Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska vs. nenávist - (2)

X-Sam-Coachela


Láska vs. nenávist - (2)Ahojky, další kapitolka je zde. Je tu kousek svatby. Tu druhou půlku dám příště a z pohledu Edy. Snad se bude líbit. Hezké čtení. Vaše forewer.

pohled Bella

Šla jsem spát se smutkem, protože až se probudím, tak bude ten den, kdy se budu vdávat. Ráno jsem se probudila celkem brzy. Měla jsem možnost ještě plakat, než mě budou navlékat do těch překrásných šatů.

Nakonec jsem se rozhodla neplakat, takovou radost mu neudělám. Sedla jsem si na parapet v mém pokoji a koukala na slunce, jak si pokojně vychází na střed oblohy. Šlo pomalu, ale elegantně. Nechápu, proč mi to připadalo elegantní, ale něco na tom bylo.

Seděla jsem tam asi dlouhou dobu, protože se ozvalo klepání.

„Dále,“ zašeptala jsem, aniž bych se podívala, kdo mě to přišel rušit.

Neobtěžovala jsem se otočit ani potom, co jsem uslyšela dveře, jak se zavřely. Někdo si odkašlal a já se přemohla k otočení.

Jaké bylo překvapení, když jsem tam uviděla svého nastávajícího muže. Znechuceně jsem si povzdechla a namíchla se k hovoru.

„Potřebuješ něco?“ zeptala jsem se nejistým hlasem.

„No, vlastně nic, jenom mi přišlo vhodné, abych zašel za svojí nastávající manželkou. Vadí?“ zeptal se a celkem mě překvapil. Proč by sem chodil, když mě nesnáší? Na tom něco bude.

„Ne nevadí,“ prohodila jsem jakoby nic. „Ale za chvilku sem přijde moje švadlena, aby mi pomohla obléknout šaty.“

„S tím počítám,“ povzdechl si.

„To je dobře,“ řekla jsem tiše a upřela svůj pohled do země. Nebyl mi lhostejný, ale neměla jsem ho ráda. Tedy, alespoň jsem si myslela, že k němu nic necítím.

„Poslyš, Bello,“ začal a já se po něm podívala.

„Ano?“ zeptala jsem se. Naše oči se setkaly a já neměla sílu uhnout.

„Vím, že mě asi nesnášíš, ale prosím, alespoň dnes, se to snaž překousnout, abychom si neudělali ostudu. Potom mě klidně nesnášej. Prosím, jenom dnes se chovej, jako bychom se měli rádi. Vím, že to bude těžké, jak pro tebe, tak pro mě, ale já to zvládnu. Potom se odstěhujeme někam daleko a ty můžeš mít klidně svůj vlastní pokoj, ale prosím, alespoň dnes.“

Jeho řeč na mě udělala ohromný dojem. Najednou mi už nepřipadal tak hrozný, ba naopak. Byl docela milý. Začala jsem si uvědomovat, že by postupem času bylo fajn s ním žít.

„Ano, pokusím se, aby to vypadalo, že tě mám ráda,“ řekla jsem. Cítila jsem, že by mě nejradši objal, ale nebyl si jistý, jestli se nebudu zlobit.

„Tak já jdu,“ vycouval z toho a odešel.

Čas utíkal celkem rychle po jeho odchodu. Netrvalo dlouho a už sem přišla Jenny. Přinesla mi sebou ty krásné šaty a pomohla mi si je obléct.

„Jsi krásná,“ zašeptala, když mi vzadu zapínala zip.

Podívala jsem se do zrcadla a musela ji pochválit.

„Jenom díky tobě,“ řekla jsem. „Děkuji, odvedla jsi výbornou práci.“

„Děkuji. Teď ale musím jít. Za chvilku přijde Heidi, aby ti udělala účes,“ řekla a odešla.

Heidi. Moje družička. Další družičkou byla Chelsea. Z toho jsem neměla moc radost, protože ji nemusím. Chtěla jsem, aby mi družičku dělala Jane, ale otec s tím nesouhlasil.

„Bello,“ uslyšela jsem znenadání Heidin hlas. Otočila jsem se na ni a málem mi spadla čelist. Měla krásné fialkové šaty a ohromně jí to slušelo.

„Tak se vrhneme na ten účes,“ řekla a posadila mě před zrcadlo, které zahalila dekou. Trvalo to celkem dlouho, ale výsledek byl úžasný. Takhle vypadal můj účes zezadu. Opravdu mi to slušelo. Potom mě lehce namalovala a svatba mohla začít.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska vs. nenávist - (2):

 1
20.02.2012 [8:26]

AmiJanesuper, takže Bells dostane rozum Emoticon veď Ed nie je zlý a ktorý manžel by toto navrhol svojej nastávajúcej.. snáď len on!

27.06.2011 [19:51]

MatikEsmeCullenKrásne... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!