Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska vs. nenávist (7)

ObRob


Láska vs. nenávist (7)Další díl je na světě celkem rychle. Bella se bude líbat. S kým? Jakou novinku se dozví od svého otce? Hezké čtení. Prosím komentáře. Děkuju. :)

Ozvala se klika, která byla dole a dovnitř vstoupil Edward.

„Také jsi mi mohl říct, že ráno půjdeš do sálu,“ vyjekla jsem na něj.

„Promiň, ale ty jsi mohla udělat to samé, a také jsi to neudělala,“ oplatil mi.

 

Naštvala jsem se a nepromluvila s ním už ani slovo. Bohužel jsem to dlouho nevydržela, protože jsem velice ukecaná.

„Kdy odjíždíme?“ zeptala jsem se a otočila se. V pokoji nebyl. Zavřela jsem oči a počítala do deseti, abych se uklidnila. Najednou jsem uslyšela vodu v koupelně. Nejspíš se umýval. Byla jsem jeho manželka, takže nebyl důvod, proč bych tam nešla. Zaklepala jsem a vešla dovnitř. Měl na sobě jenom trenky a holil si tváře, protože mu připadaly chlupaté. Tiše jsem se zasmála a vypla vodu, která tekla do vany.

„Připadáš si zarostlý?“ zeptala jsem se ho.

„Neboj, kvůli tobě to nedělám,“ odpověděl sarkasticky a ani se po mně nekoukl. Konec konců mě viděl v zrcadle.

„Nechápu, proč se na mě zlobíš,“ hrála jsem si na nevinnou.

„Aha, ty nechápeš?“ Otočil se na mě a obrátil oči v sloup. Přemístila jsem se k němu upíří rychlostí.

„Tak to máš naprostou pravdu. Nechápu to.“ Místo odpovědi mě pevně chytil a surově políbil. Snažila jsem se vykroutit, ale nešlo to. Měl moc velkou sílu.

„Nezkoušej to,“ zašeptal.

Pomalu jsem roztávala a polibky dokonce začala oplácet. On už nebyl surový a líbal mě něžně a s něhou. Bylo to opravdu nádherné a já se do toho opravdu vžila.

Objala jsem ho a víc se k němu přitiskla. Pomalu ze mě sundával oblečení. Jezdila jsem po jeho těle, ale na něm nebylo už nic, co bych mohla svléknout, tedy kromě trenek, ale to jsem zatím nechtěla. Možná by to skončilo tak, že bychom byli nazí, ale někdo nás vyrušil, protože zaklepal na dveře.

Odtrhli jsme se od sebe a já si vzala župan a Edward šel otevřít.

„Je tu někde moje dcera?“ uslyšela jsem hlas svého otce a vyšla z koupelny. Měl na sobě černý oblek s bílou kravatou. Vypadal jako, jako, jako idiot, ale to jsem mu nemohla říci.

„Chtěl bych s tebou mluvit,“ řekl. „Edwarde, prosím, o samotě.“

„Dobře.“ Kývl Edward a odešel pryč z pokoje.

„Co potřebuješ?“ zeptala jsem se neklidně. Měla jsem strach, že jsem něco provedla a navíc po tom dnešním ránu, jsem se s ním ani moc vidět nechtěla.

„Víš, Isabello, chtěl jsem ti něco říct, ohledně tvé matky.“

„Mé matky? Nikdy jsi o ní nemluvil.“ Moje matka prý zemřela při porodu. Víc jsem o ní nevěděla. Nechtěli mi nic říct.

„Tvoje matka nezemřela. Po porodu jsem ji přeměnil a ona utekla. Nikdy jsem nepochopil proč, ale jedno vím jistě. Hledá tě, ale já si nepřeji, aby tě našla, když tě opustila.“

Vypadal opravdu smutně a měl pravdu, ale já jsem chtěla svou matku poznat. Podívala jsem se na něj a chtěla mu říct, ať mě klidně najde, že mně to nevadí, ale když jsem spatřila, jak je smutný. Rozmyslela jsem si to.

„Tak mě skryj, mně to nevadí. Do teď jsem žila v domnění, že je mrtvá a nepoznala ji, proto ji poznat nemusím,“ řekla jsem hrdě a otce objala. V jeho náručí mi bylo opravdu dobře. Ale komu by dobře nebylo v náručí svého otce či matky?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska vs. nenávist (7):

 1
20.02.2012 [8:39]

AmiJanetak ten bozk nemal chybu, Edward by sa mal konečne začať chovať ako chlap Emoticon

27.06.2011 [21:57]

MatikEsmeCullenZaujímavé a krásne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. m
20.06.2011 [19:19]

chjo docela krátké ale dobré

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!