Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska hory přenáší - 54. kapitola - Vánoce


Láska hory přenáší - 54. kapitola - VánoceKonečně jsou tady Vánoce, jak se vše povede a jak to bude pokračovat, se dozvíte v dílku.

54. kapitola - Vánoce

Vánoce se blížili a já si užíval každou chvíli s ní. Konečně byl štědrý den. Emmett našel dokonalý stromeček.

„Bello, pojď nám pomoct ho zdobit,“ křikla na mou lásku Alice, když jsme leželi v posteli. Bella se na mě usmála a vstala. Odešla z pokoje a já se hned vydal za ní. Když jsem slezl do obýváku, Bella už byla zapřažená do práce. Po chvíli byla většina nastrojená, chyběla pouze hvězda na špici stromku. Tu držela Bella v ruce.

„Edwarde, pomůžeš mi?“ podívala se na mě. Vstal jsem a přišel k ní.

„Vyzvedneš mě?“ zaprosila a já se jenom usmál. Vzal jsem ji do náruče a vyhoupl na ramena. Bella se opatrně postavila a nasadila hvězdu na špici.

„Výborně,“ zatleskala Alice.

„Co bude k večeři?“ ptal se Emmett, jakoby čekal kapra.

„No, ty nebudeš mít nic a Belle udělám kapra s bramborovým salátem,“ koukla na něho Esme.

„Nemusíš si se mnou dělat starost Esme, já kapra nepotřebuji,“ ujistila ji.

„Ne, žádné výmluvy, já ti ho udělám ráda.“ A šla ho připravovat do kuchyně.

„A vy ostatní přineste dárky,“ komandovala nás Alice. Všichni jsme se rozutekli do svých skrýší a přinesli dárky, když jsme je tam všechny naskládali, byla toho velká kopa. Ani jsme se nenadáli a byl večer. Esme Belle připravila večeři.

Všichni jsme seděli u stolu a povídali si, jediná Bella jedla.

„No tak, Bello dělej,“ popoháněl ji Emmett.

„Nech toho, Emmette, nebo budeš dárky rozbalovat až zítra,“ uzemnila ho Esme. Okamžitě sklapl a vyčkal, až to Bella sní. Stejně to do sebe naházela, tak jsme se přesunuli ke stromečku, který hrál všemi barvami.

Bellin pohled:

Byl to krásný čas, trávili jsme společně veškerý čas. Konečně jsme seděli kolem stromečku.

„Tak začneme s rozbalováním. Myslím, že by nejdřív měli rozbalit dárky naše drahé polovičky,“ zavelel Carlisle. Edward vstal a přešel ke stromečku, vytáhl malou krabičku a podal mi ji. Začala jsem rozvazovat mašli a oddělávat papír. Otevřela jsem krabičku a v ní se na mě třpytil zlatý medailonek na řetízku.

„To je krása,“ vydechla jsem a vytáhla medailonek z krabičky. Všimla jsem si rytého písma, byl překrásný. Položila jsem krabičku na podlahu a pomocí druhé ruky jsem otevřela medailonek. Na jedné straně byla fotka, jak se líbáme. Nevím, kdy to Edward vyfotil, ale byla nádherná a na druhé straně byla fotka východu slunce.

„Děkuji,“ obrátila jsem se k Edwardovi, který se na mě usmíval.

„Zapnu ti ho,“ políbil mě a vzal mi z rukou medailonek a připnul mi ho na krk. Krásně se třpytil. Potom jsem vzhlédla k ostatním. Esme dostala od Carlislea fotoalbum s fotkami, bylo opravdu nádherné. Alice dostala od Jaspera lístky na módní festival do Paříže a Rose dostala poukaz na 10 nehtových procedur, kde bylo zahrnuto opravení a nalakování nehtů. Nikdy dřív jsem neviděla u Rose takový úsměv.

„Tak, teď to obrátíme,“ křikla Alice a zvedla se pro dárek pro Jaspera. To samé jsem udělala já. Podala jsem Edwardovi placatý dárek. Koukl se na mě nevěřícně, ale pokračoval v rozbalování. Když oddělal papír, vykouknul na něho papír s pianem.

„Co je to?“ kouknul se na mě nechápavě.

„Když půjdeš do garáže, tak tam je pro tebe připravený dárek,“ skousla jsme si ret. Seběhnul do garáže. Chvíli byl klid, takže jsme vyčkávala. Najednou se objevil u mě.

„Bello, to je nádhera, to je dokonalé,“ rozplýval se a mě to hřálo u srdce. „Děkuji ti moc, lepší dárek jsi mi dát nemohla,“ objal mě a políbil.

