Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Lásko, jsem vlkodlak - 1. kapitola

fffff


Lásko, jsem vlkodlak - 1. kapitolaNikdy nebyl žádný Edward. Rodina Cullenových žije ve Forks, ale Edward žije jinde se svou ženou. Jacob je zamilovaný do Belly a Bella k němu chová stejné city. Romantický příběh o nekonečné lásce bude prosycený krví, bude mít několik nástrah a problémů, ale láska je mocná čarodějka. Příběh o dvou lidech, kteří zažijí smrt, boj, hádky, ale i lásku, rodičovství a přátelství. Dvě hlavní postavy mají šťastnou budoucnost, ale co když se, díky jedné události, všechno změní? Vaše IsabelMasen.

Minulost

Dvě malé hnědovlasé děti si hrály na zahradě za domem, který patřil otci malé dívenky, jménem Isabella. Chlapec se jmenoval Jacob, ale nikdo mu neřekl jinak než Jake. Jen jeho sladká Isabellka, jak jí rád říkal, směla používat jeho celé jméno.

„Charlie, podívej se na ně. Věřím tomu, že ti dva se jednou vezmou,“ řekl se smíchem Billy, otec Jacoba. Charlie, otec dívenky, se na něj podíval a zasmál se. Jeho malá dcerka držela v ruce sušenky a Jake se na ni láskyplně díval. Malé ručičky, které svíraly sáček s dobrotami, se natáhly a chlapec si vzal jednu sušenku. Malá Isabella se zvedla a začala utíkat k lesu. Volala na svého kamaráda a smála se u toho. Chlapec se rošťácky usmál a vyběhl za ní. Zvonivý smích se nesl celou zahradou a otce malých dětí dělal šťastnými. Když Jacob chytil malou Isabellu, podal jí do ruky květinu a podíval se jí do očí.

„Tu květinu měj u sebe pořád. Budu tu pro tebe tak dlouho, dokud ji nevyhodíš,“ řekl a pohladil dívenku po ruce.

„Nikdy ji nevyhodím,“ řekla a běžela do domu.

Tak začal jejich společný příběh. Od dětství byli nerozluční, a když dospěli, z přátelství se stala nekonečná láska. Láska, která nikdy neskončí. To si mysleli, ale osud měl s nimi jiné plány.


Současnost

Jeho hnědá teplá ruka mě hladila po zádech a já spokojeně zapředla. Seděla jsem na své posteli a snažila se učit na test, který mě čeká zítra. Docela jsem to uměla, ale nebyla jsem si jistá u jedné látky. Nebyl by to můj přítel, kdyby mě neobtěžoval. Obtěžoval mě ale tím nejhezčím způsobem. Jeho velké ruce se ze zad přesunuly na mé bříško a já potichu zasténala. Nikdy jsme se spolu nemilovali, jen jsme se líbali, vzájemně se dotýkali, ale nikdy to nezašlo dál. Zaklonila jsem hlavu a políbila Jacoba na bradu. Usmál se, sklonil svou hlavu, abych dosáhla na jeho rty. Nikdy si nezvyknu na tu jemnost a dokonalost jeho rtů. Jazyk, který vždy zůstával v jeho dutině ústní, se dobýval do mých úst. Otevřela jsem ústa a tlumeně zasténala, když se jeho jazyk setkal s mým. Ruce, které se dotýkaly mého břicha, se přesunuly o něco výš a jeho velké dlaně překryly má prsa. Jeho ústa se odpojila od mých a já nahlas zasténala. Jeho zrychlený dech mě šimral na krku a já slyšela jeho splašené srdce, jak se marně snaží dostat z jeho dokonalého těla. Stoupla jsem si, šla ke dveřím a zamkla je. Tvář mého přítele se roztáhla do velkého úsměvu a jeho nohy ho nesly směrem ke mně. Ruce položil na mé boky a přitáhl si mě k sobě. Polibek, který mi daroval, se nepodobal žádnému, jaký mi kdy dal. A to že jich bylo hodně.

„Jacobe, miluju tě,“ zašeptala jsem do tmy pokoje a pohladila ho po tváři. Cítila jsem, jak jeho tvář zvážněla a pohla se směrem ke mně. Cítila jsem jeho dech na tváři a vzrušeně zamručela.

