Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska hory přenáší - 52. kapitola - Vánoční dárky

11257377451


Láska hory přenáší - 52. kapitola - Vánoční dárkyCo Bella koupí Edwardovi za dárek k Vánocům. Doufám, že se dílek bude líbit. Dlouho jsem ho nepřidala, takže jsem se vám to snažila vynahradit délkou dílu. Pěkné čtení a zanechejte komentáře.

52. kapitola - Vánoční dárky

Probrala jsem se a venku byla ještě tma. Podívala jsem se na hodinky, bylo půl čtvrté v noci. Vylezla jsem z postele a zalezla i s oblečením do koupelny. Udělala jsem vše potřebné a vrátila se do pokoje. Na posteli seděl Edward a nádherně se usmíval.

„Připravil jsem ti snídani, lásko.“

„Děkuji,“ sedla jsem si na postel do tureckého sedu a talíř si položila na stehna. K snídani jsem měla vajíčka se slaninou a opečeným toastem.

„Bylo to výborné,“ pochválila jsem, když jsem dojedla.

„Co budeme dneska dělat?“ ptala jsem se Edwarda.

„Dneska jedeme do obchodního domu nakupovat dárky!“ vletěla do dveří Alice.

„Aha a Edward jede taky?“

„Ne, nejede. Přece bys nechtěla, aby viděl, co jsi mu koupila?“ drmolila.

„To máš pravdu,“ přitakala jsem jí.

„A za jak dlouho odjíždíme?“

„Asi za půl hodiny,“ vrazila mi oblečení a byla pryč.

„Budeš mi chybět,“ posmutněl Edward.

„Neboj, Edwarde, mužská část jede nakupovat se mnou zítra,“ zakřičela Alice zezdola. Políbila jsem ho a spěšně oblékla věci od Alice.

„Alice, a je otevřeno tak brzo?“ zarazila jsem se.

„Ne, ale mi jedeme nakupovat do Londýna a cesta nám bude trvat asi tři hodiny, takže to krásně stihneme do jejich otvíračky,“ odpověděla mi Alice.

„Tak to bych se měla jít připravit,“ konstatovala jsem. Vytáhla jsem z šatníku oblečení od Alice a oblékla si ho.

„Budeš mi chybět,“ obmotal ruce kolem mě.

„I ty mi budeš chybět,“ oplatila jsem mu. Naposledy jsme ho políbila a odjela společně s Alice, Rose a Esme do Londýna.

Do Londýna jsme přijely kolem osmé. Alice nás zatáhla do obchodů.

„Bello, už víš, co koupíš Edwardovi,“ optala se mě.

„Ještě nevím,“ přiznala jsem jí. „Půjdu si koupit něco k jídlu a budu přemýšlet.“

„Dobře,“ usmála se na mě Esme. Došla jsem až k obchodu s párkem v rohlíku a koupila si dva. Mezitím, co jsem se ládovala párkem, jsem na to přišla. Zvedla jsem štít, aby to viděla i Alice. A už z dálky jsem ji slyšela.

„Skvělý nápad, Bello!“ pochválila mě.

„Tak to jdeme koupit,“ zavelela.

„Kde máš ostatní?“ musela jsem se zeptat.

„Nakupují dárky sami, ty potřebuješ větší pomoc,“ odpověděla mi a táhla mě do daného obchodu.

„Prosím vás, mohly bychom se zeptat, kolik stojí toto piano?“ okamžitě vybalila Alice na prvního muže.

„Samozřejmě,“ usmál se na nás a zjistil nám cenu piana. Nebylo nijak levné, ale pro Edwarda to byl nádherný dárek. S Alice jsme ho koupily a domluvily, že nám ho přivezou zítra, když budou nakupovat kluci. Na dárky pro ostatní jsme byli domluvení, takže já jsem nakoupila jednu část a Edward dokoupí dárky pro kluky. Domů jsme dorazily po desáté hodině a to jenom proto, že Alice jela jako blázen. Když jsme dojely, zjistily jsme, že ostatní vyrazili na lov. Vydala jsme se do sprchy. Když jsem udělala veškerou hygienu, zalezla jsem do postele a vzala si knížku, kterou jsem měla rozečtenou. Když jsem skoro finišovala, otevřely se dveře a v nich stála moje láska. Usmála jsem se na něho a on mi úsměv oplatil. Skočil za mnou do postele, až jsem nadskočila.

„Tolik jsi mi chyběla.“ Políbila jsem ho a strhla do postele.

„Zítra jedeš ty, nebo už vlastně dneska.“ Na hodinkách totiž bylo už půl jedné v noci.

Lehnul si a já si lehla na něho. Začal mě lehce líbat, jako bych byla z porcelánu.

„Co kdybychom zkusili vířivku, kterou máme v koupelně?“

„Před chvílí jsem vylezla ze sprchy, přece ještě nesmrdím,“ dělala jsem hloupou. Zakroutil očima a překulil se na mě.

„Ty víš, že takhle jsem to nemyslel,“ zmocnil se mých rtů a najednou byl pryč. Jenom jsem si povzdechla a vyčkávala, co se bude dít dál. Během pěti minut byl zpátky. Začal mě svlékat.    

„Co to děláš?“ ptala jsem se.

„Přece nemůžeš jít do vody v oblečení,“ kroutil hlavou a stahoval mi košilku přes hlavu. Na sobě jsem měla už jenom kalhotky a ty se mu očividně nelíbily, protože je roztrhl.

„Hele, mohl bys být jemnější,“ zlobila jsem se naoko. Jenom lehce zavrčel a už mě nesl v náruči do koupelny. Strhl ze sebe svoje oblečení a položil nás do vířivky.

„Už to nemůžu vydržet,“ pošeptal mi do ucha a zářivě se usmíval.

