsa som mu zničila možnosť vydierať ma. S tým mobilom ma držal nakrátko. Vedel, že nebudem robiť problémy.

„Naštvaný?“ opýtala som sa. Sama som si podpísala rozsudok smrti. Aspoň sa trochu pobavím.

Nebezpečne sa ku mne približoval a vrčal ako tisíc psov. Cúvala som dozadu, ale nevedela som, kam ujsť. Edward bol veľmi rýchly, aj keď som mu pred chvíľkou chcela vziať mobil, tak reagoval pohotovo. Vyzerá to tak, že nemám šancu na útek.

Všimla som si bielu šmuhu – Edwarda - pred sebou, ktorý na mňa normálne a sadisticky skočil. Schytil ma za boky, teda myslím, že za boky, ale tam som cítila jeho ruky, a mieril so mnou na šíre more. Do pekla!

Zadržala som dych, aby som nezostala v šoku, keď dopadneme do vody. Dopad bol veľmi nepohodlný, keďže ma Edward stále držal a nemohla som sa ho zbaviť. Bola som celá mokrá a začala som sa hádzať. On sa však nevzdával. Držal ma pevne za pás. Podarilo sa mi odstrčiť ho, ale nejako ma posunul nižšie do vody. Zadržala som dych a ďakovala bohu za to, že som poloupír. Dych som vedela zadržiavať dlho, ale skôr som sa chcela vyslobodiť z jeho rúk. Všimla som si, že ho to veľmi baví, keď vidí, ako sa ponáram.

Ak sa chce hrať, tak sa bude. Podarilo sa mi skočiť naňho a teraz som ho mala v rukách ja. Ponorila som ho do vody a začala ho topiť. Vedela som, že ak by chcel, tak som na opačnej strane ostrova, no pristal na hru. Mohla som sa vynoriť a nadýchnuť. Vynoril sa spolu so mnou.

Všimla som si, že sa naňho lepí celé tričko a vlasy mal rozstrapatené. Nevadilo mi to, že som mokrá. Bolo strašne horúco, a tak to bolo príjemné.

Pozrela som sa na Edwarda, a ten ma, ako tradične, pozoroval.

„Čo pozeráš? Buď chlap a bráň sa,“ skríkla som a začala naňho špliechať vodu.

„Počkaj, ty mrcha! Dostaneš,“ povedal a začal mi oplácať moje útoky.

Prišlo mi to naozaj vtipné a odviazané. Začala som sa smiať na celé kolo a Edward sa pridal. Rozhodla som sa, že ho ešte podusím vo vlastne šťave.

„Pomóc. Topím sa!“ začala som kričať a ponorila som sa.

„Čože? Bella!“

Priplával ku mne a schytil ma za pás.

„Žartujem,“ vykríkla som.

„Nežartuješ! Zľakol som sa!“

„No jasné! Môžeš ma pustiť.“

Nepustil ma. Odkašľala som si – aj tak nič.

„Edward!“ skríkla som a snažila sa vymámiť z jeho rúk. Ten sprostý upír ma nepustil!

„Tak dobre, budem ťa topiť,“ povedala som a začala ho ponárať.

„Nemôžeš topiť iba ty mňa!“ A s týmito slovami na mňa skočil on. Snažila som sa vynoriť, ale vedel sa veľmi dobre potápať.

Vynorila som sa nad hladinu a snažila sa nevenovať pozornosť jeho pohľadu a tomu, ako uvoľnene sme sa spolu smiali.


 


Kapitolu máte za sebou. Uvidíme, či bude naozaj koniec utláčania alebo to Edward zvládne aj bez mobilného telefónu. Nechajte sa prekvapiť. 

Všimla som si, že veľa z vás by chceli Edwardov pohľad. Ten by vysvetlil veľmi veľa, ale možno aj ten príde. Neskôr určite áno.

Chcem pozdvihnúť všetky osoby, ktoré poviedku pravidelne čítajú. Nebudem menovať, ale ste úžasné a ďakujem vám, dievčatá.

Ďalšia kapitola závisí iba od vás. Vaše komentáre sú skvelé a posúvajú ma napred.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Let číslo dvanásť - 10. kapitola: Koniec utláčania:

 1 2   Další »
18. Gaba
31.10.2011 [17:46]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.10.2011 [22:04]

kajka007ÁÁÁÁ, ty jejich komenty mě zabijou. Emoticon Víš jak blbě se cítím, že ti tady nechávám sotva čtyři řádky? Hodně... Emoticon !
NO ale počkej, oni se jako fakt líbali? A Edward chtěl? Emoticon Nádhera... To v té vodě! Emoticon MMM... Emoticon Jdu na 11. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16. Nesii
28.09.2011 [8:27]

NesiiJeeej. Ďalšiu kapitolu za sebou. Emoticon
Wau. Prekvapili ma obaja ale hlavne Edward. Myslela som si, že ju zabije Emoticon a normálne, že sa začínajú ako tak znášať. Emoticon
Ten mobil,... tak a má po vydieraní. Emoticon
To sa tiež tešíím. Konečne aj Bella ukáže akú ma silu.

