Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Len ty máš kľúč od môjho srdca - Prológ + 1. kapitola


Len ty máš kľúč od môjho srdca - Prológ + 1. kapitolaTak a je to nová spoluautorská poviedka s názvom Len ty máš kľúč od môjho srdca. V tejto poviedke píšeme s MCullen o dievčati menom Alison. Žije vo Francúzsku, a jeden deň jej obráti celý svet naruby. Chcete vedieť viac? Tak čítajte. A ak by sa našli aj nejaké komentíky tak len budeme radi. Jane359

Prológ

Boli raz dva svety. V jednom žilo jedno osamelé dievča, Alison, ktorej už ako bábätku umreli rodičia. Odvtedy žila v sirotinci. V tom druhom svete žila jedna veľmi obávaná upírska rodina, Volturiovci. Ani jeden, a ani druhý svet o sebe nevedeli, a tak to malo aj ostať. No, náhoda je mocná pani. Obaja sa riadili jednoduchým heslom.
Život je taký, aký je.
Berme ho tak, ako je.
Mohol byť ešte oveľa horší.

Alison žila zo dňa na deň, a čakal čo bude. Volturiovci žili s potešením, že sú najmocnejší, a môžu vraždiť kde sa im chce. Ale jeden deň im zmenil všetko.

1. kapitola

Alison
Konečne bolesť utíchla. Aspoň trochu. Boli to už tri dni, čo tu ležala v tejto obrovskej bolesti. A kvôli čomu? Kvôli Brianne? Kvôli nejakej krave, ktorá ma naštvala, a ja blbá som sa proste musela ísť prejsť?
Ďalšia vlna bolesti zastavila moje myšlienky. No, aj tam som sa snažila rozpamätať sa na ten deň.

 

POOBEDIE PRED DVOMI DŇAMI
- Slovenský jazyk

,,Colová. Povedz nám tvoju báseň," povedala triedna, a vytrhla ma z môjho snívania.
,,Áno, hneď," a začala som sa hrabať v mojej taške.
Nakoniec som našla to čo som hľadala. Moje čierne dosky. V týchto doskách som nosila všetko, čo som zvečnila na papier. Takže skoro celý svoj život. Moje romány, moje obrázky a aj moje básne.
,,Hm, Tak.

Načo som tu? Nechápem.
Veď tu mám len vlastný tieň,
ktorý je môj kamarát.
Prečo ma nikto nemá rád?

Len odísť von,
Na čerstvý vzduch.
Do ríše snov,
letieť ako duch.

Preč z tejto zeme,
preč z celého sveta.
Do ríše neznáma,
do ríše svetla.

V tej ríši neznámej 
sama si vždycky.
Pokoj máš od ľudí,
nekončíš tragicky.

O pár tých minút,
odísť však musíš.
Z tej ríše krásnej,
z tej ríše duší.

Zobudiť sa máš,
a ísť späť domov.
Do ríše zla,
do ríše dymov."

,,Za snahu Ti dám jednotku."
Zrazu som dostala lístoček: Poobede pri telocvični. Brianna
Keď sa skončila škola, išla som za Briannou.
,,Brianna? Vieš čo? Nemôžeš sa niekde strčiť?"
,,A prečo?" spýtala sa úlysným hlasom.
Pozrela som na ňu.
Ona bola krásna blondína s modrými očami, a trendy oblečením.
Ja som bola tá divná gothic baba s čiernymi dlhými vlasmi a očami zvláštnej zelenej farby.
,,Prečo?!" rozkričala som sa. ,,Prebrala si mi kamošky! Prebrala si mi chalana! Stále mi pripomýnaš, že ty máš rodičov, a ja nie."
,,Ú, aby som sa bála," povedala ironicky. To som už nezvládla, a rozbehla som sa do lesa.

 


Zrazu som prekvapene otvorila oči. Už pol hodinu ma nič nebolelo, no všetko som videla tak ostro. Všetko bolo jasné, a boli tam aj farby ktoré som v živote nevidela. Ani pomenovanie pre ne nemám.
Prekvapene som sa nadýchla. Cítila som jemnú vôňu trávy, machu a stromov. Počula som jemné bitie srdca nejakej srny a tiež aj zajaca. Mala som síce chuť zaútočiť, ale nie na toto.
,,Vitaj u nás," povedal zvonivý ženský hlas, a ja som sa v stotine sekundy postavila. Predo mnou stála upírka. Bola to blondína s krvavo červenými očami. Okolo nás stálo 14 upírov. Prikrčila som sa v obrannom postoji, a z môjho hrdla sa vydralo zavrčanie.
,,Neboj sa. Som..." Nestihla to dopovedať, lebo ju iný upír zarazil k zemi. Ani som nevedela ako, ale hneď som zistila, že sa volá Felix. Tá upírka, ako som zistila volala sa Jackelin, už bola mŕtva. Jej hlava sa momentálne nachádzala 10 a pol metra odo mňa.
Takto skoncovali aj s ostatnými novorodenými, a potom sa obrátili ku mne.
,,Tak, a ty si posledná," povedala drobná upírka, Jane. ,,Alec, urob prosím ťa oheň."
Ani neviem prečo, ale ukázala som na hromadu dreva predo mnou, a fúkla som. Cítila som, že toto mi môže zachrániť život. Hromada začala horieť.
,,Jane, prosím, nezabíjaj ma," šepla som ustá chane.
,,Ako si to urobila?" spýtala sa prekvapene. ,,A ako vieš kto som?"
,,Ja, ja neviem," povedala som obozretne.
Jane sa sladko usmiala, a mňa zachvátila obrovská vlna bolesti. K tejto bolesti sa pridal aj spaľujúci pocit v hrdle.
,,Jane, nechaj ju. Je ešte úplne novorodená," povedal upír, ktorý bol ku mne otočený chrbtom. Demetri.
Bolesť povolila, ale pocit v hrdle pretrval. Chytila som sa za krk.
,,Ako sa voláš?" spýtala sa Jane, a okríkla ostatných. ,,Nahádžte ostatným do toho poondiateho ohňa!"
,,Alison. Čo sa to so mnou stalo?"
,,Si teraz upír, zlato. Tak ako mi ostatný. Máš šťastie. Vidíme, že máš talent. Arovi sa budeš hodiť. Ideš s nami."
,,Ale mňa páli hrdlo," odula som sa.
,,Si smädná. Felix! Skoč po desiatu tuto malej Al."
Zavrčala som, lebo som už nebola malá.
Asi o päť minút sa Felix vrátil, a niesol zo sebou dvoch mužov. Keď ich hodil ku mne, zacítila som strašne omamnú vôňu. Bez zaváhania som na nich zaútočila. Prvému som sa zahryzla do krku, a začala som piť jeho životodarnú tekutinu. O päť sekúnd a štyridsaťosem stotín už bol mŕtvy, a tak osm zaútočila aj na druhého. Ani ten nemal žiadnu šancu.
,,Vidím, že si šikovná, Alison. Aké je tvoje celé meno?"
,,Alison Cole."
,,Si francúzska, však?" 
Jemne so prikývla.
,,Ideme!" zakričala na ostatných, a vyrazili sme.


MCullen

Jane359

2. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Len ty máš kľúč od môjho srdca - Prológ + 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!