Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska hory přenáší - 28. kapitola - Děs


Láska hory přenáší - 28. kapitola - DěsDalší kapitolka je tady. Děkuji všem za komentáře. Na vaše požádání je zde kapitolka z Edwardova pohledu.

28. kapitola - Děs

Edwardův pohled:

Nechal jsem ji, ať si udělá potřebné věci. Na lovu mi strašně chyběla a to jsme se neviděli den.

„Co to tady tak krásně voní?“ zeptala se mě a postávala u dveří. Na tváři měla ten svůj úsměv, který mě pravidelně dováděl k šílenství.

„Tvoje večeře, lásko,“ přiběhl jsem k ní a obmotal kolem ní ruce, potom jsem ji zavedl ke stolu a posadil.

„Nejsem nesvéprávná, pokud vím,“ usmála se na mě.

„Já vím, že jsi svéprávná, ale hýčkat tě můžu ne?“ Užíval jsem si každého jejího doteku. Bouchly domovní dveře, to Carlisle přišel z práce. Jeho mysl na mě skoro křičela. Snažil se zakrýt své myšlenky, ale nedařilo se mu to. Viděl jsem, že přišel dopis od Ara. Okamžitě jsem věděl, co Carlisla děsí. Měl strach o Bellu. Aro je znám svým sbírání talentu a Bella je unikát sám o sobě.

To proto se Alice chovala tak divně, viděla, že přijde dopis a snažila se to přede mnou schovat. Proč nás nenechá v klidu žít, kladl jsem si otázku a hledal na ni odpověď. Bohužel žádná nebyla. Aro ani netuší, co před ním schováváme, takže mu to nemůžu dávat za zlé.

Mezitím Carlisle všechno řekl v obýváku ostatním. Bylo na čase to říct Belle. Měl jsem o ni strach. Měl jsem strach, že uteče, protože se bude bát a děsilo mě, že si ji tam Aro nechá. Na druhé straně jsem věděl, že ji nemůžeme schovat. Musí jet do Volterry, protože v myšlenkách ji neschováme a Aro si libuje v hledání talentů. Když jsem takhle uvažoval, začal mě pohlcovat děs, měl jsem strach o ni.  

 „Co se děje? Děsíš mě.“ Vzbudila mě z přemýšlení. Nechtěl jsem jí to říkat, nechtěl jsem to ani vyslovit.

 „Za chvíli se to dozvíš,“ posadil jsem se na židli a přitáhl si ji na klín, chtěl jsem ji mýt u sebe. Z jedné části kvůli tomu, aby mi neutekla a z druhé, abych ji měl u sebe. Objal jsem ji, a celkem silně si ji přitáhl. Konečně vešli do kuchyně ostatní. Měli stejný výraz jako já. Když jsem se podíval na Bellu, měla na tváři děs a klepala se. Bože, jaký já se měl strach. Jestli se klepala teď, co udělá, až se to dozví?

 „Přišel dopis,“ promluvil Carlisle a já se málem začal třást taky.

„A?“ promluvila Bella, byla strašně nedočkavá, už chtěla vědět, co nás tak děsí.

„Aro nás pozval na ples,“ promluvil jsem a položil jsem si hlavu na její rameno.

„A co je za problém?“ nechápala.

 „Pozvání od Volltariů se nesmí odmítnout, jinak by to brali jako urážku na cti,“ snažil jsem se jí to vysvětlit, ale asi nechápala podstatu věci.

„Tak jeďte, já zůstávám tady,“ promluvila jako by nic a čekala, až promluvíme mi.

„To právě nejde,“ prolomil ticho Jasper a já jsem mu byl vděčný, že to řekl on. Musel cítit moje pocity.

„Aro, čte myšlenky, pomocí dotyku, vidí vše, na co kdo pomyslel během své existence. Dozvěděl by se o tobě a naháněl by tě jako zvěř,“ vysvětlovala dál Alice a já myslel, že ji zastřelím, copak nestačilo říct to opatrněji. Ona ji vystrašila ještě víc.

„Co budeme dělat?“ promluvila Bella vystrašeně a začala se klepat ještě víc. Pevně jsem ji držel a doufal jsem, že ji to nějak povzbudí.

„Neboj se,“ zašeptal jsem jí, ale vůbec to nepomohlo. Roztřepala se ještě víc.

„Nebát se, to se ti řekne. Já měla strach z vás, a teď mi mě měl nahánět Aro se svou gardou?“ hysterčila a já se jí neviděl.

„Bello, musíš jet s námi, představíme tě jako Edwardovu přítelkyni a budeme doufat, že Aro bude tak solidární.“snažil se ji uklidnit Carlisle, ale nedařilo se mu to. Taky nevěděl, co má čekat. Bella byla vystrašená, křečovitě mě svírala. A já jí nemohl nijak pomoct. Sám jsem se snažil uklidňovat. Věděl jsem, že musím být silný kvůli ní a já ji neopustím, i kdyby si ji chtěli ve Vollteře nechat. Neztratím ji, to nedovolím. Bella mlčela a já začínal mít strach, že se tady zhroutí.

Slyšel jsem myšlenky ostatních. Litovali nás a zároveň dodávali odvahu. Emmett byl schopen se pro Bellu prát a musím říct, že jsem mu byl v této chvíli vděčný.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska hory přenáší - 28. kapitola - Děs:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!