Rozhodne sa teším na ďalšie pokračovanie. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. cornelka6
25.09.2011 [21:33]

tp je tak strašn ěorif´ginální,vtipné a super....nemůžu to vydržet piš dááááááááálllllllll!!!!!!BESTOVNÍ POVÍDKA JEN TAK DÁL Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. Zdenuše
25.09.2011 [21:05]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. kikuska
25.09.2011 [13:41]

Ježiško, toto bola taká super kapitola. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

Najskôr ten začiatok. Milo ma prekvapila Bellina reakcia. Neviem si pomôcť, ale strašne sa mi páči, keď sa bez Edwarda bojí. Myslím, že to je len plus do budúcna. Emoticon Emoticon

A to s tým mobilom. Emoticon Emoticon Super nápad využiť ženské zbrane. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ale Edwarda nezaostával. Somár jeden, vie čo robí. No aj tak to bolo zlaté. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon A mám neskutočnú radosť, že nakoniec je ten telefón aj tak v keli. Emoticon Emoticon To som zvedavá, ako to bude fungovať bez tých vyhrážok s mobilom. Emoticon Emoticon Ale Ed asi na niečo príde, či? Emoticon Emoticon

No a potom tá scénka s morom. Emoticon Emoticon Tá bola naozaj skvelá. Emoticon Emoticon Emoticon Ach. Ach. Ach. Emoticon Emoticon Emoticon

Naprosto dokonalá kapitola. Neviem sa dočkať ďalšej. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. andysek1002
25.09.2011 [13:18]

To bylo vazne super ten konec hlavne a Bella jak ho dostala to je dobre Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. schuchinka
25.09.2011 [11:00]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Kika57
25.09.2011 [10:44]

Kika57Bubu! Emoticon
Ani nevíš, jak strašně moc mě mrzí, že komentuji takto pozdě a naštve mě, jestli z tu dobu, co budu psát, někdo napíše ještě nějaký. Už tak jsem mezi posledními!Naštvalo by, kdyby těch dalších deset lidí fakt teď okomentovalo Emoticon
Nejhorší na tom posledním komentování je, že všichni přede mnou už vše vypsali (nemám pravdu Světluško?) nebo napsali mnohem delší komentář, než já a to jsem to měla slíbený (opět na světlušku). Ani nevíš, jak moc mě štve, že nedokážu napsat tak dlouhý komentář jako ona a udělat ti aspoň o malinko větší radost, než posledně. Snad to nebude taková tragédie Emoticon

Jsem strašně ráda, že kapitoly píšeš tak rychle. Jako vždy se budu muset opakovat a psát ti samá kladná přídavná jména k této povídce. A věř, že to půjde opravdu těžko, protože už minule mi to šlo špatně. Budu si muset koupit nějaký slovník nebo budu za dalších pár kapitol totálně v háji! Emoticon Takže začneme... Krásný (je to opravdu krásný příběh!), báječný (báječně se Bella s Edwardem pošťuchují), senzační (byl nápad na tuto povídku), skvělý (tak u tohoto slova jsem v háji Emoticon ), úžasný (úžasný byl jejich polibek), ohromný,prima, obdivuhodný (nechápu, jak mě můžou napadat nové situace), skvostný, perfektní, dokonalé, brilantní, překrásné, monstrózní, originální (ještě řekni, že ne) , vtipné, vynikající a hlavně vynikajicně napsaný! Emoticon

Tak fajn... Už to píšu asi pět minut, tak by bylo lepší, abych se přesunula k ději, ne? Emoticon
Když se ráno probouzím, tak mě vždy naštve stejná... věc, jako Bellu. Taky mi vždycky přímo do obličeje svítí ta odporná svítící, žlutá a až moc veliká koule jménem sluníčko Emoticon Když je odpoledne (a to většinou ne), tak mi neva, ale ráno? Emoticon Že byla vyděšená, když tam není Edward? Nedivím se! Co kdyby tam přišel Pátek a spletl by si jí s Robinsonem? Tak mě napadá, jak ti dva trávili volné chvilky... Emoticon Emoticon Snad by se jí Edward zastal, kdyby se o něco pokoušel Emoticon

