Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska mého života - 11. kapitola

Edward a Bella


Láska mého života - 11. kapitolaJeště chvilku jsem koukala na zavřené dveře a přežvykovala snídani. Co asi Alice plánuje? Nějaké nákupy? To snad ne, ví, jak nákupy nesnáším. Dojedla jsem snídani, vypila džus a vstala z postele. Namířila jsem si to do koupelny, abych si umyla zuby a učesala rozcuchané vlasy. Když jsem se na sebe podívala do zrcadla, trošku jsem se lekla a překvapeně vykulila oči. Ty sny opravdu musely být hodně divoké, když mám takové ptačí hnízdo na hlavě. Na kartáček jsem si dala pastu a pořádně si vyčistila zuby.

Ještě chvilku jsem koukala na zavřené dveře a přežvykovala snídani. Co asi Alice plánuje? Nějaké nákupy? To snad ne, ví, jak nákupy nesnáším. Dojedla jsem snídani, vypila džus a vstala z postele. Namířila jsem si to do koupelny, abych si umyla zuby a učesala rozcuchané vlasy. Když jsem se na sebe podívala do zrcadla, trošku jsem se lekla a překvapeně vykulila oči. Ty sny opravdu musely být hodně divoké, když mám takové ptačí hnízdo na hlavě. Na kartáček jsem si dala pastu a pořádně si vyčistila zuby. Hýbala jsem kartáčkem v puse a rozhlížela se po koupelně. Po třech minutách jsem vyplivla pastu a pořádně si opláchla tvář. Kartáčem jsem pročísla vlasy a ony konečně dostaly tvar, který se mi líbil.

„Bello,“ ozval se hlas Alice a já vyšla z koupelny.

„Dobré ráno,“ pozdravila jsem ji a ona se usmála.

„Nesu ti věci,“ vysvětlila a ukázala na hromádku, která ležela na posteli.

„Ale já mám vlastní oblečení,“ připomněla jsem jí a ona tiše odfrkla.

„Ale tyhle věci jsou mnohem hezčí a ty to moc dobře víš,“ odporovala a já se zaksichtila. Jasně, že vím, že to oblečení je hezčí, ale nemusí mít vždycky pravdu.

„Co vlastně dnes budeme dělat?“ zeptala jsem se zvědavě a ona se tajemně usmála.

„Pojdeme do aquaparku,“ odpověděla a já vytřeštila oči.

„Aquapark?“

„Jo,“ potvrdila a já záporné zakroutila hlavou.

„Nikam nejedu,“ zavrhla jsem dnešní plán a ona se zamračila.

„Jedeme všichni.“

„Všichni? Jako vážně všichni?“ ověřovala jsem si a ona přikývla.

„Já, ty, Timy, Emmett, Jasper, Rosalie, Edward,“ vyjmenovala a já pozvedla obočí. To mám opravdu být v jenom bazénu s tak dokonalými lidmi? Vždyť jim budu dělat ostudu.

„Nemám plavky,“ vyrukovala jsem s první výmluvou, ale věděla jsem, že mi to rozhodně neprojde.

„Ani mít nemusíš, já mám hodně plavek,“ odpověděla s úsměvem a má radost pohasla. Sakra, co teď.

„No tak, Bello, nebraň se. Všude budou tobogány, pára, vyhřívka, masáže,“ přemlouvala mě Alice a já si představila tu teplou vyhřívku s bublinkami. Určitě jedu!

„Dobře, dobře,“ odsouhlasila jsem a ona se spokojeně usmála.

„Tady máš věci, tak se převleč, ať můžeme vyrazit,“ ukončila Alice naši debatu a odešla z pokoje. Došla jsem k posteli a prohlédla si oblečení, které jsem si měla obléct. Tričko, kraťase a titěrné plavečky, na které moc látky nedaly.

„Alice,“ zaskuhrala jsem a třeštila oči na ty plavky. Byly růžové, růžové a hodně, hodně malé. Tedy myslím jako, že na nich vážné moc látky nebylo. Fajn, představ si v mysli vyhřívku a obleč si ty plavky, ať můžete vyrazit. Nahlas jsem si povzdychla a sundala ze sebe to pyžamo. Rychle jsem na sebe oblékla ty plavky, a přesto přetáhla ty kraťasy a tričko. Hlavně se na sebe nedívej do zrcadla. Napomínala jsem se v duchu a na nohy si nazula žabky. Vlasy jsem si zapletla do copánku a vyšla z pokoje.

„Sluší ti to, Bello,“ ozval se za mnou Edwardův hlas a já překvapeně nadskočila.

„Lekla jsem se tě,“ přiznala jsem a on se omluvně usmál.

„Promiň,“ omluvil se a já přikývla. Přejela jsem jeho postavu očima a všimla si, co měl na sobě oblečeného. Bermudy a černé tričko, které zvýrazňovalo jeho svaly. Lehce jsem zčervenala a on překvapeně pozvedl obočí. A je to tu, teď se určitě bude ptát, co se stalo, že se červenám.

„Jdeme?“ zeptal se Edward a já přikývla, byla jsem opravdu ráda, že se na nic neptal a spolu s ním sešla schody.

„Teda, Bello, z tebe je pěknej kus,“ smál se Emmett a já ještě víc zrudla. Rosalie naštvaně praštila Emmetta do ruky a on se zakřenil.

„Bello,“ zasmál se Timy a skočil mi do náruče.

„Jedeme do bazénu,“ chlubil se nadšeně a já přikývla.

„Zlatíčko, já jedu s vámi,“ informovala jsem ho a on seskočil z mé náruče a utíkal do garáže.

„Je to šidlo,“ podotkla Alice a vydala se za ním do garáže.

