Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska mého života - 28. kapitola

Promoting Calvin Klein2


Láska mého života - 28. kapitolaPo delší - hodně delší - době je tu nová kapitola, která pokračuje v příběhu naší zamilované dvojice, která si užívá chvíle po divadle. Pěkné čtení přeje Sheela.

Bella:

Rozespale jsme se protáhla na posteli a pomalu otevřela jedno oko za druhým. Rozhlédla jsem se kolem a uvědomila si, že nejsem u sebe doma, ale v nějakém neznámém pokoji. Trochu mnou projela panika, tak jsem se rychle posadila na posteli a začala hledat nějaký záchytný bod, který by mi prozradil, kde jsem a hlavně jak jsem se tu ocitla. Snažila jsem si trošku utřídit vzpomínky a vybavila jsem si divadlo s Edwardem a poslední, co jsem si pamatovala, bylo, že jsem vedle něj seděla v taxíku, opírala se mu o rameno a pomalu usínala. Aha, takže nejspíš jsem v hotelu.

„Dobré ráno, lásko!“ pozdravil mě Edward, který se vynořil ze dveří a v ruce držel velký tác s jídlem.

„Ahoj,“ odpověděla jsem ještě trochu překvapená a snažila se probrat.

„Nechal jsem pro tebe připravit snídani, tak snad si něco vybereš. A jak ses vyspala?“ zeptal se a položil mi tác do klína, přičemž mi věnoval jeden cudný polibek na rty.

„Ehm… Dobře,“ odvětila jsem vykolejeně a koukala na ten velký výběr jídla. Bylo tu vše. Tousty, koblihy, vajíčka, rohlíky, máslo, džus, káva a vše, na co jsem si jen dokázala vzpomenout.

„Zdáš se být poněkud zmatená,“ podotkl Edward a mile se na mě usmál.

„Jo, jsem ještě trochu mimo,“ přiznala jsem a trochu zrudla. Edward se zase jen usmál a začal si hrát s mobilem.

„Tak mě napadlo, že bychom se dnes mohli projít po Seattlu a ještě jednou přespat tady. Esmé by všechno domluvila s tvojí mámou. Prostě si udělat den jen sami pro sebe. Co ty na to?“ dotázal se Edward a já se málem zadusila koblihou, kterou jsem zrovna přežvykovala. Edward při mém dušení zvedl pohled od mobilu a starostlivě si mě prohlížel.

„Jsi v pořádku? Vadí ti to? Jestli nechceš tak nemusíš, Bells, stačí jen říct,“ omlouval se Edward a já rychle zakroutila hlavou.

„Ne, jen mě to překvapilo,“ odvětila jsem a on se posadil ke mně na postel.

„Připravil jsem už i plán, kam bychom mohli jít. Stavil bych se ve Starbucks, Seattle Art Museum, Woodland Park Zoo a Seattle Aquarium,“ navrhl Edward a já na něj vykolejeně koukala. Opravdu mě chtěl vzít na všechna ta místa.

„Myslím, že si na žádném z nich nebyla, ne?“ optal se rychle, když neuslyšel žádnou moji reakci.

„Ne, nikde jsem nebyla. Já jen, že vstup do aquaria nebude asi nejlevnější,“ podotkla jsem a on pobaveně zakroutil hlavou.

„Peníze vždycky byly a budou. Za tebe bych klidně utratit vše, co mám, protože mi za to stojíš. Bello, uvědom si, že jsi ta nejkrásnější, nejchytřejší a nejmilejší dívka, jakou jsem kdy poznal, a okamžitě sis dokázala získat mé srdce. Tvoje láska, kterou rozdáváš kolem sebe, mě neustále překvapuje a ohromuje, protože každý, kdo si prochází ve škole něčím tak hrozným, by nedokázal být tak dobrosrdečný jako ty. Proto tě tak miluji a chci, aby sis uvědomila, že bych dal veškeré peníze světa za tvoje objetí a tvoje krásné oči,“ vyznal se a já na něj překvapeně koukala. Bylo to to nejsladší, co mi kdy někdo řekl, a já cítila, jak se mi do očí hrnou slzy.

„Bože Bells, neplač. Nechtěl jsem tě rozbrečet,“ zpanikařil rychle a já se přes slzy zasmála.

„To nejsou slzy smutku, ale štěstí,“ upozornila jsem ho a přitiskla si jeho dlaň na tvář. Jeho pohled okamžitě zjihl.