„Nemůžeš vydržet co?“ dráždila jsem ho.

„Bello, vždyť víš co, nemusím ti tady říkat, jak mi dělá problém, vidět tě a nehladit tě po celém těle, jak mě dovádíš k šílenství, když se na mě podíváš,“ šeptal a já se tetelila blahem. Otočila jsem se na něm, abych mu viděla do tváře.

„Miluji tě,“ pošeptala jsem mu nazpátky. Přitáhl si mě k sobě a vášnivě políbil, nenechala jsem se dlouho pobízet a polibky jsem mu vracela. Jednu ruku měl na hlavě a druhou mě držel za zadeček, abych nesklouzla do vody. Svoje ruce jsem měla zapletené v jeho vlasech. Když se ode mě odtáhl, koukal na mě jako na obrázek, až jsem musela sklopit hlavu.

„Co se děje?“ strachoval se.

„Nic, já jen, že se na mě tak koukáš.“

„Jak se koukám? Myslíš tak zbožně a fascinovaně?“ usmíval se.

„Jo, asi tak,“ přitakala jsem.

„Miluji tě a na tom se nic nezmění. Za chvíli budeš moje žena. Těším se a den, kdy mi řekneš své ano,“ rozplýval se. Víc už jsem neřekla, protože jsem se polibky přesunula na jeho krk. Laskala jsem místa, která měl nad vodou a jazykem objížděla jeho rty. Vířivka byla celkem hluboká, takže když jsme chvíli nedávali pozor, tak jsme sklouzli do vody. Zásadně jsem to nečekala, takže jsem si pod vodou pořádně lokla.

Když jsme opět vynořili hlavu nad hladinu, musela jsem to pořádně rozdýchat a vykašlat.

„Jsi v pořádku,“ strachoval se zase.

„Jo, jen my dej chvilku,“ ujistila jsem ho v záchvatu kašle.

„Chceš nějak pomoct?“

„Ne, to je dobrý,“ vykašlávala jsem ze sebe poslední vodu.

„Už je to dobrý,“ ujistila jsem ho a dožadovala jsem se dalšího polibku. Konečně bychom mohli zajít dál než k líbání.

„Nemusíme, jestli nechceš,“ drtil mezi zuby, i když on to už nemohl vydržet.

„Těšila jsem se na tebe celý den, nehodlám jít spát,“ políbila jsem ho a doufala, že se začne věnovat jenom mně. Vymanil se z polibku.

„A co jsi mi koupila?“ ptal se zvědavě a s jiskřičkami v očích.

„Nech se překvapit,“ utnula jsem ho zase polibkem. Teď už se nijak nekroutil a polibky mi začal oplácet. Jednou rukou mě držel za zadeček a druhou mě hladil po břiše. Neuvěřitelně mě to vzrušovala, až jsem mu vzdychla do úst. Cítila jsem, jak se mu zvedly koutky. Zajela jsem rukou na jeho břicho a lehce ho bříšky prstů přejížděla. Teď pro změnu zavzdychal on.

„A jsme si kvit,“ šeptla jsem, když opustil moje ústa a začal se věnovat mému krku. Byla jsem neuvěřitelně vzrušená. Voda kolem nás šplouchala a třela se o nás stejně jako my o sebe. Přetočil mě pod sebe. Já jsem byla zapřená nohama o dno vířivky. Líbal mě po celém těle. Jednou rukou mě přidržoval nad vodou a druhou si hrál s mými bradavkami.

Prohýbala jsem se v zádech a tak narážela na okraj vany. Jeho ruka ještě chvíli dráždila mé bradavky, potom se přesunul rukou na břicho a podbřišek, zavzdychala jsem. Sjel ještě níž, jako by se chtěl přesvědčit, jestli jsem připravená. Potom se svými ústy vrátil ke mně. Rukou sjel na stehno a jemně ho roztáhl.

Snažila jsem se nadzvednout a vylepšit tak svoji pozici, ale Edward mi to nedovolil, protože mě stále svíral. Když jsme se o to pokusila podruhé, pochopil a lehce se nadzvedl, tak jsem měla možnost zlepšit svou pozici. Když jsem se lépe položila, mohla jsem dostatečně roztáhnout nohy. Hned jakmile se mi to povedlo, si na mě Edward zase lehl.

Naposledy mě políbil a vniknul do mě. Prohnula jsem se v zádech a tak opět narazila do stěny vířivky. Začal se ve mně pohybovat, voda stříkala všude, ale mně to bylo jedno. Cítila jsem, jak ve mně vzrušení stoupá. Zavřela jsem oči a vychutnávala si každý slastný impulz, který mnou prošel. Když jsem je po chvíli otevřela, zadívala jsem se na Edwarda. Také jím zmítalo vzrušení, naše oči se setkaly a já si přitáhla jeho rty ke svým. Vášnivě jsem ho líbala a on nebyl nijak pozadu. Vklouzl mi jazykem do úst a vyhledal můj. Společně se proplétaly a já byla v tu chvíli nejšťastnější na světě. Odtáhl se ode mě, ještě několikrát přirazil. Společně jsme došli k vrcholu. Přerývaně jsem dýchala a snažila se uklidnit. Edward se přesunul pode mě.

Ve vířivce zbyla voda jenom na dně, takže mi začínala být zima. Otřásla jsem se, okamžitě zareagoval a vytáhl nás. Zabalil mě do ručníku a nesl do postele. Byla jsem příjemně unavená. Když mě položil, byl to pro mě signál, že je čas jít spát. Naposledy jsem ho políbila. Ještě víc mě zachumlal do peřiny a přitáhl k sobě. Potom mě pohltil spánek.     



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska hory přenáší - 52. kapitola - Vánoční dárky:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!