Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska hory přenáší - 51. kapitola - Kino

fajne držky


Láska hory přenáší - 51. kapitola - KinoDalší oddechová kapitolka. Vyžehlí si to Edward u Belly, a co vlastně Emmett chtěl?

51. kapitola - Kino

„Bello, já přišel, abych se zeptal, jestli půjdete do kina?“

„A kdo všechno jde, Emmette?“ optala jsem se ho, ale dál se koukala do lesa, který byl před domem.

„Já a Rose, Alice jít nechce, protože si chce užít Jaspera. Prosím, Bello, pojďte?“ prosil Edward.

„Zeptej se Edwarda,“ poradila jsem mu.

„Já už se ptal a Edward řekl, že se mám jít zeptat tebe,“ smutně se tvářil Emmett.

„Zeptej se ho, jestli se mnou půjde.“ Poprvé jsem se otočila.

„Dobře,“ odběhl a během chvíle byl zpátky.

„Edward říká, že s tebou kamkoli. Takže jdete?“ usmíval se. Němě jsem kývla, ale seděla jsem dál.

„Takže za půl hodinky, ať jste připravení,“ křikl a řítil se pryč.

„Promiň,“ slyšela jsem Edwardův hlas.

„Vždyť já se nezlobím.“ Poposedla jsem si na kraj a uvolnila místo Edwardovi.

„Měl jsem hlídat víc.“ Posadil se vedle mě.

„To jsi měl,“ přitakala jsem mu.

„Odpustíš mi?“ ptal se s nadějí v hlase.

„Příště mě poslechneš a bude všechno v pohodě. Kdybys mě poslechl, mohli jsme být nahoře nerušení,“ odvětila jsem mu.

„Příště takovou chybu neudělám,“ usmíval se. Přitáhl si mě blíž a letmo políbil.

„Tak takhle si to nevyžehlíš,“ zamračila jsem se.

„Cože? Co jsem provedl?“ panikařil. Chtěla jsem se smát, ale nakonec jsem se udržela.

„Ukážu ti, jak se správně žehlí,“ koukla jsem na něho. Přesedla jsem si na jeho klín a přivlastnila jeho rty. Objela jsem jazykem jeho spodní ret, jakmile pootevřel ústa, vnikla jsem dovnitř jazykem. S jeho jazykem jsem hrála vášnivou hru. Když jsem se odlepila, Edward se usmíval jako sluníčko, které na něho svítilo, takže se třpytil.

„Chápu,“ řekl vážně, ale koutky mu cukaly. „Teď to zkusím já,“ stále s vážným tónem. Obmotal ruce kolem mého krku a přitáhl se na mé rty. Přesně tak, jak jsem mu ukazovala, objel jazykem můj spodní ret. Pootevřela jsem rty, aby mohl pokračovat. Zajel jazykem do mých úst. Když se oddálil, usmíval se na mě a já na něho.

„Měli bychom se jít převléct.“ Vlekla jsem Edwarda za sebou až do pokoje.

Na posteli byly přichystány dvě hromádky, jedna pro mě a druhá pro Edwarda. Zběžně jsem prohlídla, co mi Alice nachystala a musela jsem uznat, že se jí to pro jednou povedlo.

„Dík, Alice!“ houkla jsem a odezva se donesla rychle ve tvaru, že si to máme užít. Hodila jsem na sebe modré rifle, fialový top a černý svetřík, který se zapínal pod prsy. Na nohy jsem nasadila fialové baleríny a do ruky si vzala kabát. Mohli jsme vyrazit. Edward byl taky oblečený, měl bílé kalhoty a černou košili.

„Sekne ti to.“ Sjížděla jsem ho pohledem od hlavy až k patě.

„Ne víc jak tobě,“ usmíval se na mě. Ruku v ruce jsme šli do obýváku, kde na nás čekala Rose s Emmettem.

„No, to je dost,“ usmíval se Emmett. Společně jsme nasedli do Emmettova Jeepu a vyjeli směr Seattle.

„Na co jdeme?“ zeptala jsem se, když jsme byli asi v půlce cesty.

„No, Emmett objednal Dům voskových figurín, a když to zjistila Rose, tak mu nadala, a tak Emmett přiobjednal film Milý Johne, aby se vykompenzoval ten horor s romantickým filmem,“ vysvětloval mi Edward.

„Takže jdeme na dva filmy?“ ujistila jsem se a odpovědí mi bylo kývnutí.

„Díky, Rose,“ poděkovala jsem, že bude alespoň jeden film na koukání.

„Nemáš zač, Bello,“ odvětila mi mile. Emmett se snažil vymyslet v autě všemožné vtípky. Někdy ho Rose musela uzemnit. Nakonec jsme dojeli na místo. Vystoupili jsme na parkovišti před velkým obchodním domem a kinem dohromady. Vylezli jsme až do pátého patra a koupili lístky. Edward mi koupil ještě malý popcorn a colu. Našli jsme si svoje místa a vyčkávali, až film začne. Nejdřív byl na programu horor. Doufala jsem, že to nějak přežiju.

Film skončil a já měla ještě plný popcorn.

„Bello, nechutná ti, já ti koupím jiný,“ strachoval se Edward.

„Ale chutná, ale u toho filmu jsem to jíst prostě nemohla. Asi bych se pozvracela,“ šklebila jsem se.

„Příště tam Emmetta necháme samotného,“ koukl na mě.

„Jo, to teda necháme. Jestli mě ještě vezmeš na takový film, tak se s tebou rozvedu,“ hrozila mu Rose a já i Edward jsme se začali smát.

„Tak jdeme na ten druhý, ten se ti líbit bude,“ sklapl Emmett. Společně jsme se vydali do dalšího sálu, konečně na romantický. U tohoto filmu jsem popcorn snědla, a když jsme vylezli, byla jsem příjemně unavená.

„Emmette, ten druhý film se ti povedl,“ pochválila jsem ho.

„Díky, Bello, ale mě se líbil i ten první,“ usmíval se Emmett. Jen jsme zakroutila hlavou a nasedla do auta. Tam jsem položila hlavu na Edwardovo rameno. Hladil mne po rameni a jemně mě kolíbal. Usnula jsem okamžitě, lehce jsme se probrala, když mě Edward přenášel do postele.

„Spi, lásko,“ slyšela jsem poslední slova, než jsem upadla do dalšího spánku.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska hory přenáší - 51. kapitola - Kino:

 1
1. E.T.
09.01.2012 [14:28]

Vždyť jsou v Anglii, tak jak mohli autem dojet do kina v Seattlu?! Pak jsem si v předchozích kapitolách všimla, že tam máš chyby. Tykání se totiž píše s Y. Je to odvozené od zájmena TY (podobně jako vykání od VY). Ty tam máš tikání, to je, jako kdyby tam tikaly nějaké hodiny. Vím, že povídka je už dokončená, ale chtěla jsem to napsat.
Jinak je to velmi zajímavá povídka. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!