Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska mezi námi - 9. kapitola

xD Bez komentáře :D


Láska mezi námi - 9. kapitola9. kapitola je tu. Tentokrát to bude očekávaná svatba Edwarda a Alice. Snad se vám bude líbit a příští, 10. kapitolu, píše už má spoluautorka… Příjemné čtení…

Láska mezi námi - 9. kapitola - A zase jedna svatba!

Alice

Seděla jsem ve svém pokoji a sledovala svůj odraz v zrcadle. Elizabeth mi žehlila vlasy, abych je dnes měla rovné. Pousmála jsem se. Elizabeth byla má jediná přítelkyně, kterou jsem měla. Ztratila jsem rodinu, kamarádku a získala lásku. Když tak přemýšlím nad mým starým životem, nenapadá mě nic, co by mi chybělo. Někdy si vyčítám, že jsem rozdělila Edwarda a Renesmé. Tolikrát jsem mu řekla, ať jede za ní, ale vždy odmítl. Nechtěl vidět Bellu…

„Alice, může být?“ zeptala se El. Podívala jsem se do zrcadla a radostně přikývla. Elizabeth byla opravdu šikovná a já byla ráda, že mi jde za svědka.

„Za jak dlouho odjíždíme?“ zeptala jsem se jí.

„Za dvě hodiny,“ usmála se a vrhla se na můj obličej. Zavřela jsem oči a začala vzpomínat. Nevím, kde se vzaly vzpomínky na mou poslední svatbu s Jasperem, ale musela jsem si je připomenout…

Byl podzimní den a já od rána pobíhala po domě. Chtěla jsem, aby bylo všechno dokonalé. Rosalie mě uklidňovala, ale já v tu chvíli zapomněla, že já jsem nevěsta. Připomněla mi to Esme, která mě poslala nahoru, že zbytek bude překvapení. Zklamaně jsem odešla do svého pokoje, kam za malý moment přišla Rosalie. Začala mě líčit a česat. Byla jsem netrpělivá, ale těšila jsem se… Za dvě hodiny jsem stála na schodech a čekala na skladbu, která mi oznámí, že je čas jít… Za malý moment se domem rozezněl Wagnerův pochod. Sešla jsem těch pár schodů a ocitla se v našem přestavěném obývacím pokoji. Vše bylo tak krásné! Výzdoba, vůně, ale hlavně Jasper. Stál tam a čekal na mě…

„Alice?“ vyrušila mě Elizabeth z mého snění.

„Ano?“ vyhrkla jsem.

„Je čas si obléci šaty,“ usmála se. To už je hotová? zakroutila jsem hlavou a podívala se do zrcadla. Povedlo se jí to. Byla jsem nalíčená přesně, jak jsem chtěla.

„Děkuji,“ usmála jsem se.

„Není zač,“ oplatila mi úsměv a šla mi pomoci do šatů.

Byly krásné. Bylo mi líto, že je využiju na svatbu, která je opravdu malá. Dva svědkové, já a Edward. Pamatuji si na svatby, které se konaly s rodinou. Vždy se pozvali přátelé a byla to velkolepá svatba. Tohle je má první svatba, která je malá. Možná bude o to krásnější. Hned, jak si řekneme své ano, půjdeme k nám domů, kde to oslavíme, a večer v deset hodin odjíždíme na letiště. Odletíme na líbánky, které nevím, kde vlastně budou. Edward se rozhodl, že líbánky naplánuje on…

„Můžeme vyrazit?“ zeptala se El. Podívala jsem se na ni a kývla. Ještě jsem věnovala pohled do zrcadla. Musela jsem uznat, že jsem byla krásná. El si dala záležet a já jí za to byla vděčná…

Došly jsme před dům, kde bylo nachystané auto. El si šla sednout na místo řidiče a já si sedla do zadní části auta. El nastartovala a vyjela…

Edward

Byli jsme stále v hotelovém pokoji a čekali, až mi poslíček donese můj oblek. Včera se totiž stala menší nehoda. Když jsme jeli sem, tak jsem neměl oblek ve vaku. A ten zbrusu nový oblek mi spadl do bláta, takže jsem ho musel nechat vyčistit, ale mělo to být před půl hodinou v tomhle pokoji.

