Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska nikdy neumiera - 29. kapitola

EclipsePoster


Láska nikdy neumiera - 29. kapitolaEdward Belle povie, že je upír a ona uverí. Aká bude jej reakcia? Prosím, zanechajte komentár. Alexa

V televízii nešlo nič zaujímavé, tak som prepla na počasie. V nedeľu má prísť víchrica a má silno snežiť. No super. Zrazu mi ovládač z ruky vytrhol Emmett a prepol na baseballový zápas. Nevadilo mi to. Tak som pozerala baseball. Okolo siedmej Carlisle odišiel do práce. Čas ubiehal rýchlo a už bol obed. Esme ma zavolala na obed. Vošla som do kuchyne, kde to rozvoniavalo. Sadla som si za stôl. Oproti mne už sedela Nessie. Esme pred nás položila taniere slepačej polievky. Bola fantastická. Keď sme dojedli, zobrala taniere a dala pred nás taniere rizota. Tiež bolo výborné.

„Ďakujeme. Bolo to fantastické,“ povedala som aj za Nessie, lebo som na nej videla, že jej to chutilo. Esme len prikývla a usmiala sa. Neskôr sme sa s Nessie išli hrať do jej izby. Po niekoľkých minútach prišla do izby Alice.

„Čo takto sa zahrať na modelky?“ navrhla. Nessie nadšene prikývla. Alice doniesla plno nejakého oblečenia. Vybrala nám nejaké. S Nessie sme sa zavreli do kúpeľne a obliekli si to. Vyšli sme z kúpeľne a správali sa ako modelky. Viac sa darilo Nessie. Alice nás pri tom fotila. Často sme sa pri tom aj smiali. Tak to pokračovalo nejakú dobu. Zrazu Alice ustrnula, no hneď na to vyšla z izby. Zdola sa ozývali nejaké hlasy. Neznáme hlasy. S Nessie sme zišli dolu schodmi do obývačky. Zastali sme. V obývačke stáli tri ženy s blond vlasmi, jedna bruneta a jeden tmavovlasý chlap. Keď ma uvideli, tvárili sa šokovane. Jedna blondína s kučeravými vlasmi sa priblížila ku mne. Pevne som Nessie držala za ruku.

„Ty! Čo tu robíš?!“ zvrieskla na mňa a zdalo sa mi, že aj zavrčala. Ja som iba otvorila ústa, no nič som nepovedala. Čo si to ku mne dovoľuje?! Krava sprostá.

„Tanya!“ precedil pomedzi zuby. Edward a chytil ju za rameno. Založila som si ruky na hrudi. Takže Tanya.

„To ja by som sa mala pýtať, čo tu ty robíš,“ zasyčala som. Jej oči mali čiernu farbu. Zvláštne. Ďalšia blondínka s vlasmi vypnutými hore ju odtiahla za ruku preč odo mňa. Tá Tanya vyšla nahnevane vonku. Tretia blondína s rovnými vlasmi podišla ku mne. Na tvári mala priateľský úsmev.

„Neviem, či sa na mňa pamätáš. Ja som Kate,“ predstavila sa a podala mi ruku. Prijala som ju. Nahla sa ku mne a dodala: „Ospravedlňujem sa za moju sestru.“ Odstúpila a ku mne podišla bruneta. Takže tie blondínky budú asi sestry.

„Ja som Carmen,“ predstavila sa a tiež mi podala ruku. Potom ku mne podišiel ten chlap.

„Ja som Eleazar,“ povedal, podal mi ruku a odstúpil.

„A to je Irina,“ šepla Kate a ukázala na blondínku, ktorá práve vychádzala von. Nessie pustila moju ruku a objala Carmen. Všetci sa rozprávali. Eleazar a Edward išli hore po schodoch. Sadla som si na gauč a prihovorila sa ku mne Kate. Bola milá a priateľská. Povedala mi, že sú rodinný priatelia. Tiež bývajú na Aljaške. Vraj sa prišli pozrieť na Nessie – ako sa má, atď. O pol hodinu odišli. Videla som, ako sa auto stráca v zákrute.

Vybrala som sa do mojej izby. Sadla som si na posteľ. Zrazu vošiel dnu Edward. V ruke držal knihu.

„Kedysi to bola tvoja obľúbená kniha. Kúpil som ti novú. Možno sa ti bude páčiť,“ povedal a podal mi ju.

„Ďakujem,“ poďakovala som sa a usmiala sa. Prečítala som si názov. Búrlivé výšiny. Sadol si vedľa mňa.

„Prepáč, že na teba Tanya vyletela. Neočakávali sme, že prídu a oni zas neočakávali teba.“ Keď povedal Tanya, nezatváril sa veľmi prívetivo.

