Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska hory přenáší - 26. kapitola - Nový začátek

Edward a Bella


Láska hory přenáší - 26. kapitola - Nový začátekDalší díl, snad se bude líbit, jsem ráda, že se povídka líbí. Děkuji za komentáře. Ta odměnu tady máte delší kapitolku.

26. kapitola - Nový začátek

Edwardův pohled:

„Jaké odpoledne?“ dělala hloupou, ale to jsem jí už rozvazoval tkaničky na teplákách. Jednou rukou stahoval kalhoty, druhou zajel pod tričko a jedním trhnutím, odletělo do rohu. Moje rty se mezitím zabývaly jejími. Chvíli jsem ji líbal, potom jsem sjel na ušní lalůček, tam lehce skousl, potom jsem se vrátil k jejím rtům. Musí říct, že my chyběli.

Ani ona nebyla pozadu, pohotově mi svlékla tričko a kalhoty. Zůstal jsem jenom v boxerkách, stejně tak na tom byla i ona. Kalhot i trička jsem jí už dávno zbavil, chybělo jenom spodní prádlo. Proto jsem svou rukou zajel pod lem podprsenky a rychlým pohybem byla pryč, to stejné jsem udělal i s jejím spodkem. Její ručka zabrouzdala k mému spodnímu prádlu, ale to jsem nechtěl. Pohotově jsem zachytil její drobnou ručku a společně s druhou je uvěznil nad její hlavou. Koukala na mě zmateně, asi nevěděla, co dělám.

„Budeš pykat za odpoledne,“ šeptnul jsem jí do ouška a ona se napjala. Začal jsem ji líbat po celém těle, svými polibky jsem jí zasypával krk a ona poprvé slastně zavzdychala. Došel jsem až k jejím bradavkám, jednou jsem je objel jazykem a Bella opět slastně zavzdychala. Pokračoval jsem tedy dál, věděl jsem, že ji to vzrušuje podle toho, jak se pode mnou propínala. Neuhnul jsem ani kousek, aby neměla prostor se mi vykroutit, i když myslím, že v této chvíli by to stejně neudělala.

Byla tak vzrušená, že jsem to cítil až na svém těle. Dosud jsem ji držel oběma rukama, proto jsem ji chytl jednou a druhou jsem sjížděl k jejímu lůnu. Očividně pochopila a slastně zavzdychala. Svými rty jsem vyhledal ty její. Okamžitě se na mě přisála, asi tušila, co přijde.

Svými prsty jsem vniknul dovnitř. Chvíli jsem vyčkal, než z Belly opadne první vzrušení a začal se v ní pohybovat. Své steny dusila v mých polibkách, proto jsem její rty opustil, chtěl jsem si vychutnat každou chvíli jejího vzrušení. Dlouhou jsem nečekal, svými prsty jsem zajel ještě dál a víc jsem přitlačil. Okamžitě se dostavil sten. Ještě chvíli a Bella dojde k orgasmu, věděl jsem to. Už jsem ji nemusel ani držet, proto jsem povolil sevření a i druhou rukou se věnoval jejímu tělu, objížděl jsem její poprsí a hnětl ho ve svých rukách. Svými dlaněmi drtila polštář. Ještě pár krát jsem zajel prsty ven a dovnitř a Bella vykřikla. Dosáhla svého orgasmu, i když to nebyl můj orgasmus, vzrušilo mě to stejně jako Bellu. Otevřela oči, aby se podívala, co bude dál. Podíval jsem se jí do očí.

„Chci tě,“ zavzdychala.

„Taky tě chci,“ odpověděl jsem jí.

Jedním pohybem jsem se zbavil boxerek, poslední pohled na ni. Usmála se na mě a víc roztáhla nohy, čímž mi dala povel, že můžu. Nečekal jsem a vniknul do ní. Svýma rukama mě hladila po zádech, až se dostala k vlasům. Propletla si je a přitáhla si mě k sobě blíž. Vyhledala moje rty a vášnivě mě políbila, samozřejmě, že jsem nemusel zaostávat.

