Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska vs. nenávist - Epilog

natáčení


Láska vs. nenávist - EpilogDlouho očekávaný epilog. No, co říct. Snad se bude líbit a vy zanecháte koment.

 

„Ano, zítra odpoledne.“

„Dobře,“ kývla jsem hlavou a sešla do kuchyně pro něco lehkého a doufala, že to nevyzvracím.

 

Carlisle přijel a prohlédl mě.

„Máš pravdu, Bells. Čekáš dítě. Gratuluji, ale nezapomeň, že je to velmi nebezpečné. To dítě je nebezpečné, nejsem si jistý, co to vůbec bude, protože jste oba dva poloupíři, tak by to měl snad být také poloupír.“ Jeho slova mě zaskočila. Jak to myslel, že to dítě je pro mě nějak nebezpečné? Vždyť je moje, a proto mi nemůže ublížit.

„Jak jste to myslel?“ zeptala jsem se ho, protože jsem absolutně nechápala, o čem to mluví.

„To dítě je vlastně poloupír. Kdo ví, co ti může udělat, když jsi jenom napůl nesmrtelná. Možná bude potřeba tě při porodu přeměnit.“ Podívala jsem se na Edwarda, ale ten byl zahloubený do svých myšlenek.

„Bude to problematické těhotenství?“ zeptala jsem se, protože jsem věděla, že Edward se na nic nezeptá. Byl až moc „soustředěný“.

„Možná ano a možná bude také kratší, ale to se časem dozvíme. Hned odjedu domů pro jednu knihu a vrátím se sem, jak jen to bude možné. Ano?“ Pokývala jsem hlavou.

„Děkuji,“ řekla jsem a ulehla do postele, kde mě vyšetřoval. Pohladila jsem si bříško a koukala, jak Carlisle odchází a Edward ho vyprovází pryč.

„Neboj se, všechno bude v pořádku,“ zašeptala jsem do ticha místnosti a pohladila bříško, kde žilo moje dítě.

Konejšila jsem samu sebe, že bude všechno dobré a že Carlisle říkal to, co si myslel. Zavřela jsem oči a snažila se usnout. Po chvilce se mi to povedlo a já padala do říše snů, kde jsem žádné sny neměla.

 

Pohled Edward

Vyprovázel jsem Carlisle a přemýšlel nad jeho slovy o Belly těhotenství.

„To dítě ale bude v pořádku, že ano?“ zeptal jsem se ho a čekal kladnou odpověď.

„To dítě vypadá, že ano, ale nejsem si jistý, jak to dopadne s Bellou, ale jak jsem řekl. To ukáže čas. Zatím se měj a dej na ni pozor,“ řekl a odešel ke svému autu, ve kterém odjel po silnici někam do pryč. Díval jsem se za ním, doku mi nezmizel z očí, a vydal se opět za Bells, která únavou usnula.

Přilehl jsem si k ní a poslouchal, jak spokojeně oddychuje. Po chvilce jsem usnul také.

***

„Edwarde,“ zakřičela na mě Bella, která ležela v posteli. „Mám hrozné bolesti.“ Okamžitě jsem k ní přiběhl a snažil se jí nějak uklidnit.

„Zavolám Carlislea,“ navrhl jsem a začal vytáčet jeho číslo. „Carlisle? Bella má hrozné bolesti. Myslím, že to začalo. Musíš přijet a prosím, pospěš si.“ Mluvil jsem hrozně rychle, protože jsem měl o Bells strach.

„Budu tam co nejdříve,“ řekl a típl mi to.

Okamžitě jsem přiběhl k Bells a hladil ji po vlasech, které byly zpocené.

„To hrozně bolí,“ skučela mi u tváře.

„Dýchej,“ řekl jsem a políbil ji do vlasů. Drtila mi ruku tak silně, že to začínalo bolet.

Kontrakce se pořád zvětšovaly a Carlisle nikde. Bál jsem se, že to Bells nepřežije, protože dýchala stále pomaleji a tišeji. Její srdce bylo v nepravidelných intervalech.

„Bello,“ zakřičel jsem, když začínala ztrácet dech a její víčka se pomalu zavírala.

„Už jsem tady,“ uslyšel jsem hlas Carlislea, který sem vyskočil oknem. Najednou se ozval zvuk auta, jak sem přijížděli ostatní.

„Běž pryč, Edwarde,“ řekla mi Alice a táhla odtamtud a sama tam potom zůstala.

