Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska hory přenáší - 45. kapitola - Letadlo

Nikki svatba


Láska hory přenáší - 45. kapitola - LetadloDalší oddychová kapitola. Bella se pohádá s Alicí a Edward se bude snažit situaci zachránit. Omlouvám se za konec, ale nějak jsem vás musela navnadit na další díl.

45. kapitola - Letadlo

„Jak ses vyspala, lásko?“      

„Výborně, i když postel je pohodlnější,“ usmála jsem se a přitáhla si jeho rty. Okamžitě pochopil a přisál se na ně. Když se ode mě odtáhl, přitiskla jsem se na něho a on obmotal svoje ruce kolem mého pasu. Chtěla jsem, abychom byli už sami a já ho měla jenom pro sebe. Kolem totiž chodily letušky a nenápadně pokukovaly po Edwardovi. Jednou se jedna z letušek zastavila a málem s otevřenou pusou hypnotizovala Edwarda. Ten vedle mě dělal, jakoby nic. Z hrdla se mi vydralo zavrčení.

„Klid, lásko,“ utěšoval mě Edward, ale moc se mu to nedařilo.

„Klid? To po mně nemůžeš chtít.“

„Jsi stejně žárlivá jako já,“ konstatoval jakoby nic.

„Já jsem naprosto jiný případ,“ odporovala jsem mu. Tázavě se na mě podíval, tak jsem pokračovala.

„Já si tě musím bránit, protože na tebe každá letí, ale o mě nezavadí nikdo nosem, ale hlavní rozdíl je, že tě z toho nevynechávám. Taky bych jí mohla odtáhnout na záchod a dát jí co proto, ale neudělám to.“ Vysvětlila jsme mu rozdíl mezi námi. Teď se zase vydralo vrčení z jeho strany.

„To není pravda, já si tě musím chránit víc, než ty mě. Když jsme procházeli letištní halou, každý se za tebou otáčel a já si musel dávat pozor, abych po nikom nevylítl.“ Poslouchalo se to pěkně.

„Dobře, ukončuji tuhle debatu, protože bychom stejně nedospěli konce.“

„Napadlo mě, jak by sis představoval naši svatbu,“ přešla jsem na úplně jinou otázku.

„Už jsem nad tím přemýšlel a taky jsem to chtěl s tebou probrat. Nechtěl bych velkou svatbu, vlastně by mi stačilo oddání v Las Vegas…“ Ale než stačil doříct tuto větu, byla u nás Alice.

„To ať vás ani nenapadne,“ zuřila Alice.

„Bude to velkolepá svatba a já se o ni postarám, jako o každou, která se kdy v tomhle domě konala,“ utrhla se na nás, jako bychom jí brali její nejoblíbenější boty.

„Alice, ale je to moje a Edwardova svatba,“ zkusila jsem na ni.

„To ale ničemu nevadí,“ nechápala Alice.

„Neměli bychom právo podílet se na svatbě?“ Vedle mě se Edward začal smát. Škaredě jsem se na něho podívala a on okamžitě ztichl.

„Ano, vy se budete podílet na svatbě, vy budete stát před oltářem,“ odpověděla mi a tvářila se, že je všechno v pořádku.

„Tak to teda ne, já nebudu tvoje opička, která dělá to, jak ty pískáš,“ vztekala jsme se.

„Bello, ty nemáš na vybranou, Alice je neoblomná,“ uklidňoval mě Edward, ale nepovedlo se mu to.

 „Ne, já budu mít svatbu takovou, jakou si společně uděláme, a odmítám mít na svatbě to, co se mi nebude líbit,“ řekla jsem své konečné slovo.

Prosím, připoutejte se, bylo slyšet z mikrofonů v letadle. Alice si musel jít sednout na svoje místo.  

„Proč si se mě nezastal,“ ohradila jsme se na Edwarda.

„Omlouvám se, Bello, ale Alice zatím pořádala všechny svatby v naší rodině a vždycky bylo po jejím,“ omlouval se Edward.

„Chápu, ale já nechci obrovskou svatbu s holubicemi a obrovskými baculatými šaty, do kterých mě ona obleče, a já neprojdu dveřmi, protože budu mít na zádech křídla,“ rozčilovala jsem se a Edward mě hladil po zádech.  

Letěli jsme ještě 2 hodiny, potom jsme si vyzvedli zavazadla a auta, kterými jsme se vydali na cestu. Malé městečko, které Esme vybrala pro náš pobyt, bylo vzdálené od letiště asi 2 hodiny. Koupila jsme si na letišti něco k jídlu a už jsme vyráželi. Alice na mě byla stále naštvaná, ale já se neměla za co omlouvat. Každý jsme jeli vlastním autem, tvořili jsme malou kolonu luxusních aut. Jeli jsme na dálnici, když z druhé strany přeletěl náklaďák svodidla a letěl přímo na nás. Rychle jsem zabrzdila a strhla volant na stranu, takže jsem přeletěla svodidla na straně a vletěla do lesa.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska hory přenáší - 45. kapitola - Letadlo:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!