Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska za mřížemi - 40. kapitola

doloe


Láska za mřížemi - 40. kapitolaV této kapitole se nic moc nestane. Bella bude přemýšlet o Davovi, Vivi o Edwardovi.

„Tak hele!“ začala jsem. „Jestli mě chceš ignorovat, tak na to už je pozdě, ne?!“

„Nemyslím si,“ odpověděl mi. Připadalo mi, že je duchem někde mimo. Chvilku mi vyznává lásku, chvilku mě ignoruje… Jak se v něm má člověk vyznat?

„To jsou všichni upíři takhle… takhle… Jako ty!“ Příště si budu muset promyslet to, co chci říct, než něco vypustím z pusy.

„Jako já?“ Konečně se na mě otočil a podíval se mi do očí.

„Ano! V jedné chvilce mi vyznáš lásku, v druhé na mě kašleš a pak babo raď.“ Teď jsem se k němu otočila zády já. Už jsem nedokázala hrát silnou Bellu, co všechno zvládne. S každou minutou, ba dokonce vteřinou, mi docházelo, že na to všechno sama nestačím. Vždy jsem se smála vtipům typu: Kolik je potřeba doktorů na výměnu žárovek? Jenže teď je vše jinak a mě napadl jiný: Kolik kluků je potřeba ke zničení Belly? Přesně tři – Mike, Dave a v poslední řadě Edward. I když ten poslední toho nestihl napáchat tolik, jen prostě vyznání lásky ve špatný čas, ignorování a jeho slova, která jsou vždy pravdivá.

Pomalu jsem přešla ke dveřím. Dávala jsem mu čas. Čas na to, aby mě zastavil a požádal mě, abych nikam nechodila. Aby mě objal a utěšoval. Chtěla jsem od něj dokázat, že jeho slova nejsou jen slova. Že to, co mi řekl, myslel vážně. Nechci se znovu spálit. Nechci znovu okusit bolest zlomeného srdce.

Avšak jsem čekala marně. Pomalu jsem kliku sunula směrem dolů a pomalu otevírala dveře. Ticho. Malý krůček ze dveří, otočka, pohled na něj a… Ticho. Pouze mě sledovaly jeho oči, ale jeho ústa měla pořád stejnou polohu. Naštvaně jsem praštila dveřmi a šla pryč. Prvně mě napadlo, že bych mohla jít do svého pokoje, jenže… Co když tam bude Dave s Vivien? Takže tam ne, ale kam jinak? Neznám to tu. Za dobu, co tu bydlím, jsem byla u Edwarda, na ošetřovně, v pokoji a ve společenské místnosti. To je nápad! Půjdu k ostatním! Edward tam nebude, ti dva tam nebudou, takže budu mít chvilku času na přemýšlení.

„Dobrý den, slečno,“ pozdravil mě mladý ošetřovatel hned, co jsem vešla do místnosti.

„Dobrý den,“ oplatila jsem pozdrav a začala jsem si hledat nějaké volné místečko, kde by mě nikdo nemusel rušit.

Na první pohled jsem se zamilovala do velkého parapetu, takže jsem se k němu ihned vydala. Sundala jsem deku, která na něm byla položena, zabalila jsem se do ní a pohodlně se usadila. Nikdy by mě nenapadlo, že v psychiatrické léčebně může být pokoj s takhle krásným výhledem. Kdyby to tu koupil někdo jiný a vytvořil z této budovy hotel, vydělal by majlant. Dokonce bych i já byla ochotna zaplatit za toto místečko.

V hlavě se mi mihla myšlenka na Vivien. Co se změnilo? Ona nebo snad já? Ale proč? Vždy jsme spolu normálně kamarádila, ba i víc. Ona mi nahradila sestru. S ní jsem se nikdy necítila sama, a když se se mnou rozešel Mike, jako jediná se mnou zůstala. Nevykašlala se na mě, neposmívala se mi za zády a neměla hloupé otázky k videu, co dal na internet… Znala… Zná mě ze všech nejvíc. Každé mé sebemenší tajemství, každou myšlenku, která mě kdy jen napadla. Když se moji rodiče rozhodli, že mě pošlou na psychiatrii, ona jediná věděla, že nejsem blázen. Snažila se mi pomoct, nezradila mě.

