Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska hory přenáší - 7. kapitola - Prozrazení


Láska hory přenáší - 7. kapitola - ProzrazeníBella se rozhodne dál se neskrývat, chce si s nimi promluvit. Bohužel se jí nenaskytne příležitost, co jí v tom zabrání, se dozvíte v této kapitole.

7. díl – Prozrazení

Bellin pohled:

Zaparkovala jsem na kraji silnice, musela jsem si pročistit hlavu. Edward dneska vypadal, tak zmučeně. Jakoby mu vadilo, že jsem utekla, jakoby mu mě bylo líto.

Proč? Cítím se tak osamělá, měla bych to napravit, ale jak? Nemůžu se skamarádit s upíry, nevím, co jsou zač a jestli mi neublíží. Ale nemůžu tady vedle nich bydlet bez toho, abych si to s nimi vyřídila.

Musím vědět, jestli mi mají v plánu ublížit, jestli se prokáže, že jsou pro mě nebezpeční, okamžitě odjedu. Byla jsem rozhodnutá, zítra ve škole to vyřeším. Ještě nevím jak, ale snad něco vymyslím.

Opět jsem vyjela a před setměním jsem dorazila domů. Zapadla jsem do sprchy a doufala, že smyju ze sebe všechny problémy. Musím uznat, že jsem se po sprše cítila lépe, ale určitě to mé problémy jen tak neodplavilo. Udělala jsem ještě úkoly a pak jsem usnula.

Probudila jsem se kolem třetí hodiny ranní, udělala si něco k jídlu a vylezla jsem na verandu. Čekala jsem, až bude východ slunce.

Je to nejkrásnější období dne, když slunce začíná svou cestu, všechny starosti se na chvíli rozplynou a já můžu v tuhle malou chvíli volně dýchat. Jen tak jsem tam seděla a koukala na oblohu.

Ani jsem si neuvědomila, kolik je hodin a už my zvonil budík nahoře v pokoji. Vyhoupla jsem se po okenní římse a otevřeným oknem vklouzla do pokoje, zastavila jsem řinčení budíku a oblékla se.

V kuchyni jsem si vzala tyčinku a jablko k snídani. Už můžu jet. Cesta autem je při mé smůle krátká a to jsem jednou jela podle předpisů. Na parkovišti jsem zastavila na druhé straně, než stáli Cullenovi. Naštěstí dneska byli už ve škole a já mohla volně přejít po parkovišti.

Moc přátel jsem si tady neudělala a je to lepší, jestli budu muset odjet, nebudu se muset loučit. Jediná, která mi přirostla k srdci, byla Angela. Milá hnědovlasá dívka, která se mi to tady snažila usnadnit. Škola probíhala v pohodě, nikoho z Cullenů jsem neviděla.

 Už jenom dvě hodiny do oběda a budu si muset promluvit s Cullenovými. Jsem trošku nervózní, no možná ne trošku ale pořádně. Právě mám chemii a tu mám společnou s Jasperem. Najednou se jedna dívka, Jessika se jmenovala, pořezala. Viděla jsem Jaspera, jak se napnul.

„Pane profesore, já jsem se pořezala, mohla bych jít na ošetřovnu.“ Přihlásila se Jessika a učitel ji samozřejmě pustil.

„Pane profesore, mohl bych jít na záchod.“ Slyšela jsem Jaspera, jak se uvolňuje z hodiny. Pohlédla jsem mu do očí a viděla jen černo.

„Jistě, že můžete.“ Pustil Jaspera profesor. Ty černé oči značili touhou. Věděla jsem, že je možnost, že se neovládl a jde za ní, to nemůžu dopustit.

„Pane profesore, mohla bych taky na záchod.“

„Dobře, ale nikdo jiný už nepůjde, protože by mi tady za chvíli nikdo nezbyl.“

Ani jsem ho neposlouchala a vyběhla za Jasperem. Viděla jsem ho venku. Jessika šla po chodníku do levého křídla školy a Jasper se chystal k útoku. Vystřelila jsem upíří rychlostí a zatáhla Jaspera do krajní uličky.

„Co to děláš,“ křikla jsem na něho.

„To tě nemusí zajímat,“ obořil se na mě.

„Když nemůžu mít ji, vezmu si tebe.“ Tak tohle mi vážně nahnalo strach, ale nedala jsem ho najevo. Stál proti mně a byl připraven k útoku.

Tento dílek patří k těm kratším, snad se nebudete zlobit.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska hory přenáší - 7. kapitola - Prozrazení:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!