Jedním pohybem se přesunula na mě, dosud jsem tempo určoval já, ale teď převzala hru Bella. Moje tempo bylo rychlé, s ním bychom došly k vrcholu rychle, ale Bella tempo zpomalila, vychutnávala si každý pohyb ve svém lůně. Táhlými pohyby mi tak přivodila ještě větší vzrušení. Navzájem jsme si šeptali slova lásky mezi výkřiky touhy, které se draly z našich úst. Opět jsem ji dostal pod sebe. Chtěl jsem dokončit, co jsem začal. Zrychlil jsem tempo a během chvilky jsme došli společného orgasmu. Svalil jsem se vedle Belly na postel, zabalil jsem ji do deky a přisunul víc ke mně. Společně jsme nechaly doznívat pozůstatky po našem orgasmu. Přerývaně jsme dýchali. Měl jsem Bellu otočenou zády k sobě, ale to se jí očividně nelíbilo. Přetočila se ke mně čelem a koukala mi do očí.

„Miluji tě,“ vydechla a já se tetelil blahem.

„Já tebe víc,“ vrátil jsem jí to.

Jenom se usmála a svou hlavu zapřela o mou hruď. Vdechoval jsem její vůni a doufal, že tahle chvíle nikdy neskončí. Chvilku potom jsem slyšel její pravidelné oddechování, usnula. Poslouchal jsem její dech a srdce, společně hráli nějakou skladbu, kterou jsem se snažil vrýt do paměti. Bylo půl páté ráno, takže měla ještě tak dvě hodinky, které mohla věnovat spánku. Ještě více jsem ji zabalil do deky a nechal, ať se vyspí.

„Edwarde, jestli okamžitě Bellu neprobudíš a nepůjdete dolů, tak školu určitě nestihneme,“ lamentovala sestřička za dveřmi.

„Že tě to baví, Alice, furt komandovat,“ promluvil jsem na ni šeptem, aby Bella měla ještě nějaký čas na spánek.

„Nebaví, ale už stávejte.“ Nenechala se odbít a tak mi nezbylo nic jiného, než Bellu probudit.

Bellin pohled:

Spalo se mi výborně, po té noci strávené s Edwardem jsem potřebovala ještě něco dospat. Najednou jsem cítila lehké šimrání na tváři, pomalu jsem otevřela oči. Naskytl se mi nádherný pohled na usmívajícího Edwarda.

„Dobré ráno, lásko,“ zašeptal mi.

„Dobré ráno,“ oplatila jsem mu to a také se usmála.

„Omlouvám se, že tě budím, ale Alice už nás vyhání, že nestihneme do školy dojet v čas.“

„To nic,“ políbila jsem ho a vydala se do koupelny. Udělala jsem ranní hygienu a vrátila se zpátky do pokoje.

„Alice ti tady nechala věci do školy a vzkazuje ti, že nemáš odporovat.“ Asi věděla, proč to říká, na posteli jsem měla nachystané černé boty na podpatku, krátké modré minikraťase se silonkami, světle modrý top a lehkou podzimní bundu. Asi jsem neměla šanci uplatnit své protesty, tak jsem raději nic neřekla a oblékla se. Musím uznat, že má Alice velmi dobrý vkus.

Potom jsem se podívala Edwardovi do očí.

„Děje se něco?“ zeptala jsem se ho, protože jeho oči byly černé a byl celý napjatý.

„Tohle je trest pro mě,“ mluvil zdrceně.

„Cože, já to nechápu.“ Opravdu jsem nevěděla, co tím myslí.

„Všichni kluci, co tě ve škole uvidí, po tobě budou slintat a já nebudu mít šanci je všechny odehnat,“ objasnil mi svůj problém. Tomuto jsem se musela jenom zasmát.

