Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska navěky 3.kapitola

4.Marjorie - Já a moje knihy


Láska navěky 3.kapitolaAhoj moc vám děkuji za komentáře a tady máte další díl tak hezký počtení..))je trošku kratší ale doufám že to nevadí píšu jí narychlo protože přes týden nebudu mít moc času..editováno:opraveno jsem a jsme )))

3.kapitola-Hledání

Všichni  seděli na gauči v obýváku a já jsem byla opřena o Edwardovu hruď a vzlykala jsem.

"Edwarde musím jí najít!!"opakovala jsem furt dokola.

"Neboj lásko my jí najdeme"utěšoval mě.Moje myšlenky kroužil jenom kolem toho jak zabít Jacoba.Crnk..Zazvonil telefon a já jsme okamžitě vylítla a Edward semnou.

"Nessie.?!"řekla jsem do telefonu.

"Mami musíte udělat to co vám teď řeknu"vzlykala stejně jako já,"Jacob chce abyste nás nechali být a nikdy už nás nehledali"hned jak to dořekla telefon se zavěsil.

"Ne Edwarde co budeme dělat"zabořila jsem mu hlavu do hrudi.

"Já toho Jacoba zabiju"řekl hrmotným hlasem Emmet a všichni se k němu přidali.

"Edwarde musíme bojovat za naší dceru"řekla jsem.

"Ano budeme bojovat"potvrdil Edward,"ale musíme se dobře připravit,Jaspere připravíš nás?"

"Samozřejmně za svojí neteř budu bojovat"řekl Jasper.

"A já taky"hned se přidal Emmet.A vlastně všichni se přidali.

Večer jsme šli všichny na louku, kde hrajeme baseball.

"Takže teď vám ukážu jak bych si představoval abyste bojovali ,Alice?"řekl Jasper na louce a vyzval k sobě Alici.Bože, Alice tak drobná bude bojovat proti Jasperovi.Alice přistoupila a Jasper na ní zkoušel různé chmaty a kroky, ale Alice vždy o vlásek uhnula a Jasper si vždycky namlel.Alice udělala rychlí krok a hned byla Jasperovi na zádech a měla zuby u jeho krku.

"Ty si mi, ale lstivá příšerka"zasmál se a políbil Alici jemně na usta.A pak jsme přišli na řadu já a Edward udělala jsem to samí co Alice, ale Edward mě položil na záda do trávy a vítězoslavně řekl.

"A mám tě"začal se smát spolu s Emmetem.

Když jsme přijeli domu byli jsme stoprocentně připravený na boj.Edward hned zavolal na Nessiono číslo,zvedl to Jacob.

"Jacobe budeme bojovat zejtra na hranici přesně v 10 hodin"řekl mu ve zkratce a zavěsil.Všicni jsme potom šli do svého pokoje.Já s Edwardem jsme si povídali o všem možném.

"Edwarde strašně moc tě miluju a nikdy tě nechci ztratit"řekla jsem mu a svalila jsem ho na postel a začala ho líbat.

"Nemysli si že já chci někdy ztrati tebe"řekl mezi pauzama mích polibků.Celou noc jsme se potom milovali.

Ráno jsme šli už dolu asi v 8 hodin všichni už tam byli a probírali strategii.V 9 hodin sjme všichni nasedli do aut a odjeli k hranici.Jacob s Nessie už tam byli....

pokračování příště děkuji za přízeň....



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska navěky 3.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!