„Já musím být u Belly,“ skučel jsem žalostně a chtěl se tam dostat i přes to, že mě drželi Emmettovy silné ruce.

„Emme, pusť. Já chci být u Belly,“ říkal jsem.

„Je mi líto, Edwarde, ale byl bys tam kulový platný.“

„Já vím, ale chci mít jistotu a zůstat u ní,“ řekl jsem a přestal se vzpírat.

Snažil jsem se poslouchat myšlenky Alice a Carlislea, ale nic jsem neslyšel, což mě hodně znepokojovalo.

 

O hodinu později

Seděl jsem na židli a naslouchal všem zvukům.

„Ááá!“ uslyšel jsem hlas Belly a vystartoval do toho pokoje. Carlisle Bellu kousl, aby to přežila a Alice držela miminko v rukou. Bylo celé od krve, jak se čerstvě narodilo.

„Umyji ji,“ řekla Alice a odešla s miminkem do koupelny, odkud byl za chvilku slyšet zvuk vody, kterou maličkou umývala.

„Bello,“ řekl jsem a posadil se na postel, kde se válela v křečích, které jí způsobovaly neskutečnou bolest.

Seděl jsem tam u ní asi den a půl a její srdce už přestávalo bít. Ozvalo se poslední buch buch a její srdce už pravidelné termíny nedávalo.

Otevřela oči a pohlédla na mě. Měla je zlaté, i když jako poloupír byla vegetarián.

„Bello,“ zašeptal jsem a objal ji. Ostatní to zřejmě slyšeli a přiběhli do pokoje. Rose držela malou v náručí a já řekl, aby mi ji podala.

„Je nádherná,“ zašeptal Bella a vzala si ji do náruče. Naše malá dcerka měla krásné zelené oči.

„Jaké jí dáme jméno?“ zeptal jsem se.

„Já vím,“ zakřičela Alice. „Co takhle Nancy.“ Nakrčil jsem nos, protože to jméno bylo strašné.

„Ne, díky,“ řekli jsme já a Bells nastejno.

„Co takhle Renesmé,“ navrhla Bella. To jméno bylo opravdu krásné a já jsem přikývl. I ostatním se líbilo.

„Jak si na něho přišla?“ zeptal jsem jí.

„Tady,“ řekla a ukázala na značku, která byla na jejím oblečku. Renesmé stálo tam.

Začal jsem se smát a ostatní také. Byli jsme jedna velká a šťastná rodina.

 

Shrnutí

 


Moc doufám, že se vám kapitolka líbila a já vás nezklamala. Moc bych prosila o poslední komentáře. Jinak mám ve shrnutí nápady na novou kapitolovku, tak kdybste se tam podívali a napsali svůj vlastní názor, kterou byste tady na stránkách rádi viděli. Děkuji moc.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska vs. nenávist - Epilog:

 1 2 3   Další »
24.
Smazat | Upravit | 26.12.2013 [0:59]

Na mna pomerne rychly dej ale nadherny. Nemam ti co vycitat

23. Tara
24.08.2012 [20:42]

Emoticon It is lovely movei.
I like it Emoticon

22. Pegi
06.04.2012 [19:01]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.02.2012 [15:30]

11dalia11 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.07.2011 [23:10]

jesikataWow Emoticon super povidka Emoticon Emoticon Emoticon

19. Afrodita_Alice_Cullen
21.07.2011 [1:01]

Bylo to pěkný,ale škoda,že tam nebyla žádná zápletka Emoticon klidně bych nechala Edwarda dýl přesvědčovat Bellu Emoticon Emoticon Emoticon

18. Šárka
01.07.2011 [15:39]

Nechci urazit ničí city, ale celý děj by se dal shrnout do jednorázové povídky, aby měl spád. Vím, že je těžké napsat něco nového na motivy twilight nebo upírů. Prakticky nemožné, ale Tvoje povídka mi připadala moc kýčovitá. Jak to dopadne jsem odhadla už v první kapitole. Co to zkusit jinak?
Jestli vytrváš a z mojí kritiky si něco vezmeš, zkus napsat tuhle povídku znovu, jinak. Tohle nepíšu, abych Tě zranila a odradila od psaní, ale abych Ti pomohla se zlepšit. Přeji mnoho úspěchů a zábavy.
Šárka

28.06.2011 [9:50]

MilujemTwilight Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon moc pekne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.06.2011 [8:34]

Rose252 Emoticon Emoticon

28.06.2011 [8:20]

MishKaaaaaaaaaa Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon moc krásné, jako celá povídka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!