Dave… Vzpomínám, když jsem se probudila na pokoji. Jeho ústa se otevřela společně s mýma očima s tím rozdílem, že on se dal těžko umlčet. S postupem času pochopil, že jeho nadměrná aktivita rtů není nic pro mě, takže i to zmírnil. Stal se mým spolubydlícím, kamarádem a poté i klukem. Myslela jsem si, že už mě snad nikdy nepotká větší štěstí, i když to jsem si myslela, když jsem zjistila, že se má nejlepší kamarádka obětovala a nechala se zavřít do tohoto ústavu. Až Edward mi otevřel oči. Ukázal mi, že Vivien není ta, za kterou se vydává a později, že Dave není ten pravý.

Edward… Už od začátku byl ke mně hodný a pozorný. Chtěl, abych byla brzy v pořádku a mohla jít pryč, i když měl své metody, které mi ne vždy vyhovovaly. Musím říct, že ani já jsem mu to neulehčovala, ale občas si to zasloužil. Vždyť jsem žila v představách, že Dave a Vivi jsou jediní, koho mám a on se snažil mi dokázat pravý opak.

Ach, Edwarde… Snažila jsem se ho vybavit. Jeho krásně zvlněné rty. Jeho pokřivený úsměv, který patřil jen mně. Jeho oči barvy tekutého zlata, bronzové kadeře, které jsou pokaždé rozházeny do všech stran. Nejednou jsem tajně přemýšlela, jaké by bylo, kdybych jimi propletla prsty. Nemohla jsem se vynadívat na tu nádheru v mé mysli. Ucítila jsem, jak mé srdce o trochu víc zrychlilo a jak se mé rty vytáhly do úsměvu. Krásný pocit se šířil mým tělem. Co to je? Je to snad láska? Hloupost. Nemůžu být zamilovaná do upíra! Je to proti přírodě, mému rozumu. Jenže co by to jiného bylo?

„Ehm,“ ozvalo se vedle mě a já překvapeně vzhlédla.

 

Shrnutí

 


Byla dlouhá odmlka a musím vás připravit na to, že další opět brzy nastane. Proč? Protože už bude konec. :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska za mřížemi - 40. kapitola:

 1 2 3   Další »
28. Kika57
29.12.2011 [20:53]

Kika57Všem vám moc děkuji za vaše komentáře. Upřímně... Myslela jsem si, že když jsem dlouho nepřidala, tak zájem zmizel, ale asi jsem se mýlila. Emoticon Každopádně 41. kapitola nebude poslední, jen jsem napsala, že bude konec (do 45. kapči Emoticon), jenže ještě nevím, jak mi to vyjde.
Takže ještě jednou děkuji za vaše nádherné komentáře a s radostí vám můžu napsat (teda jestli si toho někdo všimne tohoto komentáře Emoticon), že 41. kapitola čeká na schválení. Emoticon Emoticon Emoticon

29.12.2011 [20:24]

VeubellaNéé! Já nechci konec! Emoticon
Kapitola byla moc pěkná a už se nemůžu dočkat další - přidej ji prosím brzy! Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26. Lucka
29.12.2011 [19:52]

krásný díl. Jen je škoda, že bude povídka končit. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25. GabrielaCullen
29.12.2011 [17:49]

Co že KONEC??? Ale vždyť je ta povídka tak perfektní!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24. Nesii
29.12.2011 [16:05]

NesiiKapitola bola krásna. Emoticon Emoticon

29.12.2011 [12:11]

zuzinecckaaKapitola byla zase nádherná. Nevím, co bych k tomu více napsala...
No, že se Bella zamilovala... To my víme, snad si to ona už také pořádně uvědomila.
Mno... Vivien a David byli oba hloupí, když si mysleli, že to skryjí... A takovou nejlepší kamarádku mít... To bych ji asi radši zabila. Ta kravka si vůbec neviděla do huby a dělala vše jen pro své vlastní dobro. Aby jí bylo dobře.
David byl sladký, ale co udělal Belle... To bych také neodpustila. Hm... Nechám toho. Emoticon
A teď... KONEC? To snad nemyslíš vážně?! Emoticon Emoticon Jak může skončit něco tak dokonalého? Ještě pár kapitol by to chtělo... Emoticon Emoticon
Ale jinak to bylo super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22. schuchinka
29.12.2011 [12:07]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.12.2011 [11:49]

swanbellacullenjak bude konec? Emoticon Emoticon Emoticon ale jinak supéér a těšíím se na dalšíí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.12.2011 [10:54]

DarkFirefliesMoc pěkná kapitolka. Emoticon Jen škoda, že již bude povídka končit.

19. DAlice
29.12.2011 [10:53]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!