„To nič,“ šepla som. Jemne som ho rukou pohladila po tvári. Jeho pokožka bola hladká ako zamat. Usmial sa. Po chvíli sa postavil a odišiel. Ľahla som si na posteľ a začala čítať tú knihu.

Zrazu boli tri hodiny. Skončila som na strane 92. Postavila som sa. Knihu som položila na nočný stolík. Vyšla som z izby. Na chodbe bola Nessie s Alice. Boli oblečené, akoby išli von.

„Idete niekam?“ spýtala som sa.

„Áno. Esme ide za Carlisleom do nemocnice. A my ostatní aj s Nessie ideme nakupovať,“ povedala a usmiala sa. Ja tu budem sama? Všimla si môj výraz, tak dodala: „Neboj. Edward tu ostane s tebou.“ Uľavilo sa mi. Rozlúčila som sa s Nessie a odišli. Čo budem robiť? Vyskúšam tú vaňu! Vošla som do izby. Zobrala som uterák a zavrela sa do kúpeľne. Napustila som vaňu vodou a pridala penu do kúpeľa. Rýchlo som sa vyzliekla a vliezla do teplej vody. Bolo tu plno peny. Relaxovala som.

Voda začala chladnúť, tak som vyšla z vane a zabalila sa do uteráka. Vypustila som vodu, zobrala oblečenie a vyšla z kúpeľne. Chvíľu som sa hrabal v skrini, kým som niečo našla. Obliekla som si svetlomodré rifle, tielko a naň kockovanú košeľu. Vybrala som sa za Edwardom. Rozhodla som sa, že mu poviem, že ho milujem. Je nádherný, zábavný, múdry, skvelý kuchár, priateľský,...

Zišla som dolu schodmi do obývačky. Edward práve išiel ku schodom.

„Musím ti niečo povedať,“ povedali sme naraz.

„Ty prvý,“ šepla som. Čo také mi musí povedať? Som zvedavá.

„Bella... Vtedy, čo som ti v nemocnici povedal, je pravda,“ povedal. Čo mi povedal v nemocnici? Že som bola duch a on je upír. Na to mu neskočím. Zasmiala som sa.

„Edward. Ja a duch? Ty a upír? To sú nezmysly,“ povedala som a opäť som sa zasmiala.

„Ja som upír,“ povedal vážne.

„Samozrejme,“ povedala som ironicky.

„Neveríš? Ja ti to dokážem. Poď,“ povedal a chytil ma za ruku. Ťahal ma von z domu. Vyšli sme von. Bolo chladno. Edward stál pri mne, no zrazu bol pri garáži. Náhle bol späť pri mne. Celý ten čas som videla iba rozmazanú čmuhu. Bolo to ako v tom sne. Šokovane som otvorila ústa. Prešiel k stromu a kopol doň. Strom sa polovici prelomil a spadol do lesa. Prešiel ku garáži, otvoril ju a rukami z nej vybral auto, akoby vážilo jeden gram. Položil ho pred dom. Na jeho tvár dopadli slnečné lúče a on sa začal trblietať. Tie sny sa snažili mi naznačiť, že je upír.

On je vážne upír. Moje srdce bežalo maratón. Upír. Rýchly, bledý, nádherný, pije krv... Každú chvíľu ma môže zabiť. Krv v žilách mi od strachu stuhla. Začala som cúvať k domu. Keďže je upír a ja mám s ním dieťa, tak čo je Nessie? No niečo mi napadlo. Aj jeho rodina sú upíri. Panebože! Bývam v dome plnom upírov. Musím odtiaľto zmiznúť. Čo najskôr a čo najďalej.

Vošla som do domu a rýchlo utekala do našej izby. V skrini som objavila malý kufor. Rýchlo som doň hodila nejaké oblečenie, zubnú kefku a pastu a sprchový gél. Zbalila som doň aj tú knihu. Zazipsovala som kufor a vytiahla hnedú tašku cez rameno. Zo skrine som rýchlo zobrala zimnú bundu. Otočila som sa a skoro som dostala infarkt. Edward stál pri dverách. Tašku som si dala na rameno a kufor a bundu zobrala do ruky. Edward ustúpil a ja som vyšla z izby. Utekala som dolu schodami.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska nikdy neumiera - 29. kapitola:

 1
3. jay
10.01.2013 [18:46]

jayÚžasné!:) Emoticon

2. jay
10.01.2013 [18:46]

jayÚžasné!:) Emoticon

10.01.2013 [13:02]

nebuď hloupá Bello, tomuhle neutečeš a co tvé dítě??? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
no prosím rychle pokráčko a bez Tanyi Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!