„Miluji tě a to se nikdy nezmění,“ zašeptal a já se usmála. Jeho láska mi dávala sílu do života. Když mi umřela maminka, to on mě vrátil do života. Když jsem neudělala zkoušky, to on mě doučoval, abych dokončila opravné testy.

Po tom šlo všechno ráz na ráz. Jeho tričko letělo přes půlku pokoje následované jeho kalhotami. Moje oblečení bylo hozené u nohou postele a já před ním stála jen ve spodním prádle. Přitáhl si mě do náruče a já cítila to teplo, které z něj sálalo. Rukou se dostal k zapínání mé podprsenky a povolil háčky. Jeden kus mého prádla dopadl na zem a já se zardila studem. Nikdy jsem před nikým nebyla nahá. Podívala jsem se dolů a zjistila jsem, že už na sobě nemám ani kalhotky. Jacobovo prádlo pořád zdobilo jeho tělo, a proto jsem vzala mezi prsty gumu boxerek a stáhla mu je. Pohledem jsem zavadila o jeho značně vzrušenou chloubu a zachvěla se vzrušením. Byl tak velký a tvrdý. Když jsem se vrátila zpátky nahoru k jeho obličeji, překvapeně se na mě díval. Rukou jsem sáhla na jeho vybavení a dívala se do jeho vzrušeného obličeje. Zavřel oči, zvedl dlaně vzhůru a prsty se začal věnovat mým prsům. Špičkami prstů se jemně dotýkal mých bradavek a já se třásla blahem. Má ruka, která spočívala na jeho chloubě, se pohnula a on hlasitě zasténal. Pohyb jsem zopakovala a dívala se do jeho spokojené tváře. Když jsem pohyb chtěla udělat znovu, vzal mě za ruce a uvěznil je ve svém pevném sevření.

Lehla jsem si na postel a čekala, až můj pohyb napodobí. Viděla jsem jeho opálené tělo, jak se pomalu sune ke mně. Když se dostal na postel celý, začal mě rukou hladit po vnitřní straně stehen. Třásla jsem se, nahlas jsem oddychovala a prosila jsem ho, aby nepřestával. Jedním prstem se dotkl mého citlivého místa a já pocítila rozkoš, kterou jsem nikdy nezažila. Prstem mě hladil po místě, které ještě nikdo neviděl a nikdo se ho takhle nedotýkal. Podívala jsem se do jeho černých očí a viděla v nich touhu a chtíč. Rozevřela jsem nohy a kývla na něj. Prst ze mě vyndal, olízl si ho a uvelebil se mezi mýma nohama. Stačil mi ještě říct, že mě miluje a poté do mě vnikl. Dostavila se bolest, která mě na chvíli úplně ochromila. Jedna neposedná slza mi ukápla z oka, ale Jacob ji zachytil svými rty a smutně se mi zadíval do očí. Bolest začala ustupovat a já jsem stydlivě pohnula boky. Jacobův překvapený obličej se změnil ve vzrušený a přirazil. Začal se ve mně pomalu pohybovat a já jsem hlasitě zasténala. Byl tak něžný a celou dobu mi šeptal slůvka lásky. Už jako malí jsme se měli rádi, ale až v patnácti mi došlo, že ho miluju. Z přemýšlení mě vytrhl nový, doposud nepoznaný pocit. Přírazy mé lásky byly rychlejší a jeho steny byly hlasitější. V podbřišku jsem cítila příjemné cukání a boky mu vycházela vstříc. Když už bylo cukání silnější a intenzivnější, zvedl se bůh nade mnou do sedu a pronikal do mě hlouběji. Po třech přírazech jsem se zatřásla a hlasitě zasténala. Ten nejkrásnější pocit, jaký jsem kdy zažila, se mi rozlil po celém těle. Byla jsem spokojená a uspokojená. Jacob ještě jednou přirazil a unaveně mě políbil.

„Ach, můj bože. To bylo to nejkrásnější, co jsem kdy zažil. Miluju tě,“ zašeptal mi do ucha a skousl mi ušní lalůček. Unaveně jsem se usmála a pohladila ho po tváři. Rozpojil naše těla a přikryl mě dekou. Usnula jsem během pár vteřin.

