Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska naruby - 7. kapitola

newmoonset9


Láska naruby - 7. kapitolaTahle kapitola je hodně krátká, ale doufám, že se bude líbit. V téhle kapitole si Bella konečně uvědomí své city k Edwardovi. Hezké počtení přeje Sam.

7. kapitola

 

 

Listovala jsem sešitem, když jsem ve verších objevila svoje jméno…

Zůstala jsem na tu stránku zírat s otevřenou pusou. Nevím, jak dlouho jsem tam stála a vzpamatovávala se. Opatrně jsem vzala ten sešit do ruky a začala číst. Vůbec jsem nevěděla, jak na tu úžasnou báseň reagovat. Psal tam o mně tak nádherné věci, že kdybych dokázala brečet, rozplakala bych se nad tou krásou. Otočila jsem stránku a tahle báseň o mně nebyla jediná. Bylo jich tam asi deset. Tohle už jsem nedokázala unést. Sedla jsem si na postel a zírala jsem z okna.

Přemýšlela jsem, co si o tom všem mám myslet. Určitě nic špatného. Je to nádhera. Ale to není možné. Myslela jsem, že jsme jen přátelé, ale tohle naznačuje trochu jiné city. Tohle si budu muset lépe urovnat v hlavě. Sebrala jsem se, popadla knihy, mp3-ku, přidala k tomu i sešit s básněmi a vydala jsem se domů. Dům jsem zamkla a klíč uložila na své místo. Utíkala jsem domů. V hlavě se mi honilo spoustu myšlenek, které jsem si nedokázala srovnat v hlavě.

Jako první jsem šla do Carlislovy kanceláře, kde jsem si okopírovala Edwardovy básně. Připadalo mi to bláznivé, ale chtěla jsem si je všechny v klidu přečíst a nechat si je. Jsou nádherné. Věřím, že kdyby vydal svou sbírku, sklidil by velký úspěch.

Byla jsem hrozně rozrušená ze všech dnešních událostí a vážně jsem neměla potuchy, co budu dělat. Zavřela jsem se do svého pokoje, odložila věci pro Edwarda na stůl, okopírované básně jsem scvakla dohromady a sedla jsem si na svou pohovku. Pečlivě jsem začala všechny číst.

Přála jsem si nahlédnout do jeho duše a tohle byla doslova otevřená kniha. Hodně tady psal o své matce a o svých pocitech. Nacházelo se v něm tolik bolesti a smutku. Znovu jsem měla chuť ho utěšit. Bylo mi ho líto. Většina básní byla smutná, jen občas se zde nacházely veselé básně. Asi byl v tu dobu šťastný. Byla jsem tím naprosto unešená. Narazila jsem na první báseň o mně. Začala jsem pečlivě číst. Snažila jsem se číst i mezi řádky, abych z toho analyzovala jeho myšlenky.

Přečetla jsem úplně všechno. Vyvolávalo to ve mně zvláštní pocity a nedokázala jsem určit, co to je. Byla jsem naprosto zmatená. V tu chvíli ke mně do pokoje vlítnul Jasper.

„Tak dost. Už ty tvoje pocity nevydržím!“ křičel na mě.

„Omlouvám se,“ řekla jsem tiše.

„Promiň, nechtěl jsem křičet, ale tohle už přechází všechny meze. Ty jsi neslyšela, jak ty pocity s tebou sdílím a co mi to působí?“ zeptal se udiveně.

„Ne. Byla jsem mimo. Momentálně jsem se soustředila na jinou věc,“ obhájila jsem se. „Promiň mi to, Jaspere, ale já prostě vůbec nevím, co si mám myslet o tom, co cítím. Nevím, co to je, ani jak to mám řešit,“ vysypala jsem ze sebe.

V pokoji se ukázala Esmé plná soucitu a Jasper na mě začal posílat vlny klidu. Esmé si sedla ke mně a mateřsky mě objala.

„Co se děje, holčičko?“ zeptala se.

„Já nevím. Vůbec netuším, co to se mnou je,“ konstatovala jsem zoufale. Esmé pohlédla na svazek básní.

„Co je to?“ zeptala se zvědavě a začala si to číst. „To je nádhera. Kdo to psal?“ rozplývala se.

„Edward,“ odpověděla jsem.

„Edward? Ten kluk ze školy?“ ptal se udiveně Jasper.

„Ano, ale to je taky jedna z věcí, které mě momentálně znepokojují.“ Nalistovala jsem básně o mně. „Čti,“ řekla jsem prostě.

Ze začátku na to zvědavě koukali a pak ztuhli. Začali listovat dál a viděli všechny ty krásné básně o mně. Esmé se po chvíli uvolnila.

„Holčičko moje, jsou ty tvé pocity takové, že bys ho po těch smutných myšlenkách a básních chtěla obejmout a utěšit a něco tě k němu nepředstavitelnou silou táhne?“ zeptala se zaujatě a oči jí zářily nadšením.

„Ano. To je přesně to, co cítím.“

„Ó Bello, konečně ses nám zamilovala a on je do tebe očividně blázen. Jaké štěstí.“ Celá zářila.

„Ale, jak je tohle možné?“ ptala jsem se nejistě. „Jak bych s ním vůbec mohla být? Je to člověk. Vždyť bych mu mohla ublížit,“ přemýšlela jsem zoufale. Nechtěla jsem mu ublížit víc, než jsem mu ublížila dosud.

„To já nevím, holčičko, ale ty si s tím nějak poradíš. Jsi Cullenová a Cullenovi se vypořádají se vším, co jim přijde do cesty.“ Usmála se na mě.

„Bello, kdo ti vůbec dal ty básně? Pochybuji o tom, že to byl Edward,“ zeptal se Jasper. Trochu jsem se zastyděla, ale pak jsem se přiznala.

„Edward mě poslal pro nějaké knížky k němu domů, aby se v nemocnici nenudil. Tohle jsem našla u něho v pokoji… A okopírovala jsem si to.“ Podezřívavě se na mě podívali. „Já vím, že se to nemá, ale ty básně byly tak krásné a já si je chtěla v klidu přečíst,“ řekla jsem smutně. Stále jsem byla hrozně zmatená.

Během naší konverzace se do mého pokoje nacpala celá rodina.

„Bella se zamilovala do člověka?“ ptal se udiveně Emmett a propadl v mega výbuch smíchu.

„Emmette!“ okřikla ho Rosalie a přátelsky mě objala. Byla jsem obklopená láskyplnou rodinou, ale teď, když jsem si uvědomila pravdu, přála jsem si, abych byla v objetí jiných rukou.

6. kapitola - 8. kapitola

 


 

Tahle povídka byla dost krátká, ale doufám, že to nevadí. Prostě už mi docházela múza. Prosím o vaše komentáře a děkuji za ty předešlé. Další kapitolu přidám po patnácti komentářích.

Vaše Samaneta :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska naruby - 7. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!