„Edwarde, uklidni se,“ uklidňoval mě Peter.

„Ty se neženíš,“ odfrkl jsem si. Teď vím jistě, že na svatbu přijdu pozdě. I kdybych běžel, tak to nestihnu včas.

„Edwarde, za chvíli přijde, uvidíš!“ snažil se mě pořád uklidnit. Proč jsem tak nervózní? Vždyť když jsem si bral Bellu, tak jsem tak nervózní nebyl. Všechno bylo v pohodě, ale teď? Teď mám obavy, že budu první upír, co dostane infarkt…

Někdo zaklepal a já ho vyzval dál.

„Pane, nesu vám věci z čistírny,“ prohlásil poslíček a dal mi oblek.

„Konečně,“ odfrkl jsem si a dal mu nějaké peníze, aby si nemyslel, že jsem nevychovaný… Rychle jsem zapadl do koupelny, kde jsem se rychle převlékl. Naštěstí díky upírské rychlosti jsem byl během dvou minut hotový. Mohli jsme vyrazit, ale autem to bude trvat trochu déle, než bych chtěl.

Alice

Stála jsem tam v bílých šatech. Chtěla jsem křičet, ale nemohla jsem. Čekala jsem na něj a on tu nebyl. Už dvacet minut má zpoždění a nebere mi telefon. Kde jenom vězí? Rozmyslel si svatbu? Možná je to na rychlo, ale on určil datum. Proč tu teď není? Vzlykla jsem…

„Alice, oni přijedou,“ utěšovala mě El. Možná měla pravdu, ale co když ne? Já ho miluji a milovat budu! Tahle láska není jako s Jasperem. Milovala jsem ho, ale ne tolik jako Edwarda. Edward je můj nový důvod žití. Nikdy sice nepochopím, jak mohla láska mezi mnou a Jasperem vyprchat. To samé řeším i u Edwarda. Jak se asi teď má? Ublížila jsem mu moc? Možná se zamiloval a na mě už zapomněl. A Bella? Snad je také v pořádku… Je škoda, že nemám odhodlání se podívat do jejich budoucnosti. Bylo by to pro mě těžké a Edward by to nemusel unést.

„Co když nepřijedou?“ zeptala jsem se jí.

„Omlouváme se, ale stala se menší nehoda. Edward se dostal do sálu. El, ty pojď se mnou,“ řekl Peter a já si oddychla. Je tady!

„Hodně štěstí,“ řekla mi El a objala mě. Já se na ni usmála a počkala na svůj čas. Nečekala jsem dlouho… Za chvíli se rozezněl známý Wagnerův pochod. Usmála jsem se a vydala se vstříc novému životu… Šla jsem tou uličkou, která se mi zdála příliš dlouhá. Kdybych mohla, rozběhla bych se za ním a hned bych ho políbila, ale vdávám se…

Došla jsem za ním. Byl tak dokonalý, že jsem si myslela, že je to pouhý sen, který za chvíli skončí. Bála jsem se, že se probudím ve své době a budu stále člověkem…  Oddávající začal svou řeč a já nemohla odtrhnout oči od Edwarda. Černý oblek mu padl a já se musela pochválit. Vybrala jsem dobře…

„Alice Cullenová, berete si zde přítomného Edwarda Masena?“ zeptal se mě oddávající.

„Ano,“ řekla jsem kouzelná tři písmena.

„A vy, Edwarde Masene, berete si zde Alici Cullenovou?“ zeptal se ho oddávající a já ztuhla.

