Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska vs. nenávist (6)

řekni to


Láska vs. nenávist (6)Omlouvám se za zpoždění. Trošku se posuneme dál. Bella dostane lekci od svého otce Ara, co na to Edward? Bude ji bránit, nebo ne?

Tedy dokud mu Rose neřekla, aby šel do pokoje.

Měla jsem vidinu, že se Bella svlékne a z jejich společné noci nebude nic, ale to už nebyla moje vina, to si musejí vyřešit mezi sebou.

 

Pohled Bella

Nechtěla jsem s ním spát, vždyť ho nesnáším, tak o co jde? Lehla jsem si do postele a začala si číst. Chudák Eda, takhle si asi svatební noc nepředstavoval.

„Je ti jasné, že tady s tebou musím být, aby si mysleli, že tady opravdu něco děláme?“ zeptal se a z hlasu jsem poznala, že je trošku naštvaný.

„Ano, a omlouvám se, ale prostě s tebou nechci spát. Klidně si pojď lehnout vedle mě, ale nic z toho nebude.“

„Fajn,“ řekl, ale odešel do koupelny. Začala jsem číst a ani si nevšimla, že ještě nevyšel. Nechala jsem to být a četla svůj oblíbený příběh. Začetla jsem se do něj natolik, že jsem ho během noci přečetla. Bylo ráno, takže jsme už nemuseli předstírat, že spolu „to děláme“, a tak jsem si vzala na sebe župan a odešla ven se nasnídat. Heidi měla každou chvilku přijít s hosty, takže jsem nemusela ani moc dlouho čekat.

„Ale ale, kdopak to k nám zavítal tak brzy,“ řekl můj otec. „Kde máš manžela?“ Wow, záludná otázka, ale on je v pokoji.

„Je stále na pokoji. To víš, nemohl se vzpamatovat z té úžasné noci,“ plácla jsem něco, co mi vlezlo na jazyk. Někdo v místnosti se plácnul do hlavy dlaní, a tak jsem se podívala, kdo to byl. Jaké bylo moje překvapení, když jsem viděla, že je to Edward.

„Ups,“ ujelo mi a můj pohled se zabodl do země, protože jsem věděla, co bude nacházet. Můj otec Aro na mě začne řvát a nikdo se mě ani nezastane, ale co, já si už zvykla.

„Isabello, můžeš mi prosím vysvětlit, jak to, že nevíš, kde vlastně tvůj manžel je?“ zeptal se přísným hlasem.

„Zapomněla jsem,“ pípla jsem tak tiše, že to sotva slyšel.

„Jak jsi na to mohla zapomenout?“ zařval a vstal. Místnost se mezi tím vylidnila a v sále zůstal jenom otec, Edward, já, strýčci a někdo z gardy.

„Prostě jsem zapomněla,“ odhodlala jsem se zvednout hlavu a podívat se mu do tváře.

„Pohleďte na upírku, která zapomene, kde je její manžel, se kterým strávila noc,“ řekl a ukázal na mě. Divné bylo, že jsem se vůbec nestyděla. A co, to on by se měl stydět, protože mě a Edwarda do sňatku donutil, nic jiného v tom nevidím.

„Promiň, otče, ale je to naše věc a i když jsi král upírů (nebo co vlastně jseš), tak nemáš právo se nám plést do milostného života,“ podotkla jsem drze malinký důležitý detail.

„Jak chceš, ale teď jdi. Musíš si zabalit věci, protože se dneska stěhujete do nového domu. Nebo jsi také zapomněla?“ zeptal se uštěpačně. Věnovala jsem mu pohled, který říkal „trhni si“ a odešla. Ano, tohle jsem si neměla dovolovat ke svému otci, ale on to pochopí. Musí, nebo je to jeho problém.

Odešla jsem do pokoje a vydala se hledat kufr do skříně. Vytáhla jsem obrovský červený kufr a začala si do něj naštvaně házet oblečení. Ani jsem se neobtěžovala ho rovnat. Služky, co tam budou, mi to vyžehlí. Tedy, pokud tam nějaké vůbec budou.

Ozvala se klika, která byla dole, a dovnitř vstoupil Edward.

„Také jsi mi mohl říct, že ráno půjdeš do sálu,“ vyjekla jsem na něj.

„Promiň, ale ty jsi mohla udělat to samé, a také jsi to neudělala,“ oplatil mi.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska vs. nenávist (6):

 1
20.02.2012 [8:37]

AmiJanetak toto jej nevyšlo Emoticon je pravda, že by mohla byť na neho aspoň viac milá.. nebolo to od nej fér a ešte to hádže na neho

27.06.2011 [21:51]

MatikEsmeCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!