Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska mého života - 16. kapitola

Emmet And Rose


Láska mého života - 16. kapitola„To je dobře,“ upozornila jsem ho a váhavě si stoupla na špičky. Nevěděla jsem, jestli je ta dobrá příležitost si ho přitáhnout na rty a políbit ty jeho krásně rudé rtíky, které tak dobře chutnaly. Edward pochopil mé váhání, a proto mi to ulehčil a sklonil se ke mně a přitiskl své rty na mé.

Edward si mě pevně přitiskl na jeho tělo a mile se usmál.

„Nemusíš být nervózní. Tanec není nějak komplikovaný, záleží na partnerovi, který tě musí vést,“ uklidňoval mě a já přikývla. Pokojem se rozezněla nádherná písnička a já se na něj překvapeně podívala.

„Zaposlouchej se do rytmu,“ poučoval mě a já zavřela oči, abych se dokázala pořádně soustředit. Když jsem viděla Edwardovu tvář, nebylo lehké jen tak se soustředit na něco jiného.

„Šikovná,“ chválil mě, když jsem udělala pár opatrných kroků.

„Teď to zkusíme ještě jednou a trošku míň váhavě. Věř mně a věř sobě. Nedovolím, aby se ti něco stalo,“ pokračoval ve výuce a já opět zavřela oči. Přestala jsem vnímat svět a jen se soustředila na Edwardovy kroky, které mě vedly po místnosti. Připadala jsem si, jako když letím. Tak ladné pohyby bych od sebe tedy rozhodně nečekala.

„Dokonalé,“ zamumlal si Edward a políbil mě na ucho. Lehce jsem se zachvěla a otevřela oči. První, co jsem spatřila, byl jeho úsměv, kterým oznamoval jeho duševní rozpoložení.

„Jsi mnohem lepší tanečnice, než jsem si myslel,“ pochválil mě a já zapřemýšlela, jestli se nemám náhodou urazit. Vím, že jsem nemehlo, ale nemusí to pořád používat proti mně.

„Nemyslel jsem to špatně,“ dodal rychle Edward, když si všiml mého pohledu.

„To je dobře,“ upozornila jsem ho a váhavě si stoupla na špičky. Nevěděla jsem, jestli je ta dobrá příležitost si ho přitáhnout na rty a políbit ty jeho krásně rudé rtíky, které tak dobře chutnaly. Edward pochopil mé váhání, a proto mi to ulehčil a sklonil se ke mně a přitiskl své rty na mé. Tření našich rtů ve mně vyvolávalo husinu a já cítila, že mi stojí i každý chloupek na ruce. Polibek byl tak vášnivý, že když Edward odpojil naše rty, zhluboka jsem dýchala a snažila se popadnout dech.

„Když mě budeš chtít políbit. Polib mě,“ řekl Edward s úsměvem a já trošku váhavě přikývla. Všechno tohle pro mě bylo nové. Neznala jsem takové pocity ani chvění, které ve mně vyvolával každý jeho dotyk.

„Timy na tebe už čeká,“ informoval mě Edward a já vzdychla. Dneska jedu domů. Nedokážu si představit, jak budu usínat. Přece jen i dnes jsem spala v jeho pokoji, s ním v jedné posteli. Cítila jeho chladné tělo vedle svého. Ráno, když jsem se probudila první, co jsem viděla, byl on.

„Nad čím přemýšlíš?“ zeptal se zvědavě, když se mi snažil vyhladit vrásku mezi obočím.

„Nad tím, že mi budeš chybět a že nevím, jak bez tebe budu usínat,“ odpověděla jsem popravdě a on mě pevně objal.

„Mně taky budeš hodně chybět, ale má útěcha je, že tě ve škole opět uvidím,“ řekl něžně a políbil mě na čelo.

Naši romantickou chvilku vyrušilo zaklepání na dveře a vpád Alice do pokoje.

„Edwarde, jdi pryč. Musím Bellu obléct,“ poručila Alice a Edward se zamračil.

„Alice,“ snažil se protestoval, ale ona se na něj podívala přísným pohledem a já se zasmála.

