Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska mého života - 26. kapitola

Život není jen Černobílý... by Rosabella Larrin Cullen


Láska mého života - 26. kapitola„Ano, to je,“ odsouhlasila jsem a usmála jsem se, když jsem si všimla i rudé růže, která ležela úplně na dně krabice, u ní byl vzkaz. Pro tu nejkrásnější. Máma si také ten vzkaz přečetla a dojatě se chytla za srdce.

Chvilku jsme přemýšlela, co by Edward mohl podniknout, ale vše mi došlo, když se ozval zvonek u dveří a domem se rozlehl hlas mé mámy, která zakřičela, že jde otevřít. Nalepila jsem své ucho na dveře, jak nejvíc to šlo, abych postřehla, co nejvíce z jejich konverzace.

„Dobrý den, já jsem Edward Cullen,“ představil se Edward a já se nervózně začala kousat do rtu.

„Oh, ahoj, já jsem René, máma Belly. Ty musíš být její přítel. Hodně jsem toho o tobě slyšela. Pojď dál,“ pozvala ho a já si nahlas oddychla. Nic jsem neslyšela tak jsem pootevřela dveře a vykoukla na chodbu. Když jsme nikoho neviděla, po špičkách jsem přešla ke schodišti, kde jsem se posadila na poslední schod a poslouchala.

„Co potřebuješ?“ zeptala se má matka a já si všimla, že sedí na pohovce a Edward naproti v křesle.

„Víte, já vím, že Bella byla nemocná, ale opravdu moc bych ji chtěl vzít do divadla, protože jednou mi Bella přiznala, že ho vždy chtěla navštívit a moji rodiče sehnali lístek i pro Bellu a myslím, že by byla opravdu škoda, kdyby Bella nešla. Chtěl jsem se zeptat nejdřív vás, aby se neřeklo, že jsme vás obešli,“ začal Edward a já se usmála.

„A do jakého divadla?“

„Do divadla v Seattlu,“ odvětil a já se zarazila. Seattle? Já měla slíbený New York, fňukala jsem a poté jsem si uvědomila, že do New Yorku bychom to už nestihli tak se budu muset smířit se Seattlem.

„To odsud není moc daleko,“ mlaskla máma a já už poznala, že vše je v kapse. Vždycky patřila mezi ty lidi, kteří chtějí pro svoji rodinu to nejlepší, a já věřila, že podle ní je pro mě to nejlepší Edward.

„Mám to brát jako svolení?“ zeptal se Edward a má máma po krátkém zaváhání přikývla a já měla, co dělat, abych nevykřikla nadšením.

„Děkuji,“ poděkoval Edward a já si teprve teď všimla, že vedle sebe má nějakou krabici. Ach ne. Šaty od Alice, došlo mi hned.

„A mohl bych vás poprosit, abyste tohle dala Bells? Jsou to šaty, které pro ně koupila má sestra, protože si jsem téměř na sto procent jistý, že Bella nemá žádné společenské šaty, když do divadla nechodí a rozhodně by ji mrzelo, kdyby tam musela jít jen v obyčejné sukni. A ještě jí vzkažte, aby byla do čtyřiceti pěti minut připravená.“ Edward mluvil zbytečně nahlas a já věděla, že to je kvůli tomu, abych vše také slyšela. Jasně je upír, takže slyší, že tu jsem, mohlo mě to napadnout, ale stejně to byl ještě nezvyk. Můj přítel, jediný přítel za celý můj život je upír. Páni, takové štěstí mohu mít jen já. Vstala jsem ze schodu a přes příčku u zábradlí jsem se usmála na Edwarda a tichými kroky odkráčela do pokoje, dřív než se za mnou vydá má máma, aby mě obeznámila s tím „překvapením“ o kterém jsem věděla vše.

Zavřela jsem dveře od pokoje, skočila na postel a do ruky vzala první knížku, která se mi vzala pod ruku. Nahodila jsem zahloubaný pohled, který jsem znala z různých filmů a předstírala, že jsem hluboce začtena do knihy, kterou jsem měla v ruce. Ozvalo se tiché zaklepání a já vzhlédla od knihy, když se ve dveřích objevila má máma.

„Bells, mám pro tebe překvapení,“ řekla a z jejího hlasu přímo sršelo nadšení. Ach ty mámy.

„Cože?“ řekla jsem co  nejvíce překvapeným hlasem položila knížku zpět na stolek.

„Za prvé bych ti chtěla říct, že máš velice milého přítele,“ začala a já se usmála.

„On tu byl?“

„Ano, byl tu a teď k druhé věci. Edward by tě rád vzal do divadla a já souhlasila. Myslím, že by to byl pro tebe úžasný zážitek a jsem si vědoma, jak si vždy toužila po tom navštívit divadlo. A Edward ti ten sen konečně splní,“ rozplývala se máma.

„To je úžasné!“ vypískla jsem, ale moc přirozeně to tedy rozhodně neznělo. Máma zvedla obočí, ale na nic se mě nezeptala.

„Jo, tady je pro tebe ještě další dárek,“ uvědomila si a podala mi velkou krabici. Jak jsem ji předtím mohla přehlédnout?

„Tak ji rozbal!“ pobízela mě máma a já se konečně vzpamatovala a sundala víko z té obrovské krabice. Odhrnula jsem papír a na mě vykoukla nádherná černá látka, lehce jsem po ní přejela prsty, abych se přesvědčila, jestli je opravdu tak jemná jak vypadá a div se nerozbrečela nad tou jemností. Nikdy jsem nic hezčího necítila pod prsty. Vzala jsem šaty do ruky, abych si je mohla prohlédnout. Byly bez ramínek a sukně byla pokryta rudými květy, kolem pasu byla stuha ve stejné barvě, jako byly květy. Alice tentokrát opravdu vybrala krásné šaty. Pod šaty byly i boty, kabelka a náušnice.

„To je nádhera,“ šeptla má máma, která měla slzy na krajíčku.

„Ano, to je,“ odsouhlasila jsem a usmála jsem se, když jsem si všimla i rudé růže, která ležela úplně na dně krabice, u ní byl vzkaz.

Pro tu nejkrásnější.

Máma si také ten vzkaz přečetla a dojatě se chytla za srdce.

„Tak pojď, Bells, musíme tě připravit,“ rozhodla máma a táhla mě do koupelny.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska mého života - 26. kapitola:

 1 2 3   Další »
22. Naťule
28.10.2012 [19:16]

Prosím,další kapitolu!! Emoticon Emoticon

21. Sheela
24.09.2012 [17:02]

SheelaKačka: Ahoj, musíš, ale pochopit, že jsme na střední a škola mě zaměstnává na plný úvazek a nemylsím to špatně, ale škola bude vždy na prvním místě. ;) Proto stmivani.eu musí počkat. ;)

20. Kačka
23.09.2012 [23:35]

super!! Emoticon Emoticon Emoticon

jen mě děsně štvou ty dlouhý pauzy! Emoticon

19. Domik
15.09.2012 [19:58]

Domikmoc se těším na další díl!

14.09.2012 [22:20]

Irmicka1 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. marcelle
14.09.2012 [13:16]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16. 1ajjka1
12.09.2012 [22:17]

nádhera Emoticon Emoticon Emoticon rýchlo ďalšiu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. Es.
12.09.2012 [16:11]

To je něco! Emoticon Moc, moc se těším na další! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. Lucka
12.09.2012 [15:12]

krása. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. jully211
12.09.2012 [11:27]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!