„To mi neříkáš žádnou novinu,“ křikla jsem za ní a Rosalie se vedle mě usmála.

„Buď ráda, že máš malého brášku.“

„Ty máš taky plno sourozenců,“ podotkla jsem a ona se pobaveně zasmála.

„Jo, to sice mám, ale umíš si představit, že bych v náruči chovala Edwarda?“ zeptala se a já vyprskla smíchy.

„To tedy nedokážu,“ odpověděla jsem a i se zbytkem rodiny šla do garáže, kde už netrpělivě čekala Alice a povídala si s Timym.

„Jedeme,“ řekl Edward a nastoupil do Volva. Dobře, s kým jedu dneska. Nervózně jsem postávala v garáži a Edward na mě z auta mrkl. Asi už vím, s kým jedu. Posadila jsem Timyho do sedačky a sedla si na místo spolujezdce. Hlavu jsem si opřela o opěradlo a zavřela oči.

„Jsi unavená?“ zeptal se Edward zvědavě a já zakroutila hlavou.

„Nejsem, ale je to dobrý relax,“ odpověděla jsem a on chápavě přikývl.

„Klidně si pospi. Cesta nějakou dobu bude trvat,“ informoval mě a já opět zavřela oči. Ponořila jsem se do svých myšlenek a snažila se ignorovat melodii, která hrála z rádia.

„Pokud chceš, můžu to vypnout,“ navrhl Edward a já zakroutila hlavou.

„Znám to, máma si to pouští když odpočívá,“ informovala jsem ho a on se zasmál.

„Opravdu?“ ověřoval si a já přikývl. Tím naše konverzace ustála a my jeli v tichosti jen s tichou kulisou linoucí se z rádia.

„Bello?“ oslovil mě Timy a já otevřela oči.

„My nemáme rukávky,“ připomněl mi a já ztuhla.

„Sakra, rukávky,“ řekla jsem vyděšeně a Edward se zasmál. Střelila jsem k němu pohledem a přemýšlela, co mu připadá tak vtipného.

„Alice má rukávky i kruh. Než ses vzbudila, Alice stihla zajet do obchodu a vše nakoupit, tak si nedělej starosti,“ uklidňoval mě a já si nahlas oddychla.

Edward:

Tiše seděla vedle mě a já chvilkami koukal jen na ni. Nedokázal jsem se soustředit na jízdu, a proto jsem byl vděčný, že mám upíří smysly. Netušil jsem, jak mé tělo bude reagovat na Bellu v plavkách. Přece jen jsem muž a Bella je krásná dívka, řekněme správně vyvinutá.

„Už tam budeme?“ zeptal se zvědavě Timy a já přikývl. Zatočil jsem na parkoviště a zaparkoval vedle rodiny.

„Bello,“ zašeptal jsem a ona otevřela oči. Zvědavě se rozhlédla a usmála se, když uviděla ten velký aquapark, nadšeně se zasmála.

„Vystupujeme!“ poručil Timy a snažil se vymotat z bezpečnostních pásů.

„Já ti pomůžu,“ nabídl jsem se a vystoupil z auta. Když jsem Timyho odpásal nadšeně vyskočil z auta a utíkal k Alice, která si to i se zbytkem rodiny mířila k pokladně. Bella také vystoupila a já zamknul auto. Když jsem viděl, jak její krásně dlouho nohy oděné jen v kraťáscích ladně kráčí, zatočila se mi hlava a mě hlavou proběhla jen jediná myšlenka. To bude ještě zajímavý den.


Někdo si myslel, že naše ulítlá Alice opět plánuje nákupy, ale to se spletl. Alice překvapila a udělala mnohem zajímavější plán. Ale není to zároveň i trest pro Edwarda a trápení Belly? Edward se ukázal jako normální chlap. :D Vždyť přece je. Snad se kapitolka líbila. Sheela.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska mého života - 11. kapitola:

 1 2 3   Další »
07.02.2012 [20:17]

kikuskaNevedela som, čo Alice plánuje a aquapark bol prekvapko. Emoticon Emoticon Ale tušila som, že nákupy to tentoraz nebudú. Edwardove poznámky o tom, že je chlap a Bella - povedzme - správne vyvinutá žena, boli rozkošné. Emoticon Emoticon Krása. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21. Hanka
21.11.2011 [21:46]

Je normální přečíst 11 kapitol za 45 minut? Doufám, že jo, protože mně se to povedlo Emoticon a hodlám pokračovat dál až napíšeš další a další a další kapitolku Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon už se moc těším. Kdy napíšeš další? Au revoir u dalšího nádherného dílečku! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20. Kim
21.11.2011 [17:46]

KimParádní kapitola.
Nápad s aquaparkem se mi líbí. Alice je prostě hlavička... tvrdohlavá. Emoticon Emoticon
Nevím, kdo se bude trápit víc. Jestli Bella nebo Edward. Edward v plavkách, Bella v plavkách... no, asi to bude ještě zajímavý. Taky bych brala jeden malý pohled na Edwarda jen v plavkách, hm... Emoticon Emoticon
Už máš napsané pokračování? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.11.2011 [12:39]

mima19974 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18. Kačka
17.11.2011 [12:37]

Super, super, super!! Doufám, že proběhne něco mezi Belou a Edwardem!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. Faire
16.11.2011 [23:40]

Faire Emoticon

16. LidkaH
16.11.2011 [21:47]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. TonQa
16.11.2011 [20:44]

TonQano tak som zvedava ako bude Edward reagovat na Bellu v plavkach...RYCHLOOO DALSIUUU!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.11.2011 [20:05]

LadyLilianne Emoticon Emoticon Emoticon

13. BellaEdward
16.11.2011 [19:59]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!