„Ano,“ usmál se a já si znovu oddychla. V ten moment jsem přestala všechno vnímat. Najednou šlo všechno velmi rychle. Nasazování prstýnků a hlavně první novomanželský polibek…

Po obřadu jsme jeli k nám domů, kde jsme slavili do večera. Užívali jsme si, ale pak byl čas jet na letiště. Rozloučili jsme se s našimi přáteli a nasedli do auta, které bylo nachystané. Těšila jsem se na líbánky, ale na co jsem se těšila mnohem víc, byla věčnost, kterou strávím s mým manželem.

 


 

 

Devátá kapitola za námi. Příští kapitola bude takové výročí, protože je desátá. Já a moje úžasná spoluautorka jsme se domluvily, že pro vás uděláme menší překvapení, protože vaše komentáře nám dodávají chuť do psaní a my se snažíme vymyslet témata, která by vás mohla zajímat. Tentokrát byly dvě kapitoly Alice a Edwarda za sebou. Nebojte se – nebyly poslední! Za pár kapitol budou ti dva v hlavních rolích… Jsme rády, že jste nám zatím věrní, a doufáme, že stále budete a budete přidávat komentáře, jako u ostatních kapitol… Vaše enchantress a IsabellaMarieLilyVolturi

 

 

8. kapitola - 10. kapitola

Shrnutí od enchantress

Shrnutí od IsabellaMarieLilyVolturi



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska mezi námi - 9. kapitola:

 1 2   Další »
20.09.2011 [20:00]

LenuleCullenTak jsem myslela, že se ta svatba nějáko zvrtne a ono nic Emoticon Emoticon Emoticon Skvělý!!! Emoticon Emoticon Emoticon

18. crazygirl666
04.09.2011 [22:57]

pači sa mi par Bella a jasper.... dúfam že budu spolu.... tešim sa na pokračo... Emoticon

17. Hannah
19.08.2011 [22:36]

v tadytý povídce Alice a Edwarda nesnáším jsou strašně moc sobečtí a nemyslí na druhé doufám že to uděláte tak aby se jim něco přihodilo připlazili se zpátky ke své rodině a ta je oba dva opovrhovala i Nessie co udělal Edward Belle pořádně jim to nandejte!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ale jinak hrozně se mi líbí par Jasper a Bella Emoticon
Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon
tak zatím... a hrozně se těším na další kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16. ZuzunQa
19.08.2011 [13:22]

teším sa na dalšiu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.08.2011 [13:16]

Veubellakrásná kapča, už se nemůžu dočkat další.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. arabek
18.08.2011 [17:00]

arabekZlatíčko super. Nádhera. Ale prosím prosím smutně koukám, aby bylo více Belly a Jaspera. Opravdu mě nezajímá Alice a Edward. Fuj. Emoticon No Rychle další kapitolku jinak to nevydržim Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. lala19941
10.08.2011 [20:40]

Úžasný díleček, sem moc moc zvedavá jak to bude pokračovat, tak pište prosííím honem další díleček, doufám, že v budúcej kapitolke bude Bells a Jasper, doufám, že se zblíži, zaslúžia si byť šťastný, tak pište a rychle Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Kačka
01.08.2011 [13:19]

Super!!!!!!!!!!
Ale jsou to nehorázni zmetci!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Moc se těším, jak to vymyslíte dál holky Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. mea
29.07.2011 [15:44]

chcem pokračovanie veľmi sa mi totiž páčia piríbehy kde nieje Jazz s Alice ona mi príde taká sebecká a pyšná aj ked to nieje ten správny výraz a Edward ako riadny hlupák vždy kazí Belle šťastie najprv ju nechce premeniť a ked je upírka tak ju nechá a k tomu s deckom ale Jazz sa tam správa jediný ako upír/Ked zautočil na Bellu v nm / a poriadny CHLAP Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Elis
24.07.2011 [20:26]

jako vždy dokonalé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!