Jasper dostal od Alice poukaz na toreadorské představení, přímo do první řady. Jasperovi poprvé zářily oči. Potom jsem si všimla Emmetta, který svíral v ruce baseballovou pálku a vedle měl rukavici s oblečením. Máchal jí a vypadal u toho jako malé dítě. Carlisle dostal od Esme novou sbírku lékařských knih.

Teď začalo další obdarování. Od Carlislea a Esme jsme dostali lázeňský pobyt v Paříži. Od Alice s Jasperem jsme dostali různé procedury, které můžeme využít při pobytu a od Rose s Emmettem nové auto, podle Emmetta se nám bude hodit, protože nemůžeme jet do Paříže starým modelem, dostali jsme tedy zcela nový model Volva. Já a Edward jsme se na dárcích domluvili už dřív, takže je nám zbývalo jenom koupit, a to jsme zvládli v nakupovacím maratonu s Alicí. Alici jsme koupili novou šatní skříň s výsuvnými poličkami. Samozřejmě nebyla skříň pod stromkem, ale schovaná v garáži. Jasper od nás dostal motorku, na kterou se již měsíc jezdil koukat. Emmett s Rose od nás dostali novou postel, protože ta jejich už vrzala. A Esme jsme zaplatili exkurzi pro renovace a Carlisleovi exkursi pro lékaře s novými metodami. Všichni zářili nadšením.

Potom došlo ještě k dalšímu obdarování, až jsme se dostali na konec. Najednou se zvedl Carlisle a za zády měl Esme.

„Bello, chtěli bychom ti něco dát,“ promluvil na mě a já se postavila.

„Asi sis všimla, že všichni nosíme rodinný erb. Mají ho všichni členové naší rodiny a ty jsi naši členkou,“ mluvil slova a mě po tvářích začaly téct slzy dojetím.

„Ale vždyť ještě nejsem Edwardova žena,“ podotkla jsem.

„Nemusíš být Edwardova žena, abys patřila do rodiny. Chtěli jsme ti ho dát už dávno, ale čekali jsme na příležitost a ta právě nastala,“ promluvila Esme.

„Děkuji,“ zmohla jsme se na jediné slovo.

„Nevěděli jsme, v jaké formě ti ho máme dát. Jak jsem si všimla, mužská číst má erb jako kožený náramek. Esme, Rose ho mají jako řetízek a Alice jako náramek. Tobě jsme ho udělali ve formě prstýnku.“ Vytáhl malou krabičku a vyndal prstýnek. Byl nádherný a erb se na něm vyjímal. Carlisle mi vzal ruku a navlékl prsten na prostředníček.

„Děkuji,“ poděkovala jsem znova. A utřela poslední slzy. Esme mě objala a po ní mě vzal do náruče i Carlisle. Ostatní se usmívali a já si přisedla zpátky k Edwardovi, ten mě políbil a přitáhl si mě na klín.

„Miluji tě,“ pošeptal mi do ucha a já jsem se pod jeho dechem zatřásla. Edward to ale pochopil jinak a běžel zavřít okno. Nic jsem neříkala a jenom se na Edwarda usmála. Seděli jsme a koukali na stromeček. Nevím, jak dlouho jsme tam seděli, ale pomalu se pokoj vyprázdnil. Seděli jsme tu jen mi dva. Neměli jsme náladu dělat něco jiného. Já jsem seděla Edwardovi v klíně, hlavu opřenou o jeho rameno. Jednou rukou mě hladil po zádech a druhou mi proplétal s mojí. Užívali jsme si přítomnost toho druhého.

„Nepůjdeme nahoru?“ optal se laškovně. Nechtěla jsem mu říct, že se mi nechce. Tak jsem se ošívala v jeho náruči.

„Tobě se nechce?“ pochopil mé jednání.

„No víš, já. Nechceš se raději projít?“ zeptala jsem se. „A pak můžeme jít do pokoje,“ doplnila jsem větu.

„Bello, já tě do ničeho netlačím, jestli se mnou nechceš být…“

„Nemluv hlouposti, Edwarde, chci s tebou být, jenom bych se chtěla projít, než…“ nedomluvila jsem, protože se přisál na moje rty. Polibek jsem mu vrátila.

„Tak se jdeme projít,“ vstal a pomohl mi vyhoupnout se ze země. Vyšli jsme z domu. Byla jsem obmotaná kolem Edwarda a dýchala čerství vzduch.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska hory přenáší - 54. kapitola - Vánoce:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!