Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska vs. nenávist (8)

Rob


Láska vs. nenávist (8)Tak a je tu malinko romantiky a poučení. Krásné čtení a já doufám, že tu najdu tolik komentářů jako minule. Děkuji. P.S.: V příští kapitole se můžete těšit na stěhovaní Belly a Edwarda do nového domu.

„Tak mě skryj, mně to nevadí. Doteď jsem žila v domnění, že je mrtvá a nepoznala ji, proto ji poznat nemusím,“ řekla jsem hrdě a otce objala. V jeho náruči mi bylo opravdu dobře. Ale komu by dobře nebylo v náručí svého otce či matky?

 

Ještě chvíli jsme se objímali, ale potom musel odejít, protože sem prý šel jenom na minutku a byl tu o pár minutek déle, než měl v plánu, ale nevadilo mi to.

Po dlouhé době jsem byla šťastná. Edwarda jsem měla celkem ráda, kamarády jsem měla, peníze jsem měla a rodinu. Co může být lepšího? Bohužel každá pohádka jednou končí a ta moje skončí už za chvíli.

Pousmála jsem se na místo, kde ještě před chvílí seděl otec, a šla si zabalit poslední zbytky oblečení do nového domu.

„Všechno v pořádku?“ ozvalo se mi u ucha a zezadu mě objaly dvě ruce.

„Ano,“ zašeptala jsem a víc se k Edwardovi přitiskla. Nikdy jsem si neuvědomovala, jak je hodný, sympatický a navíc hodně sexy.

Otočila jsem se k němu obličejem a opřela se o jeho čelo. Vdechovala jsem jeho dech a zavřela oči. Bylo tak uklidňující, stát v něčím objetí a neřešit, co bude nebo bylo.

„Co tak najednou? Už ti nejsem tolik odporný?“ zeptal se po chvilce.

„Pokud ti to vadí, tak se můžu odtáhnout,“ pronesla jsem a otevřela oči.

Zahleděla jsem se do krásně zelených obrovských očí a topila se v nich.

„Nevadí, jenom je to malinko divné. Ještě včera by jsme tohle nedělali.“ Usmíval se. Asi se mu líbilo, že mě dostal.

„To máš pravdu. Co jsi mi píchnul, když jsem spala?“ zeptala jsem se.

Bylo odpoledne a venku svítilo slunce. Nikdy jsem nepřemýšlela nad tím, jestli někdy vyhasne, nebo ne, ale začínala jsem se bát, že se toho dne dožiji.

„Víš, co jsem slyšel?“ zeptal se Edward a tím upoutal mou pozornost.

„Co?“ zeptala jsem se zvědavě.

„Kdyby na třech místech na Zemi vybuchly ve stejnou dobu ty obrovské bomby, tak bychom se podle našich expertů vyhodili z osy naší Země a spadli bychom buď na Venuši nebo na Mars. Nikdo by nepřežil,“ řekl. Celkem mě to udivilo, protože věděl, na co jsem myslela, a to mně číst myšlenky nemohl.

„Wow,“ uletělo mi z úst. „My bychom také nepřežili?“

„To nevím, ale je docela pravděpodobné, že ne. Neměli bychom totiž z čeho žít,“ řekl.

„Jak to myslíš?“ vyjekla jsem.

„Myslím to tak, že kdybychom spadli na Venuši, tak by se všichni upálili teplem, a když myslím všichni, tak myslím lidi a zvířata, takže bychom neměli z čeho pít krev.“

„To je hustý,“ skočila jsem mu do řeči.

„Nepřerušuj mě,“ napomenul. „Kdybychom se vykolejili k Merkuru, tak by všichni zahynuli zimou.“

„To by bylo špatné,“ řekla jsem a myšlenkou na to, že by po Zemi pobíhali jenom upíři nebo poloupíři, jsem se zachvěla.

„Neboj, já bych tě ochránil,“ řekl a přivinul si mě k sobě.

„Ty bys mi dával krev z tvého těla, že?“ Usmívala jsem se.

„To víš že ano, pro tebe všechno,“ řekl. „Miluji tě.“ U toho slova jsem se trošku zastavila. Nebyla jsem zvyklá, že mi někdo říkal „Miluji tě“, ale bylo to krásné.

„Zopakuj to, prosím,“ poprosila jsem ho. Bylo opravdu velice milé to poslouchat.

„Dobře, ale jenom tehdy, když mi to zopakuješ taky,“ stanovil si pravidla.

„To zní fér,“ řekla jsem.

„Miluju tě, Bello,“ zašeptal.

„A já miluji tebe, Edwarde.“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska vs. nenávist (8):

 1
20.02.2012 [8:42]

AmiJaneto bola ale konverzácia Emoticon ale celkom poučné i pre mňa.. ľudia sú.. hrozní...

27.06.2011 [22:04]

MatikEsmeCullenKrásne ... Som zvedavá na pokračovanie.... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30.05.2011 [18:10]

JudysCHtěla bych vidět něco, co by na Merkuru umrzlo! Emoticon Emoticon Emoticon Vždyť ten je k Slunci nejblíž. Ale jinak je to velmi povedená povídka.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!