„Dobře, to jsem rád, opravdu jsem se lekl. A teď se pojď obléct. Včera mi Alice přibalila věci na převlečení,“ popohnal mě Edward a já s jeho pomocí vstala z postele. Alice opravdu umí překvapit, vzít si náhradní oblečení by mě rozhodně nenapadlo.

Edward mi podal hromádku oblečení, která se skládala z bílého trička s potiskem, červeného svetříku, černých kalhot a červených balerín. Sportovní, ale i pěkné. Alice je vědma, to vše vysvětluje. I s oblečením jsem zalezla do koupelny, kde jsem se nejen oblékla, ale udělala ranní hygienu. Připadala jsem si mnohem lépe, když jsem neměla vlasy rozcuchané do všech stran a rozmazané líčení.

Upravená jsem vylezla ven, kde na mě čekal už Edward oblečený také ve sportovnějším. Opět vypadal dokonale. Možná by mě to mělo přestat překvapovat, ale kdykoliv jsem ho viděla mě jeho krása ohromila. Myslím, že je to podobné, jako když se člověk podívá na západ slunce nebo na oblohu v noci. Dá se říct, že je to skoro pořád to stejné, ale i přesto vás to nepřestane překvapovat a fascinovat.

„Můžeme?“ zeptal se mě a nabídl mi ruku, kterou jsem s nadšením přijala. Ze stolku vzal naši kartu a my jako spokojený pár vyšli ven.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska mého života - 28. kapitola:

 1
09.05.2013 [16:59]

kollart Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.05.2013 [16:42]

JessySheilinka!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Dievča, ty ani netušíš, ako si ma potešila, keď som zbadala novú kapitolku tejto poviedky. Už som ani nedúfala v pokračovanie. Emoticon A práve preto som rada, že si sa rozhodla pokračovať, pretože táto poviedka je jedna z mála, ktoré na tejto stránke ešte čítam.
Dokonca som ani po toľkých mesiacoch nezabudla, čo bolo v minulej kapitole, pozor na mňa. Emoticon
Táto bola krásna, taká roztomilá, milá. Edward a Bella sú spolu takí zlatučkí, ja z nich nemôžem. Celú dobu som sa debilne usmievala na monitor, ale keď ono sa to inak nedá, keď čítaš niečo tak krásne. Edwardove slová Belle boli vážne veľmi pekné, kiežby na svete takých chlapov bolo viac... Emoticon
Ďakujem ti za pokračovanie, neskutočne sa teším. Snáď sa novej kapitoly dočkáme čo najskôr, aj keď ťa nechcem súriť, pretože sama viem, aké to je, keď nemáš buď čas, alebo chuť. Napriek tomu však dúfam, že poviedku dokončíš. Emoticon

8. Seb
09.05.2013 [13:23]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. marcela
09.05.2013 [7:23]

Mám obrovskou radost,že jsi přidala další kapitolu,už se mi stýskalo. Emoticon Emoticon Emoticon

08.05.2013 [17:50]

CatherineCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Simluiq
08.05.2013 [16:34]

Nedúfala som že bude pokračovanie :) Ale je tu a som veľmi rada Emoticon Super poviedka Emoticon

4. martina946
08.05.2013 [16:28]

Ach holka ani nevíš jakou strašnou radost si mi touhle kapitolou udělala. Vážně. Já už ani nedoufala že bude pokračování, myslela jsem že ses na celou povídku vybodla a teď jdu sem a koukám ona další kapitola. I když teda musím říct že s velkým zpožděním!!! Tak a teď ke kapitole. To bylo naprosto skvělí, Edward byl skvělí. Já se u toho tak debilně usmívala, že jsem hřejmě musela vypadat jako debil, ale co? A to jeho prohlášení, když mu Bella řekla že ten aguarium není nejlevnější. No v tu chvíli nebyla jediná komu vyhrkli slzy dojetím.Ale musím uznat že měl tedy dobře vymyšlený plán, kam pujdou. Mocinky se těším na další dil a doufám že už nebude s tak velkým zpožděním Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Jana
08.05.2013 [16:25]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.05.2013 [22:13]

SheelaMoc se omlouvám. Asi jsem zapomněla, že jsem tu kapitolu sem už dávala a okopírovala ji znovu z počítače. Emoticon

07.05.2013 [20:53]

BellaSetAhoj, je mi líto, ale článek ti musím vrátit. Text v této kapitole je stejný jako text v minulé. Prosím, oprav si to a potom zaškrtni "Článek je hotov".
Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!