Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska hory přenáší - 29. kapitola - Pláč

zzzzzzzz


Láska hory přenáší - 29. kapitola - PláčDalší díl! Jak bude Bella reagovat?

29. kapitola - Pláč

„Budeme doufat,“ zašeptala jsem slova do ticha, vymanila jsem se z Edwardova náručí a utekla do pokoje. Slzy volně stékaly po mém obličeji a já jim nijak nebránila. Z mých úst se sem tam vydral i nějaký ten vzlyk. Najednou jsem uslyšela klepání, dveře se otevřely a v tu ránu mě objímaly studené ruce. Věděla jsem, že je to Edward, nic jsem neřekla a přitáhla jsem se k němu blíž. Teď už jsem vzlykala celkem hlasitě, ale zastavit se to nedalo. Brečela jsem Edwardovi do košile, přitáhl si mě ještě blíž a nechal mě brečet. Nevím, jak dlouho jsme takhle leželi, ale musela jsem vyčerpáním usnout.

Probudila jsem se až ráno, sluníčko už bylo na obloze, v pokoji jsem byla sama. Vstala jsem a přišla k oknu, zadívala jsem se do nebe, bylo po dešti. Musela jsem to způsobit já, na obloze byla duha, moje oči se musely změnit. Rychle jsem se oblékla a šla dolů. Dole seděli všichni, zírali do prázdna. Jejich tváře byly smutné.

„Asi žádnou jinou možnost nemáme,“ pronesla jsem do ticha. V okamžiku jsem je probudila z transu.

„Nemáme,“ odvětil mi Carlisle.

„Tak tady neseďte jako hromádky neštěstí a běžte balit,“ snažila jsem se je uklidnit a tím jsem uklidňovala i sama sebe.

„Bello, mohla bys prosím tě odtáhnout od sebe štít, abych věděla, jak se to vyvíjí,“ poprosila mě Alice.

„Můžu.“ A jak jsem řekla, tak jsem taky udělal. Alice dostala vizi.

„Vidím, jak odjíždíme všichni do Volterry. Víc nic, protože Aro ještě o Belle neví.“

„Aspoň, že to jestli umřeme, ještě nevíme,“ prohodila jen tak mimochodem Rose, ale mě tato slova zasáhla jako šíp přímo do srdce. Po tváři se mi opět začali valit slzy a já se neudržela a vyběhla zpátky do pokoje. Za sebou jsem uslyšela kroky. Zamkla jsem se do koupelny a svezla se na studenou zem.

„Bello, pusť mě dovnitř, Rose to tak nemyslela. Nemyslela nic proti tobě,“ prosil mě Edward.

„On má pravdu Bello, já to nemyslela špatně, bylo to jenom konstatování,“ slyšela jsem Rose.

„Jenom konstatování, ale pravdivé, to kvůli mně jste ve smrtelném nebezpečí, můžu za to já.“ Teď už jsem se neudržela a lehla si na zem, slzy mě opět pohltily a já proti nim neměla žádnou šanci.

Najednou se ozvala rána. Edward vykopl dveře od koupelny a vzal mě do náručí. Houpal mě ze strany na stranu. Teď jsem nemohla spoléhat na spánek, byla jsem vyspalá.

„Tohle jsem nechtěla,“ mumlala jsem Edwardovi do košile.

„Alice už sbalila a Carlisle zablokoval letenky,“ promluvil na mě poprvé.

„Já mám strach, strach z nich a z toho, že vás ztratím. Po dlouhých letech jsem našla rodinu a upíra, kterého miluji víc než svůj život.“

„Nenechám je, aby nás od sebe odloučili. Bello, ty jsi můj život, mé všechno a já tě nehodlám opustit.“ Přinutil mě, abych se mu podívala do očí.

„Mimochodem máš dnes nádherné oči,“ usmál se na mě.

„Kdy letíme?“

„Asi za hodinu, ale Alice už všechno zabalila, když jsi spala.“

Přitáhla jsem si jeho rty ke svým a začala ho líbat, ani on se nezdráhal a začal mi to oplácet. Byl tak něžný a já věděla, že mě miluje. Obmotala jsem svoje ruce kolem něho a nepřestávala ho líbat, chtěla jsem ho cítit vedle sebe. Svou budoucnost jsem neviděla nijak růžově, proto jsem si chtěla přítomnosti užít co nejvíce. Podle mě to tak cítil taky. Líbal mě po těle, sjížděl svými rty po mé tváři až na krk a potom ke klíční kost. Zbavila jsem ho trička, tím jsem mu dala jasně najevo, co chci. Nezdráhal se a moje tričko už letělo do rohu, jedním pohybem mě zbavil podprsenky. Pomohl nám společně postavit se a já jsem mu svlíkla kalhoty, líbal mě po celém těle a jeho ruce mě hladily po zádech. Já jsem svými prsty obkružovala jeho boky. Svlékla jsem mu boxerky a vyčkávala, až to samé udělá on s mým spodním prádlem. Nechal mě stát a sám sjížděl po mém břichu až ke kalhotám, rozepnul je a nechal je volně spadnout na zem. Kalhoty vzal za lem a pomalu je svlékal, občas mě políbil na místo, které zrovna přejel svými prsty. Když se dostal úplně dolů, vrátil se ke mně a nadzvedl mě, tím spadly kalhoty i kalhotky na zem úplně.

Obmotala jsem mu nohy kolem pasu, věděla jsem, že na to zareaguje. Musel být stejně vzrušený jako já. V koutku mysli jsem měla, že to může být naše poslední milování. On nás mezitím přesunul do postele. Rty jsem mu sjížděla po těle, a vychutnávala si každý jeho pohled, sten a dotek. Otočil si mě pod sebe a spojil naše těla v jedno. Okamžitě se ve mně začal pohybovat. S ním to bylo pokaždé jedinečné. Prohýbala jsem se v zádech a nahlas sténala, teď mi bylo jedno, co si o mně budou ostatní myslet. I z Edwardových úst vycházely vzdechy, šeptali jsme si slova lásky a nechali se unášet tím nejkrásnějším pocitem na světě. Dosáhli jsme společně svého vrcholu a já byla v tu chvíli nejšťastnější, měla jsem ho u sebe. Oddychovali jsme a já vnímala Edwardovu vůni. Najednou někdo zaklepal na dveře a Edward zavrčel. Vstoupila Alice.

„Je mi líto, že vás ruším, ale budeme muset jet.“ Vrátila jsem se do reality.

„To nic, Alice,“ odpověděla jsem jí mile.

 

Všem děkuji za komentáře, jsem ráda, že povídka má celkem úspěch. jenom dál prosím komentujte a já budu dodávat kapitolky. Děkuji!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska hory přenáší - 29. kapitola - Pláč:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!