Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska hory přenáší - 49. kapitola - Sami sobě

Alice + Jasper tapeta=) by Alice


Láska hory přenáší - 49. kapitola - Sami soběOmlouvám se, že kapitolka trvala tak dlouho, ale doufám, že jsem vám ji vynahradila v její délce. V minulém díle byl náznak, co se bude dít. A o tom také kapitola bude. Bella Edwarda doslova složí.

49. kapitola – Sami sobě

„Moc pomalý,“ konstatovala jsem a přilepila se na jeho rty. Cítila jsem, že se mu zvedly koutky.

„Nemyslíš, že je pohovka moc malá?“

„Myslím a ještě bychom měli pokřtít naši novou postel,“ přitáhla jsem si ho k sobě. Líbal mě po celém obličeji a já mu polibky oplácela. Pomalu jsme se vydali na cestu do pokoje. Jít bylo velmi obtížné, protože moji mysl zaobíralo úplně něco jiného, takže když jsme dorazili ke schodům, neodhadla jsem to a zakopla. Stáhla jsem Edwarda sebou. Spadla jsem přímo na schody a Edward na mě.

„Au,“ vyletělo mi z pusy.

„V pořádku,“ odtáhl se ode mě a podíval se mi do očí.

„Dobrý,“ ujistila jsem ho a přitáhla si ho zpátky, ale on se zase odvrátil.

„Vážně ti nic není?“ strachoval jsem.

„Ne nic.“ Vzal mě do náruče a opatrně přenesl do našeho nového pokoje.

„Víš, že máme krásný pokoj,“ rozplývala jsem se. Byl prostornější, než měl Edward ve Forks a byl celý do modré barvy. Jinak byl podobný, dlouhé police s knihami a hudbou, dvoje dveře a malá pohovka na kraji. Okno bylo menší, ale byl z něho krásný výhled do lesa. Dál jsem neviděla nic, protože jsem měla na práci jiné věci.

Položil mě na postel a sám si lehl na mě, ale velmi opatrně, aby mi neublížil. Věnoval se jenom mým rtům a své ruce zaplétal do mých vlasů. Moje ruce se nechtěly zahanbit, takže klouzaly po jeho těle. Obratem si vysvléknul svoje tričko. Musela jsem se usmát, dneska byl tak nedočkavý. Propaloval mě svýma zlatýma očima a já se v nich topila. Nohu jsem přehodila přes jeho záda, myslel, že chci něco víc, ale já chtěla jenom být nahoře. Pomocí nohy jsem ho otočila pod sebe.

„Dneska budu nahoře já,“ políbila jsem ho.

„Dobře, ale jenom dneska,“ promluvil a jeho hlas měl nádech vzrušení. Potom mě napadlo ještě něco jiného. Vyskočila jsem z postele a stoupla si ke dveřím.

„Kam jdeš?“ ptal se zmateně. Na to jsem mu neodpověděla. Na sobě jsem měla mikinu, tričko, kalhoty a spodní prádlo. Začala jsem se svlékat, mikinu jsem odhodila celkem rychle. Posadil se na posteli a začal mě propalovat pohledem. Nechala jsem sklouznout ramínko od trička a viděla jsem, jak mu oči zčernaly. Pomalu jsem začala přetahovat tričko přes hlavu a přitom se otočila zády k němu. Když jsem odhodila i tričko, koukla jsem se přes rameno a viděla, že má zaťaté pěsti.

Už jsem držela pásek v ruce, vyzula jsem boty a nechala spadnout kalhoty. Stála jsem před ním jenom v podprsence a kalhotkách. Jeho oči měly nejděsivější černou, jakou jsem kdy viděla, ruce měl v pěst a drtil peřinu mezi prsty. Já jsem měla na tváři úsměv. Rukama jsem zajela za záda a začala rozepínat podprsenku, ale velmi pomalu. Ani jsem se nenadála a Edward už neseděl na posteli, ale líbal mě na klíční kosti.

„Ještě jsem neskončila,“ snažila jsme se ho odstrknout.

„Jestli jsi ve mně chtěla vzbudit ještě větší touhu, tak se ti to povedlo, ale už to nevydržím,“ šeptal vzrušeně.

„Vždyť já se jenom vysvlíkala,“ dělala jsem hloupou, ale popravdě jsem si užívala každý jeho dotyk. Sám zajel na lem podprsenky a rozepnul ji, nechal ji spadnout na zem a přirazil mě ke zdi. Sjel rty ještě níž a začal se věnovat mým bradavkám. Musela jsem sebrat veškerou svou sílu a vymanit se mu z náruče.

