Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska mého života - 5. kapitola

cccbc


Láska mého života - 5. kapitola„Ona tě má ráda,“ vysvětlil a já překvapeně zamrkal.
„Jak to víš?“ zeptal jsem se překvapeně a on protočil panenky.
„Když usnula na pohovce, říkala tvoje jméno,“ vysvětlil a mé mrtvé srdce začalo po dlouhé době tlouct.

Vypravěč:

Láska je nevyzpytatelná. Najde si vás kdekoliv a kdykoliv. Nezáleží na tom, jestli jste připravený, nebo ne. Amorův šíp vás zasáhne a vy nemáte na výběr. I když nejste člověk, síle lásky se neubráníte. Vaše srdce, které už netluče, vydá údery, které vás překvapí. Můžete vše zapírat, ale jednou pravda vyjde najevo.

 

Edward:

Bella nervózně seděla na sedadle a hrála si s prsty. Timy si v hlavě přehrával pohádku, na kterou se díval dnes dopoledne. Byl to hodný kluk, který si o sestřičce myslel jen to nejlepší. Pro něj to byl anděl, stejně jako pro mě.

„Co je tohle za auto?“ zeptal se mě Timy zvědavě a já se usmál.

„Volvo,“ odpověděl jsem s úsměvem a prstem ukázal na volant, kde byl umístěn znak Volva.

„Jezdí rychle?“

„Ano, jezdí.“

„Bello, proč mi nemáme takové auto?“ zeptal se zvědavě a Bella se zarděla.

„Protože maminka s tatínkem nemají tolik peněz na takové auto,“ odpověděla váhavě a podívala se na toho malého rošťáka, který se na ni zamračeně díval.

„A Edward je má?“

„Ano, Edward je asi má,“ odpovídala neochotně a já se zašklebil. Ano, mám. Mám jich hodně. Náš bankovní účet neměl dno. Každým rokem tam přibývaly další a další peníze. Kdyby vše bylo na mně, vzal bych všechny peníze a dal je Belle, aby si po dlouhé době odpírání luxusních věcí mohla vše koupit. Timy by si pořídil nejnovější hračky a autodráhy. Jenže Bella je tak tvrdohlavá a ty peníze by nikdy nepřijala. Možná, že i to se mi na ní líbilo. Naši rodinu nevyužívala pro peníze ani slávu, kterou by ji naše přítomnost zaručovala.

„Už jsme tu,“ oznámil jsem klidně a Bella přikývla. Otočila se k okýnku a rozhlédla se po podzemních garážích, kde byla tma. Timy ji napodobil, a když viděl temnotu, která vládla celé garáži, trošku se zamračil a skousl si rtík.

Všiml jsem si auta, které parkovalo kousek od nás. Z auta vystoupila nadšená Alice a hnala se k nám. Opravdu lituju Bellu. Určitě neví, do čeho jde. Alice otevřela dveře spolujezdce a Bella, která se o ně opírala, málem vypadla.

„Alice,“ napomenul jsem ji a ona se usmála.

„Bello, máme málo času. Obchod zavírá v osm a já potřebuju vše nakoupit. Mimochodem, kluci jdou koupit skříň,“ mrmlala Alice a pomáhala Belle vystoupit z auta.

„Ale Timy jde s námi, že ano?“ zeptala se Bella vyplašeně a já viděl ten pohled, který věnovala Timymu.

„Bello, Timy je sice mladší než Edward, Emmett a Jasper, ale i přesto vše se pořád řadí mezi kluky, takže jde s nimi,“ odpověděla Alice a založila si ruce v bok.

„Ale Alice,“ začala protestovat Bella, ale Alice ji mávnutím ruky zadržela.

„Bello, Edward se o něj postará,“ uklidňovala Alice Bellu a já se na Bellu povzbudivě usmál.

„Postarám se o něj,“ slíbil jsem a ona se pousmála. Můj soukromý úsměv. Vystoupil jsem z auta a pomohl Timymu vylézt z dětské sedačky. Vzal jsem ho do náruče a on mě objal kolem krku.

„My jdeme koupit skříň?“ zeptal se Timy a já přikývl.

„Tvoje sestřička se půjde s holkami porozhlédnout po oblečení. Holčičí záležitost. Velká nuda,“ vysvětlil jsem a on se zasmál.

„Edwarde, tak už jděte,“ popohnala mě Alice a já i s Timym a bratry šel koupit novou skříň, abych měl už od Alice klid.

„Alice je tvoje sestra?“

„Ano.“

„A máš ji rád?“

„Jistě, je to moje sestra,“ odpověděl jsem s úsměvem a Timy svraštil obočí.

„A máš rád Bellu?“

„Proč?“ opáčil jsem zvědavě a on pokrčil rameny.

„Ona tě má ráda,“ vysvětlil a já překvapeně zamrkal.

„Jak to víš?“ zeptal jsem se překvapeně a on protočil panenky.

„Když usnula na pohovce, říkala tvoje jméno,“ vysvětlil a mé mrtvé srdce začalo po dlouhé době tlouct.

