Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska hory přenáší - 6. kapitola - Že by láska?


Láska hory přenáší - 6. kapitola - Že by láska?Tohle je dílek z pohledu Edwarda. Co se stalo potom, co se vrátili z lovu. Jak se líbila Edwardovi? Pocítil k ní lásku nebo ne? To se dozvíte v tomto díle.

6. díl – Že by láska?

Edwardův pohled:

Když jsme se vrátili z lovu, každý se zavřel do svého pokoje. Nikdo neměl náladu na vtípky. A to ani Emmett. Carlisle odešel do své pracovny. V jeho myšlenkách jsem slyšel, že půjde prozkoumat nějaké knihy, jestli se nepíše něco o takových bytostech. Vlastně nevíme, co je zač, máme málo informací. Rose s Emmettem zalezli do svého pokoje. Alice s Jasperem seděli na pohovce.

„Nechápu to, co je zač, já myslela, že budeme kamarádky,“ naříkala Alice. Jasper se ji snažil uklidnit, ale nedařilo se mu to. Nedokázal ji uklidnit ani svou mocí a to dokáže ovládat pocity. Překvapovalo mě, že ji Alice ve svém vidění nevidí, ale to bylo asi součástí jejího tajemství. Já na ni nemyslel jako na nějakou bytost, ale na překrásného člověka, který mě uchvátil. Byla dokonalá, když se smála, hřálo mě to u srdce. Jakoby mé srdce opět začalo tlouct. Vyběhl jsem nahoru do pokoje, musel jsem přemýšlet. Najednou někdo zaťukal.

„Edwarde, můžu dál?“ Byla to Esme.

„Samozřejmě, že můžeš.“ Pustil jsem ji dál. Přisedla si ke mně na postel.

„Edwarde, že si se zamiloval?“

„Já si nejsem jistý, nikdy jsem nic takového necítil.“

„Ona je nádherná, měl jsem touhu chytit ji a už ji nepustit. Je mi jedno, co je. Jestli je na dobré nebo zlé straně. Je mi jedno, jestli je to nestvůra nebo anděl. Jenom ji chci mít u sebe,“ vylíval jsem si srdce. Esme byla jako pravá matka, vyslechla mě. To jsem potřeboval.

„Tak to je láska,“ konstatovala a usmála se na mě.

„Mami, musím ji vidět.“

„Počkej do školy, určitě se tam objeví,“ chlácholila mě a potom odešla. Snad měla pravdu a já ji uvidím zítra ve škole.

V noci jsem byl jako na trní a odpočítával minuty. Konečně bylo ráno a jeli jsme do školy. Přijeli jsme na parkoviště a čekali, kdy se ukáže. Mýlili jsme se, ona nedorazila. Ve škole jsme se dozvěděli, že se omluvila na celý týden. Bože, budu muset čekat celý týden a doufat, že se neodstěhuje. Nevím, kde bydlí a ani ji necítím, to proto do ní Emmett narazil. Necítil ji. Ani tady bydlet nemusí, může dojíždět. Hlavou se mi vířily myšlenky.

Týden plynul pomalu, neměl jsem náladu se s někým vybavovat. Rodina to respektovala a nechala mě na pokoji. Konečně bylo pondělí.

„Edwarde, nechoď tam, dneska budete v biologii zkoumat krev. Nevidím, jestli se udržíš, protože si se ještě nerozhodl, ale nepokoušej to prosím,“ přemlouvala mě Alice.

„Má pravdu, raději tam nechoď,“ zapojila se do debaty Esme.

„Vy to nechápete, dneska má přijít, dneska ji uvidím. Musím tam jít.“ Měli o mě strach, ale já musel Bellu vidět.

„Jedu a nikdo mě nezastaví.“ Rozsoudil jsem naši debatu a odcházel jsem k autu. Vypadalo to, že se vzdali a nechají mě jít. Nasedl jsem do svého Volva, počkal jsem, než nenasednou i mí sourozenci a vyjeli jsme. Zastavili jsme na parkovišti a čekali. A stalo se opravdu, přijela. Vystoupila z auta.

Viděl jsem letmý pohled na nás, a pak to vzala rychlým krokem ke škole. Viděl jsem ji v očích, že z nás má strach a právem.  Celý den se nám vyhýbala, bylo mi jí líto. Poslední hodinu jsem měl s ní. Byla to biologie, kde jsme měli zkoumat krev. Při mém štěstí, bylo poslední volné místo u mě v lavici. Viděl jsem na její tváři zděšení, ale odvážně si přisedla. Slyšel jsem její dech, byl zrychlený a její srdce bylo pomalu. To mě překvapilo, musela být vyděšená, když tak dýchala, ale srdce tomu nenasvědčovalo. Seděla, co nejdál ode mě. Byla nádherná. Musel jsem zatajit dech, její krása mě opět překvapila.

Najednou vstoupil profesor a nesl ampulky s krví. Napjal jsem se, musela si toho všimnout. Podívala se na mě a v jejích očích jsem viděl lítost. Profesor zatím rozdal ampulky a nalil je do misek. Ucítil jsem lidskou krev, ještě víc jsem se napjal. V ústech se mi nahromadil jed. bella to musela vědět.

Snažil jsem se nevnímat krev, mohl bych říct, že se mi udělalo špatně, ale to jsem nechtěl. Chtěl jsem ji mít na očích. I ona vypadala, že se jí zbíhají sliny. Budu ji muset s tím úkolem nějak pomoct. Ale překvapila mě. Vzala papír, okamžitě vyplnila kolonky a rozřadila krev. Potom zavolala profesora.

Uchvátil mě její hlas. Ten nám dal jedničky a pustil nás domů. Zařídila to, jakoby věděla, co jsem a nechtěla, abych se trápil. Vyšel jsem za ní. Chtěl jsem se ji na něco zeptat a hlavně poděkovat.

Jenomže se na mě ani nepodívala, šla rázným krokem ke svému autu a pak ujela. Zůstal jsem tam stát a jenom se koukal, jak odjíždí.    

Doufám, že se vám kapitola líbila a pište komentáře! =)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska hory přenáší - 6. kapitola - Že by láska?:

 1
1. Melissa Bunnie
29.12.2012 [21:31]

jako Emmett jé náš Edík se zamiloval.Emmettova nej hláška. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!