Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska hory přenáší - 50. kapitola - Šaty

...


Láska hory přenáší - 50. kapitola - Šaty Je tu další oddechový dílek. Slibuji, že akce bude ještě dost, ale teď se blíží Vánoce a to je čas klidu, takže teď velkou akci nečekejte. Tento dílek je částečně už svatební horečkou. Doufám, že se bude líbit.

50. kapitola - Šaty

„Alice, jestli tam vletíš a Bella bude ještě spát, tak tě roztrhám jako hada,“ zuřil Edward. Ještě chvíli jsem se rozkoukávala a všimla jsem si, že je chvíli po dvanácté. Najednou se rozletěly dveře.

„Bello, už jsi vzhůru,“ jásala Alice a vlezla mi do postele. Zamotala jsem se do deky, protože jsem na sobě nic neměla.

„Mám katalogy se svatebními šaty, nějaké vybereme,“ vyhrkla na mě a už se roztahovala na posteli.

„Ale Alice, nedomluvily jsme se, že svatbu budeme zařizovat až po Vánocích?“

„Domluvily, ale šaty musíme vybrat už teď.“ Nechtěla jsem se s ní hádat, takže jsem jí slíbila, že budeme šaty vybírat dneska. Poprosila jsem ji, jestli mě na chvíli nechá o samotě. I když se na to tvářila, jako bych jí chtěla utéct, opustila mě. Rychle jsem zalezla s věcmi do koupelny. Když jsem vylezla, Alice byla na mé posteli a společně s ní ještě Esme a Rose.

Začaly jsme prohlížet časopisy. Sice v nich bylo velké množství šatů, ale žádné takové, jaké bych si přála. Jedny byly moc složité, druhé moc baculaté, třetí se nelíbily Alici, čtvrté se zase nelíbily mně. Takhle to šlo asi dvě hodiny a já měla hlad jako vlk, ale nechtěla jsem je rušit, vypadalo to, že je to baví. I mě to bavilo, ale hlad byl přednější. Když jsem si myslela, že vstanu, otočila jsem na stránku. Jenom jsem na ně zírala a věděla, že ty jsou ty pravé. Na jedné straně byly jednoduché, ale na druhé originální a krásné s volánky. Zírala jsem na ně ještě chvíli a pak jsem vyjekla.

„Už je mám.“ Jakmile jsem to řekla, vytrhly mi časopis z ruky a začaly si je prohlížet. Po dlouhé diskuzi mi daly za pravdu, i jim se líbily a já se na ně nemohla vynadívat.

„Okamžitě je objednám,“ ujistila mě Alice.

„Děkuji, ale teď se jdu najíst, nebo sním tady tu peřinu.“ Zvedla jsem se a zamířila do kuchyně. Holky ještě debatovaly a nevypadalo to, že by měly skončit. Otevřela jsem ledničku a vytáhla kousky kuřecího masa.

„Doufám, že tě netrápily,“ promluvil někdo u dveří.

„Utrápily, málem jsem umřela hlady,“ usmála jsem se na něho.

„Chceš pomoct?“

„Pomoc by se hodila,“ přitáhla jsem si ho a políbila.

„Dnešní noc byla nejkrásnější, jakou jsem kdy prožil,“ svěřil se mi šeptem do ucha. Usmála jsem se ještě víc a znovu ho políbila. Možná bych zapomněla na svůj hlad, ale moje břicho bylo jiného názoru. Když jsem chtěla Edwarda odtáhnout jinam, ozvalo se. Odtáhla jsem se od jeho rtů a pokračovala v přípravě. Během půl hodinky jsem si na stůl položila talíř masa se zeleninou. Připravovala jsem ho přes půl hodiny, ale snězený jsem ho měla během pěti minut. Umyla jsem talíř a přemístila jsem se za Edwardem do obýváku.

„Už jsi dojedla, zlato,“ zeptal se mě.

„Dojedla,“ odpověděla jsme mu a přitiskla se.   

„Bello, už jsem objednala ty šaty. Ještě, že jsme je objednaly tak brzo, protože přijedou až za měsíc,“ sbíhala Alice schody.

„To je dobře,“ přitakala jsem jí.

„Mně by ses líbila i v pytli,“ ujišťoval mě a než jsem stihla odpovědět, promluvila Alice.

„Ale mně by se nelíbila,“ křikla z kuchyně.

„Nebudeme se hádat,“ pošeptala jsem Edwardovi.

„Lásko, chtěl bych se tě zeptat, kam bys chtěla na svatební cestu?“ začal z jiné strany Edward.

„Já nevím, co myslíš ty?“ Nad tímhle jsem ještě nepřemýšlela.

 „No víš, napadlo mě, že bychom mohli cestovat. Strávit po světě několik týdnů. Kouknout na památky v jednom městě a potom jet do dalšího,“ vysvětloval mi svou představu.

„Myslím, že je to skvělý nápad,“ přitakala jsem mu.

„Tak bychom mohli naplánovat města, kam bychom se chtěli podívat,“ řekl, teď už s úsměvem na tváři.

„Tak jo,“ posadila jsem se mu na klín.

„Mě napadla Paříž a Tokio,“ začal.

„To jsou krásná města a co Barcelona a Sydney,“ navrhla jsem pro změnu já.

„Tvé přání je mi rozkazem,“ políbil mě a jeho ruce se propracovaly pod mé tričko.

„Někdo nás uvidí,“ šeptla jsem mezi polibky.

„Já to hlídám,“ ujistil mě a jeho ruce držely moje prsa.

„Edwarde, tady ne,“ prosila jsem ho. Nechtěla jsem být nachytaná, ale bylo pozdě.

„No tak, děti, přece byste se tady nemuchlovali, i když já se klidně budu koukat,“ smál se Emmett. Edward zavrčel a vytáhl ruce z mého trička.

 „Hlavně že jsi říkal, že to hlídáš,“ utrousila jsem na něho naštvaně a Emmett se začal smát ještě víc.

„Sklapni, Emmette,“ zasyčela jsem na něho.

„Ale no tak, Bello, přece bys mi nezkazila takovou podívanou?“ ptal se Emmett a já jsem v tu chvíli myslela, že ho probodnu dřevěným kůlem. Zvedla jsem se a zamířila ke dveřím. Počasí nebylo zrovna příjemné, ale mně to bylo jedno. Svou schopností jsem nechala vykouknout sluníčko, ale jenom tak, aby svítilo na mě a sedla jsem si na lavičku před dům. Edwarda jsem nechala sedět na gauči a Emmetta stát ve dveřích.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska hory přenáší - 50. kapitola - Šaty :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!