„Opravdu?“ ověřoval jsem si a on přikývl. Takže mě má ráda? Jistě, má mě ráda, ale jen jako kamaráda. Bytost, jako já, monstrum, které by ani nemělo existovat, nemá nárok na lásku. Tak nevinný anděl, jako je Bella, si zaslouží někoho… živého. Přinejmenším. Člověka, který jí dokáže dát lásku, polibek. Polibek bez toho, aby byla pravděpodobnost, že ji zabije. To si ona nezaslouží. Nesmí být poskvrněna někým, jako já.

„Co třeba tahle?“ navrhl Emmett a ukázal na velkou skříň. Ta by na nějakou dobu stačit mohla.

„Jo, bereme tuhle,“ rozhodl jsem a položil Timyho na zem.

„Buď tady s Emmettem, já jdu na pokladnu zaplatit tu skříň,“ řekl jsem Timymu a on přikývl.

 

Bella:

Alice byla maniak. Člověk závislý na nákupech. Pobíhala z jednoho obchodu do druhého a já jen překvapeně kroutila hlavou. Podívala jsem se na nějaké tričko a Alice byla ta tam. Unaveně jsem si sedla na pohovku v jednom obchodě a protáhla si unavené nohy.

„Ahoj, Bello,“ pozdravil mě Timy, který v ruce držel obrovskou krabici.

„Co to máš?“ zeptala jsem se zvědavě a on se usmál na Edwarda, který stál vedle něj.

„Edward mi koupil obrovskou autodráhu a slíbil mi, že si se mnou bude hrát,“ odpověděl a já vyvalila oči.

„Timy, bratříčku, to si od Edwarda nemůžeš vzít. Muselo to stát hodně peněz,“ vymlouvala jsem mu a on se zamračil. V očích se mu zaleskly drobné slzičky a já vstala z pohovky, abych ho mohla obejmout.

„Proč?“ zaskuhral a naplno se rozbrečel.

„Bello,“ přemlouval mě Edward a já se na něj podívala. Jeho oči zářily, vypadal tak nádherně.

„Edwarde, to nemůžu.“

„Můžeš, tedy vlastně musíš,“ řekl přísně a já zčervenala.

„Muselo to stát hodně peněz a i kdybych ti to chtěla někdy splatit, nebudu na to mít peníze.“

„Nechci, abys mi něco splácela. Je to dárek pro Timyho, ne pro tebe. Ty ho nemusíš přijmout, ale Timy ho přijal. Tak mu nekaž radost.“ Podívala jsem se na Timyho, který plakal, a mé srdce sevřela ledová dlaň.

„Dobře, Timy. Nech si to,“ řekla jsem a pokusila se předstírat nadšení. Moc to nešlo. Kolik taková autodráha stojí?

Timy se přes slzičky usmál a objal Edwarda. Bylo to tak úžasné gesto a mé srdce začalo divoce bít.

„Měli bychom jít. Alice je naštvaná a čeká ve vedlejším obchodě,“ řekl Edward a věnoval mi nádherný úsměv.

Miluji ho. I když svoji lásku musím skrývat.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska mého života - 5. kapitola:

 1 2 3   Další »
07.02.2012 [14:17]

kikuskaEdward je naozaj úžasný. Emoticon Emoticon Emoticon A páči sa mi vzťah medzi ním a malým Timmym. Veľmi. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29. Faire
19.09.2011 [8:49]

Faire Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28. Sheela
14.09.2011 [20:45]

SheelaRozhodla jsem se nenechat vás čekat a kapitolku jsem přidala už dnes. :) Má 1040 slov - tedy aspoň myslím. Snad se bude líbit a kdo by chtěl rozešlu na emaily. :)

14.09.2011 [16:53]

Našla jsem čas a přečetla si další povídku od tebe a musím říct, že nelituji čas strávenej nad ním. Jen je škoda, že není víc dílků. Lituji Belly, ale myslím si, že jí stejnak čeká ještě velká cesta než jí nechají spolužáci napokoji a ona změní svůj život k lepšímu.
Už se těším na další díl.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.09.2011 [6:26]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25. Sheela
13.09.2011 [16:59]

Sheelawik: No, ke těžké říct, kdy bude další kapitola. Možná, že ji dopíšu ještě dnes. Ale od sedmi mám brigádu a večer se už na počítač nedostanu. Ale do konce týdne by tu mohla být. :)

24. wik
13.09.2011 [16:56]

wikSheelo moc se omlouvám že sem přidávám komentář až dneska ale včera jsem byla schopná se akorát kouknout na emai. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Jinak moc ti děkuju za poslání. Moc si toho vážím. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Kapitolka byla opět krásná jen škoda že tak krátká. Ale to se dá prominout protože i na mě dostihla školní horečka a bláznění učitelů. Ještě jednou moc děkuju a zrovna se ptám kdy bude další??? Jsem takový malý zavislák. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.09.2011 [16:37]

mima19974Nádherné!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Rýýchlo ďalšiu! Emoticon

22. mňamka
13.09.2011 [16:28]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.09.2011 [15:56]

kollart Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!