Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska hory přenáší - 4. kapitola - Lov z pohledu Edwarda

Twilight manga


Láska hory přenáší - 4. kapitola - Lov z pohledu EdwardaA jak to vidí Edward a jeho rodina? Co budou říkat na Bellu? to se dozvíte v tomto díle.

4. díl – Lov z pohledu Edwarda

Pohled Edwarda:

Dnes jsme si udělali s rodinou společný lov. Vyrazili jsme do nedalekých lesu, kde jsme se rozdělili, a lovili sami. Najednou jsem slyšel Aliciny myšlenky. Měla vizi, že Emmett do někoho narazí, ale neviděla do koho, tam měla černo. Okamžitě jsem se vydal k ní. Mezitím přiběhl i zbytek rodiny, kterou Alice zavolala, společně jsme se vydali za Emmettem. Bohužel jsme ho nestihli zastavit včas. Narazil do dívky, která odletěla několik metrů a porazila strom. Stáli jsme tam jako opaření a hlavně Emmett, který měl výčitky svědomí, že zabil člověka. Najednou se stalo něco, co nikdo nečekal. Dívka se začala hýbat a dokonce se posadila. Slyšel jsem Carlisleovy myšlenky. Přemýšlel, jestli se má k ní přiblížit.

„Edwarde, to je ta nová dívka ze školy,“ zašeptala Alice. 

„Alice, to není možný. Vždyť má být mrtvá,“ pošeptal jsem ji nazpátek.

„Já ji nevidím, to přece víš. Stejně tak, jak ji nemůžeš číst myšlenky a Jasper necítí její pocity.“

Utichli jsme, protože se ta dívka začala zvedat. Tvářila se obezřetně, jakoby věděla, kdo jsme.

„Máš pravdu, Edwarde, je nádherná, jak si říkal ráno,“ špitl ke mně Jasper. Tím si od Alice vysloužil škaredý pohled, ale z jejich myšlenek jsem věděl, že se jí taky líbí. Popravdě si to mysleli všichni i Rose a to bývá hodně zatrpklá.

Carlisle najednou vystoupil a popošel trošku blíže k ní.

„Jmenuji se Carlisle Cullen, nechtěli jsme ti ublížit, jsi v pořádku?“ promluvil na ni Carlisle, aby ji uklidnil. Ale nepřipadalo mi, že by to pomohlo. Najednou udělala něco, co nikdo z nás nečekal.

 „Já jsem Isabella Maria Swan,“ odpověděla.

„Omlouvám se, jestli jsem vám narušila vaše teritorium,“ mluvila dál a obezřetně si nás měřila. Kdybyste ji viděli, měla krásné, dlouhé, vlnité, hnědé vlasy, hnědé oči a její rty byly nádherné. Její hlas byl jako pohlazení. Nebyl zvonivý upíří, ale líbezný a jemný, jakoby vás hladil. Nemohl jsem z ní spustit oči.   

„To nic, žádné teritorium nemáme. To já bych se měl omluvit, že tě můj syn srazil,“ přerušil mé rozmýšlení Carlisle. Potom Bella popošla a překonala vzdálenost, která byla mezi námi a podala Carlisleovi ruku. Najednou jsem viděl na její tváři bolest, vyděsilo mě to. I Carlisle si toho všimnul.

„Mohu se na to podívat?“ zeptal se jí pomalu, aby ji nevyděsil ještě víc než je.          

Po dlouhém rozmýšlení, svolila a viděl jsem na ní, že to dělá nerada. Všichni přemýšleli, co je zač, protože jestli přežila Emmettův náraz, nemohla být člověk. Všechny nás pozorovala, jakoby se bála, že jí ublížíme. Alice stále přemýšlela nad tím, co tady uprostřed lesa dělá. I Bella si toho všimla a tak pobídla Alice, ať mluví.

„No víš, já jsem se chtěla zeptat, co tady děláš?“ Její reakce nás překvapila. Ona se začala smát.  

„Promiň,“ vysoukala ze sebe v záchvatu smíchu. Nemohli jsme to dál řešit, protože se do toho vložil Carlisle.

„Máš to zlomené v pažní kosti,“ vysvětloval jí.

„Já vím,“ odpověděla jsem mu a to si u nás vysloužila ještě nechápavější výraz.

„Mohu ti to dát do sádry, co ty na to?“ řekl. Zakroutila mu na to hlavou, že sádru, nechce. Opět jsem se musel pozastavit nad jejím hlasem. Následně udělala něco, co nikdo nečekal, vzala si levou ruku, křupla s ní a tím si ji vrátila do původní polohy. Měl jsem sto chutí ji utěšit a zahnat tu bolest, kterou si musela způsobit, ale ona dělala, že se nic nestalo. Slyšel jsem myšlenky Esme, chtěla se jí zeptat kdo je, nakonec sebrala odvahu. Byl jsem zato rád, protože i já to chtěl vědět.

„Já jsem Esme a napadlo mě, jestli bys nezašla k nám a tam bychom si mohli všichni popovídat. Jelikož, jak sis všimla, my nejsme lidé, a jak jsme si všimli my, ty člověk taky nejsi. I když tak vypadáš a voníš.“

Nevím, co se stalo, ale Esmeiny slova ji vystrašily, udělala pár kroků dozadu. Chtěl jsem ji zastavit, vzít ji do náručí a už ji nepustit. Místo toho jsem tam stál neschopen pohybu a koukal na ni s lítostí. Zbytek rodiny na tom nebyl o nic líp. Nejhorší byli myšlenky Esme. Ta si vyčítala, že ji odradila.

„Já se omlouvám,“ utekla s těmito slovy. Zůstali jsme tam stát jako solní sloupy a doufali, že se vrátí. Nastalo se tak a my se vydali sklesle domů.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska hory přenáší - 4. kapitola - Lov z pohledu Edwarda:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!