„Vždyť víš, že miluju jen tebe.“

„Vím, ale přesto.“

„Tak už toho nechte nebo se do té školy vážně nedostaneme.“ Křikla na nás Alice ze zdola.

„Tak už pojď.“ Vzal mě za ruku a táhl dolů.

Dole jsem snědla snídani, kterou mi připravila Esme a mohli jsme vyrazit, samozřejmě, že jsem si nasadila kontaktní čočky.

Ke škole jsme přijeli akorát, všichni právě dojížděli. Edward se na mě ještě jednou zmučeně podíval, políbil mě a šel mi otevřít dveře. Chytla jsem ho za ruku. Připojili se k nám i ostatní a já věděla, že si kluci musí myslet něco o mně, protože byl Edward strašně ztuhlý. Skoro jsem Edwarda táhla na hodinu, kterou jsme měli společnou, ale nebylo to tak jednoduché. Jeho oči byly černé, měli strašidelný odstín, skoro jsem se jich bála. Jeho tělo bylo ztuhlé od prstů na nohou až do konečků prstů na rukou. Povedlo se mi ho posadit do lavice. Třída se začínala hromadit. Edwardovi se konečně podařilo uvolnit.

„Miluju jenom tebe, ostatní nic neznamenají,“ ujistila jsem ho.

„Já vím, ale je to těžké, všichni tě pohledem jenom svlékají,“ otočil se poprvé ke mně.

Tomu jsem se musela zasmát, dál jsme se už nebavili, protože zazvonilo a vešel učitel. Držela jsem Edwarda stále za ruku, abych ho stále cítila. Edward se konečně úplně uvolnil. Že mu to trvalo.

Po této hodině jsme se rozloučili, já měla již jiné hodiny v jiném poschodí.

Setkali jsme se až na obědě, zase jsem přišla pozdě a Edward mě netrpělivě vyhlížel.

„Promiň, zase jsem se zdržela.“

„Bello, dneska bychom si chtěli zajet na pořádný lov, doufám, že jedeš s námi?“

„Víš, Edwarde, já na lovu byla a jenom bych vás zdržovala, navíc jsem si chtěla k vám přestěhovat nějaké věci.“

„Ale oblečení si neber, o to se postaráme na nákupech,“ promluvila Alice.

„Oblečení si brát nebudu, spíš jenom osobní věci, spokojená?“

„Víc než si myslíš.“ Společně jsme se zasmáli a přidali se i ostatní.

„Opravdu tady chceš zůstat?“ mluvil na mě s obavou v očích.

„Nic se mi nestane, celý život žiju sama,“ ujistila jsem ho a políbila.

„Dobře, ale kdyby něco, tak mi volej!“ zdůraznil slovo volat.

„Neboj, určitě bude všechno v pořádku.“

„A kdy jedete?“

„Hned po škole, nechám ti tady auto, aby ses dostala domů.“

„To nemusíš, ráda se proběhnu a není to zase tak daleko. Věcí budu mít jenom pár a od vás zavolám na agenturu, kvůli prodeji domu.“

„Budeš dům prodávat?“ podíval se na mě se zájmem Jasper.

„Ano už mě v něm nic nedrží, rozhodla jsem se začít nový život a ten dům my by v tom bránil, teda jestli mě nechcete ještě vystěhovat?“

„Ty můj blázínku, nikam se ode mě nehneš,“ přitáhl si mě k sobě Edward. Víc už jsme to neřešili, já se v klidu najedla, potom jsem se rozloučila s Edwardem i zbytkem mé nové rodiny. Když jsem osaměla, vzala jsem to nejkratší cestou do mého starého domu. Netrvalo mi dlouho sbalit těch pár věcí, byla to jedna menší krabice s mými vzpomínkami. Dům jsem si ještě několikrát prošla a vyrazila za svým novým životem.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska hory přenáší - 26. kapitola - Nový začátek:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!