Vrátil se z lovu... Pokaždé, když napíšeš, že je/byl v lese, tak čekám kdy se tam objeví opičky. Ty jsi na ně šílená dost. Emoticon

Ten její plán a polibek... to bylo něco. Krásně, moc krásně si popsala pocity, že jsem z toho (asi) vycítila, jak se cítil Edward. Myslím, že jemu se to moc líbilo a když zjistil, že nemá mobil, tak se do toho vžil nejen kvůli tomu, aby to získal zpět. Podle mě pouze využil situace. Prostě jí rád líbá a já jsem ho teď prozradila. A vůbec se za to nestydím a nevadí mi to. Teda... Vadilo by mi to, kdyby to byla pravda a ty to nějak chtěla napsat a já to teď prozradila Emoticon

Souboj ženy a muže. Souboj poloupíra a upíra. Kdo vyhraje tento velký boj a rozdupne si malinkatou krabičku jménem mobil? To si přečtete v této kapitole Emoticon To bylo drsný a napsala jsi tu scénu tak perfektně, že jsem si to dokázala živě představit a chlámala jsem se jak malá! Nemělo to chybu a jak si ještě dodala, že si na mobil stoupla? Její pocity vítězství a nakonec strachu a nevědomosti? Emoticon Emoticon

Fakt jsem vůbec nečekala, že by mohl udělat něco podobného a odnést ji do moře. Dokonce jsem si i chvilku myslela, že ji chce utopit, i když ji nesmí zabít Emoticon Emoticon Drsný bylo, když po sobě cákali vodu a ještě se u toho smáli. Mimochodem... Za ten pitomí (Bellin) vtip bych jí přizabila, ale Edward Emoticon Ten se zachoval jako moje zlatíčko ( Emoticon ) a hned se k ní vrhnul Emoticon

S hrdostí ti oznamuji, že je toto asi můj nejdelší komentář, protože bych ho už mohla vydat jako jednorázovku, ale ještě nekončím. Chci být aspoň z poloviny dobrá jako Dark a taky tu chybí básnička Emoticon

V každém dílu této naprosto perfektní kapitolovce je to, co vyžaduje každý čtenář. Je tam originalita (koho by napadlo, že Bella pojede do Austrálie nebo kam to měla namířeno a Edward ji unese... Nakonec se únos nekoná, protože letadlo spadlo a oni jsou na opuštěným ostrově... Já tam chci taky! Zneškodnit Bellu a šup... Sama... s Edwardem... To bych asi nevydržela ani jeden den a skončila bych v jeho žaludku Emoticon ), vtipnost (no... to, co Bellu napadne? To by fakt nikoho jinýho nenapadlo ani ve snu. Napsat rtěnkou na okýnko vzkaz, atd... Emoticon ), napínavost (já fakt nikdy nevím, jak na ni Edward zareaguje!), nepředvídatelnost (nevím, co se bude dít. Budou spolu? Zachrání je někdo? Jestli ano.. Kdy?)

Než začnu ukončovat svůj strašně krátký a nesmyslný komentář, tak tě chci (jak jinak) požádat, abys napsala co nejrychleji další díl. Docela by mě zajímalo, co se bude dít, až vylezou z vody. Jelikož vím, že mokrý hadry jsou dost špatně dolů a taky jsou průsvitný. Jak asi zareaguje Edward? Emoticon Už jsem opravdu s komentářem v tahu, tak ti jenom napíšu toto. Jsi opravdu báječná spisovatelka a já se moc těším až napíšeš další kapču a pošleš mi jí na mail (?) Emoticon

Tak jsem se minule trošičku sekla,
protože Bella Edwarda políbila.
Mobil z kapsy tahala,
do polibku se málo vžívala.

Proto ji mobil chtěl vzít zpět,
však ten si prožil vzdušný let.
Dup! To přesně udělala Bella,
a mobil komplet podělala.

A tak Edward do vody s ní hodil,
jeden druhého navzájem topil.
Cáky, cák! Vodní bitka začala,
Bella však infarkt upírovi udělala.

Jej... Teď už nevím, jak to bude dál,
ale řeknu ti, že by se toho člověk bál.
Kika se právě bojí,
neví, co se ti v té hlavince rojí.

Snad ten komentář nedopadl tragicky,
ale já se snažila... Fakticky ( Emoticon )
Příště to snad nebude tak zmatený,
a mnohem více okomentovaný. (jako celý díl Emoticon )

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. lelus
25.09.2011 [9:49]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!