„Jdi, ať to mám rychle za sebou,“ pobídla jsem ho a on mě naposledy políbil na čelo a vyšel z místnosti.

„Alice, proč si nemůžu vzít oblečení, ve kterém jsem přijela?“ optala jsem se zvědavě a jí se z hrudi vydral divný zvuk… zavrčení?

„Teď jsi moje sestra a to pro tebe přinese plno změn. Musíme ti nakoupit nový šatník a ukázat ti, co se k sobě hodí a co ne. Jelikož teď patříš ke Cullenovým, musíš vypadat reprezentativně a věř, že i lidé na tebe budou jinak reagovat,“ vysvětlila Alice a já se zamračila.

„Alice, já ty peníze nemám,“ upozornila jsem ji a ona se lehce usmála.

„Ale Edward ano,“ řekla v klidu a já zčervenala.

„Nenechám si od něj kupovat drahé věci. Nechci to. Miluji ho, ale nepotřebuji, aby za mě utrácel peníze,“ rozčilovala jsem se a ona se zasmála.

„Bello, každý z nás má vlastní kreditku a na ní nevyčerpatelné dno. Edwardovi nebude vadit, když trošku provětráme jeho kreditku a věřím, že ty mu to nějak vrátíš,“ informovala mě a já se ještě víc zarděla.

„Alice,“ zamručela jsem a ona se zasmála.

„Bello, prosím, slibuji, že se budu krotit. Stejně to buď půjde po dobrém, nebo po zlém. To oblečení dostaneš tak jako tak. Od Edwarda si půjčím kreditku a nakoupím to bez tebe. Bello, Edward bude nadšený, když si něco koupíš. Nejraději by ti koupil drahé šperky, auto a všechno možné, ale bojí se, že by ses zlobila, protože jsi tvrdohlavá. Udělej menší ústupek a dovol, aby ti něco nakoupil,“ přemlouvala mě Alice a já se zarazila. Bylo mi jasné, že Cullenovi mají peníze, ale nebyla jsem zvyklá, že by zrovna za mě chtěl někdo ty peníze utrácet. Také jsem věděla, že Edward by mi rád nakoupil plno dárků, ale cosi v mém výrazu a chování mu v tom bránilo. Byl by nadšený, kdybych vedle něj stála ve stejně elegantním oblečení jako on. Cítila bych se mnohem lépe a spolužáci by mě nejspíše také brali jinak. V hlavě jsem přesně měla ten obraz. Já a on spolu na parkovišti, já v krásných šatech a on v džínech a košili. Pevně by mě objímal.

„Prosím,“ škemrala Alice, když si všimla, že váhám a pomalu všechny zátarasy opadávají.

„Alice, já nevím,“ zamručela jsem a ona se lehce usmála.

„Bello, nákupy si užiješ. Může jet i Edward. Nakoupíme plno triček, šatů, mikin, kalhot, sukní, bot a spodního prádla,“ plánovala a já se zarazila. Edward by měl být u toho, když se nakupuje spodní prádlo? No, to asi ne. Opět jsem zrudla a v hlavě tiše zanaříkala.

„Ale to nemůžu rozhodnout sama. Jde o Edwardovy peníze,“ hledala jsem poslední výmluvu, ale Alice nasadila vítězný úsměv.

„Edwarde!“ zakřičela přes celý dům a já tiše zaklela. Má vyhráno. Edward dovolí, aby si vzala kreditku a všechno nakoupila. Otevřely se dveře a v nich stál Edward s úsměvem na tváři.

„Co?“

„Že by ti nevadilo, kdybych si vzala tvoji kreditku a vytáhla Bellu na nákupy?“ zeptala se, ale předem znala odpověď.

„Nevadilo, chceš ji hned?“ odpověděl a já se zamračila. Podrazák!

„Ne, vezmu si ji až zítra. Pojedeme zítra. Chceš jet s námi?“

„Ne, myslím, že vám dovolím, abyste si udělaly dámskou jízdu,“ zasmál se Edward a já protočila panenky. Chytře se z toho vykroutil.