***

Ráno mě probudilo hlasité chrápání a šimrání na tváři. Jacob měl ruku položenou na mé tváři a pohyboval prsty. Měl zavřené oči a usmíval se. Políbila jsem ho na rameno a zvedla se. Oblékla jsem si jeho tričko a šla do koupelny. Vyčistila jsem si zuby, opláchla si obličej a podívala se na svůj odraz v zrcadle. Byla jsem jiná? Stala se ze mě žena?

Sešla jsem do kuchyně a z lednice vyndala jogurt. Na lžičku jsem nabrala trochu jahodového jogurtu a chtěla si ho vložit do úst, když lžička zmizela. Zmateně jsem se rozhlédla kolem sebe a nakonec jsem našla příčinu zmizení té trochy jídla, které můj žaludek vyžadoval. U dveří stál Jacob a v ruce držel lžičku. Usmál se na mě a její obsah po mě hodil. Jahodový jogurt přistál na mém obličeji a já se na něj naštvaně podívala. Smál se, až se za břicho popadal. Vzala jsem do ruky kelímek se zbytkem jogurtu a hodila ho po něm. Jogurt se rozprskl po celém jeho obličeji a hrudi, kterou vystavoval na obdiv. Kalhoty, které měl na sobě, také zdobily malé kapky jogurtu. Teď jsem se naopak smála já.

„Jen počkej,“ zakřičel a běžel ke mně. Zapištěla jsem a utíkala před ním. Jeho dlouhé nohy mě ale dohonily, a když mě chytil, spadl se mnou na pohovku. Začal mě šimrat a jemně kousat. Nemohla jsem to vydržet a břicho mě od smíchu za chvilku hrozně bolelo. Neměla jsem proti němu tu nejmenší šanci, ale věděla jsem, jak ho donutit, aby mě pustil. Ruku jsem mu dala do kalhot a pohladila jeho chloubu. Zavzdychal a přestal mě šimrat. Rozepnula jsem mu kalhoty a s červenými tvářemi jsem pohlédla na jeho vybavení. Večer jsem neměla moc možnost pokochat se tím, co skrývá za kalhotama. Pohladila jsem ho po celé délce a se značným vzrušením jsem poslouchala jeho vzdechy, byly pro mě jako rajská hudba. Sklonila jsem hlavu a jako v jednom filmu, který jsem nedávno viděla v televizi, jsem políbila jeho špičku. Pootevřela jsem ústa a sklouzla jimi po jeho délce. Zrovna, když mě pokládal od sebe a strhával ze mě oblečení se rozrazily vchodové dveře a Charlie si odložil boty.

„Děti, jsem doma,“ zavolal do domu a my se od sebe vyděšeně odlepili.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lásko, jsem vlkodlak - 1. kapitola:

 1 2   Další »
15. Kačka
29.04.2012 [16:04]

Zajímavý Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.03.2012 [21:12]

vecerniceužasné

13. nicca
27.12.2011 [18:35]

naprosto užasný!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon hned jdu číst dál Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.12.2011 [19:19]

RosalieLillianHale4Já nemám slov!!! Absolutně jsem tvé kapitolovce propadla. Ze začátku jsem mývala radši Edwarda, ale teď jsem abnormálně už nějakou dobu závislá na Jacobovi, a sama teď píšu příběh Jacob + Bella jen o něčem jiném. Ovšem tvůj příběh který vypadá naprosto slibně, mě úplně pohltil. Máš dalšího fanouška! Hned jdu číst další kapitolu!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. hellacullen
01.11.2011 [20:35]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. alžbětka
25.10.2011 [23:23]

Emoticon Emoticon Emoticon

9. Barys
24.10.2011 [20:50]

Emoticon Emoticon Emoticon

23.10.2011 [20:52]

AnysPkrása chci vidět jestli stihnou se shovat nebo je charlie načapá a jestli jo tak co jim řekne.... honem dalšííí.. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. kate
23.10.2011 [19:09]

bezvadný teď jsem se zbavila jedný závislosti a ty mi podstčíš pod oči druhou to se dělá? Emoticon Emoticon nemyslím to špatně kapitolka je dokonalá a dostal mě ten konec Emoticon :D prosííím co nejdřív pokračování Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.10.2011 [18:58]

ada1987 Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!