„Dneska mám navrch já, zapomněl jsi?“ provokovala jsem ho a už jenom v kalhotkách stála uprostřed pokoje.

„Nemuč mě,“ škemral.

„Možná, když poprosíš,“ uvažovala jsem nahlas. On udělal něco, co jsem nečekala, klekl si mi k nohám a ruce položil na moje boky.

„Prosím,“ slyšela jsem. A jeho ruce klouzaly z boků ke kalhotkám, zastavil se o jejich lem a chytl ho mezi prsty. Společně s nimi potom klouzal dolů po mých stehnech až ke kotníkům.

„Já mám dneska navrch,“ zopakovala jsem a teď již nahá se posadila na postel. Vylezla jsem si na ni a čekala, co udělá. Strhl ze sebe oblečení a přilehl na mě. Zapříčil mě pod svým tělem, takže jsem se nemohla pohnout.

„Nemuč mě,“ zopakoval on.

„Já chci být dneska nahoře.“

„Ale já tě nepustím,“ usmál se.

„Miluješ mě?“ zeptala jsem se ho.

„Samozřejmě,“ ujistil mě a opět svými rty sklouzl dolů.

„Tak mě dneska necháš nahoře.“ Slyšela jsem vrčení, ale přetočil se a já byla opět nahoře.

„Hlavně už nikam neodcházej,“ chytl mě za zadeček.

„Už nikam nejdu,“ šeptla jsem mu do ucha a skousla ušní lalůček. Opřela jsem se rukama o jeho hruď a přitáhla si jeho rty. Objela jsem jeho spodní ret a zadusila jeho sten v polibku.

„Tohle se mi líbí,“ šeptala jsem. Chtěl něco říct, ale já ho umlčela polibkem. Z jeho rtů jsem sjela na krk a pak na hruď. Jazykem jsem sjela na břicho a slyšela další sten. Otřela jsem se o jeho přirození a další sten se vydral na povrch.

„Miluji tě,“ políbila jsem ho na břicho a rukou zajela jinam. Potom jsem se zvedla, ale ruku nechala tam, kde byla. Pomalu jsem se rukou třela o jeho místo a rty přisála na jeho. Byl rozpálenější víc, než jsem ho za celou dobu viděla a měl co dělat, aby si mě okamžitě nevzal, ale miloval mě. A já jeho. Podíval se na mě, v očích měl prosbu. Dal ruce za hlavu a chytl polštář.

Už jsem na nic nečekala a spojila naše těla. Začala jsem se pohybovat. Rychlým tempem jsem nás dováděla k nejlepšímu orgasmu, který jsme zažili. Když už byl skoro na vrcholu, tak jsem zpomalila. Jeho oči se upřely na mě. Podívala jsem se na něho a políbila. Potom jsem opět začala a na tváři jsem mu viděla úsměv. Sténali jsme slova lásky a nechali se unášet vzrušením. Ještě chvíli a Edward by dosáhl vrcholu, ale já ho chtěla mučit víc. Opět jsem zpomalila a tím protáhla jeho vrchol. Sama jsem měla co dělat, abych to už nedokončila, ale dneska jsem si ho chtěla vychutnat. Zamotala jsem ruce do jeho vlasů a zrychlila. Teď už jsem ho nechala dojít až k vrcholu. Netrvalo to dlouho, ale já ještě nebyla. Pohybovala jsem se na něm dál a užívala si jeho hlasitých stenů. I já jsem sténala, ale dnes jednoznačně tišeji než Edward. Ještě jsem párkrát přirazila a dosáhla vrcholu sama.

Zhroutila jsem se na jeho hruď a políbila ho. Stále byl ve mně a já ho tam chtěla nechat. Oddechovala jsem na jeho rameni a vdechovala jeho vůni. Nadzvedla jsem se a vklouzla vedle něho. Obmotal ruce kolem mých ramen a já jsem položila hlavu na něho. Otočil se a přetáhl přes nás deku. Rukou, kterou měl za mou hlavou, mě hladil po páteři a druhou měl na mém břiše. Odtáhla jsem se od něho, abych se podívala do jeho očí.

„Miluji tě,“ přitáhl si mé rty.

„Já tebe,“ ujistila jsem ho a položila hlavu zpátky na jeho rameno. Víc už jsem ze sebe nedostala a usnula v jeho náručí. Probudila jsem se a vedle mě nikdo nebyl.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska hory přenáší - 49. kapitola - Sami sobě:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!