„Dobře, díky. A už zase běž,“ vyháněla ho Alice a mně v tu chvíli došlo, že na nákupy chce jít už zítra. Tak brzy?

„Tak to je vyřízeno a teď si tohle obleč,“ poručila Alice, hodila hromádku oblečení na postel a vyběhla z pokoje. Došla jsem bez reptání k posteli a prohlédla si, co mi nachystala. Světlé upnuté džíny, šedý svetřík a balerínky. Díky bohu žádné podpatky. Celý model jsem si oblékla, vlasy stáhla do jednoho volného copu a zkontrolovala svůj vzhled v zrcadle. Viděla jsem tam celkem hezkou dívku. Novou Isabellu Marii Swanovou. Dívka se mírně usmála a já si řekla, že moje pleť konečně vypadá zdravě, i když jsem tak bledá. Přestala jsem si prohlížet svůj odraz a vyšla z pokoje, abych se potkala se zbytkem rodiny.

„Dobré ráno,“ pozdravila jsem všechny, když jsem sešla schody a stanula v obrovském obýváku, kde na zemi seděl Emmett s Timym, na pohovce seděla Rosalie s Alice, Jasper a Carlisle o něčem debatovali u křesla a Edward stál kousek ode mě a s úsměvem si mě prohlížel.

„Jsi nádherná,“ usoudil a došel až ke mně. Pevně mě objal a zabořil svůj obličej do mých vlasů.

„Ale to není nic neobvyklého,“ zamumlal mi do vlasů a já se zasmála.

„Kecko,“ zareptala jsem a on se něžně usmál. Přitáhl si mě ke rtům a věnoval mi něžný polibek.

„Chceš jet domů?“ optal se Edward a já přikývla.

„Asi bych měla. Rodiče mě dlouho neviděli,“ odpověděla jsem a Edward se jen usmál.

„Jdu nastartovat auto,“ zabručel a vyběhl ven.

„Bello, Bello, něco pro tebe mám,“ zakřičela po mně Alice a já se zarazila. V ruce držela obrovský kufr a já se na ni překvapeně dívala.

„Tady je nějaké oblečení na zítřek a pak ještě něco dokoupíme,“ vysvětlila a já nevěřícně zakroutila hlavou.

„Timy, jdeme,“ řekla jsem bráškovi a on vyskočil ze země, rozloučil se s Cullenovými a přiběhl ke mně.

„Ahoj, nashledanou,“ řekla jsem na rozloučenou a vzala si kufr od Alice. Venku už byl Edward s nastartovaným autem. Doběhla jsem k autu, posadila Timyho do sedačky, kufr hodila do kufru a sedla si vedle Edwarda.

„Můžeme,“ řekla jsem s úsměvem a on přikývl. Věnoval mi polibek a vyjel směrem k našemu domu.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska mého života - 16. kapitola:

 1 2 3   Další »
07.02.2012 [21:27]

kikuska Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26. Anizek
12.01.2012 [14:28]

AnizekÚžasné. Už se těším na další. Na nakupování a další věci. A hlavně se těším až Edward řekne Belle co je a jak bude reagovat. Prosím co nejdříve další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.01.2012 [19:08]

misulka28krása

24. Janča
04.01.2012 [19:00]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23. Es.
04.01.2012 [15:01]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.01.2012 [20:44]

EleonorWooooooooooooooooooooooooooooooow. Rychle další prosím!!!!! Emoticon

21. Kačka
03.01.2012 [18:27]

Jsem zvědavá, jaký to bude ve škole!!!
Ted byly krásný sladký díly, ale ta pointa ze začátku šikany se trošku vytrácí, jsem zvědavá, jak na "novou" Belu budou reagovat spolužáci.

03.01.2012 [16:33]

mima19974Ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá dokonalé!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.01.2012 [14:45]

krásné krásné krásné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon těším se na další kapitolku tak honéééééém Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18. ssendy
03.01.2012 [11:17]

ssendy Emoticon Emoticon Emoticon těším se na pokračování Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!