Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska hory přenáší - 24. kapitola - Pouť

Stephenie Meyer apple


Láska hory přenáší - 24. kapitola - PouťDalší dílek. Dneska jedu pryč, takže další díl čekejte až v úterý. Stále platí 30 komentářů. Doufám, že se vám kapitola bude líbit!

24. kapitola - Pouť

„Děje se něco?“ promluvil Carlisle autoritativním hlasem.

„Nic, všechno je v pořádku. Jen jsem tady toho úžasného krasavce požádala, aby mi dělal doprovod,“ chvástala se. Nad námi se zase objevil blesk a já se vážně začínal bát.

„Tak hele a už toho mám dost. Jestli nevidíš, tak on už dělá někomu jinému doprovod.“ Bella byla naprosto nepříčetná, nikdy jsem si namyslel, že by mohlo být nebe tak černé. Ale na druhou stranu se mi to líbilo. Bella žárlila a mě to hřálo na srdci.

„Tak tohle je na mě už moc,“ promluvila najednou Bella o dost klidnějším hlasem. A rázným krokem si to šla ven z poutě.

„Vážně nemám zájem,“ informoval jsem dívku a ta konečně pochopila.

„Tak nic no,“ špitla ta dívka a rychlým krokem se otočila a vydala na druhou stranu.

„Dáte si něco?“ slyšel jsem hlas za mnou. Věděl jsem, že na mě někdo mluví, ale nereagoval jsem. Počasí se zlepšilo. Najednou se tady objevila Bella. Přišla úplně z druhé strany než odešla.

„Dám si bramborák a párek v rohlíku,“ promluvila Bella, která se už nejspíš stačila uklidnit. Zaplatila a táhla mě z řady. Nevěděla, co si má vzít první. Vrazila mi do ruky párek v rohlíku a sama se zakousla do bramboráku.

„Vždycky, když vás někde necháme samotný, je to katastrofa,“ postěžovala si Rose a Emmett za ní horlivě přikyvoval.

„Já za to nemůžu, že se všichni na Edwarda lepí,“ promluvila Bella s plnou pusou. To už jsem se úplně vzpamatoval.

„Tak už jdeme nebo vážně začne pršet,“ zakroutil očima Jasper.

„Kam jsi tak odešla?“ obrátila se na Bellu Esme.

„Musela jsem se jít uklidnit, nebo bych ten blesk namířila přímo na ni,“ odpověděla jí slušně Bella.

Společně jsme vyrazili k první atrakci, bylo to kladivo, které se pohybovalo celkem rychlou rychlostí a točilo se kolem své osy.

„Na to jdeme," zavelela Alice. Nikdo neměl nic proti. Bella zatím snědla i párek v rohlíku.

„Můžeme.“

Šli jsme všichni, dokonce i Esme s Carlislem. Nasedali jsme do sedaček, chytl jsem Bellu za ruku a usmál se na ni. Doufám, že mi už odpustila ten menší incident. K mému uspokojení, mi úsměv vrátila.

„Nezlobíš se?“ musel jsem se zeptat.

„Já ji nemohl odehnat.“

„Nezlobím, za to přece nemůžeš.“ S její odpovědí jsem byl více než spokojen. Bella se usmívala a já taky. Kladivo se začalo pohybovat, lidi kolem začali křičet a všiml jsem si, že křičí i Emmett, který nekřičel z adrenalinu nebo strachu, ale proto že ho to bavilo.

„Tebe to nebaví,“ promluvila vedle mě Bella a stiskla mi víc ruku. Uvědomil jsem si, že když jsem pozoroval lidi kolem, musel jsem se mračit.

„Baví, jenom jsem přemýšlel, proč Emmett tak řve,“ otočil jsem se na svou lásku. Na tvář se ji vrátil úsměv. Naklonil jsem se k ní a políbil ji. Polibek mi opětovala a po zbytek jsme si vychutnávali jízdu. Jízda trvala pět minut a my potom vystoupili.

„Tak kam půjdeme teď?“ ptala se Esme.

„No já nevím jak vy, ale já chci z poutě růži, proto mi ji jde Edward vystřelit,“ udala jasný směr Bella, a tak jsme se odebrali ke střelnici. Nakonec si pušku vzala mužská část. Stoupli jsme si vedle sebe a začali střílet, nebyl to žádný problém s naším postřehem, bych střelil i z dvaceti metrů bez problémů. Nakonec měly všechny drahé polovičky svou růži. Začalo se rychle stmívat. Zvládli jsme ještě několik kolotočů a musím říct, že to byla velká zábava. Všichni jsme se skvěle bavili.

Bylo kolem půl desáté, tak jsme se rozhodli, že pojdeme domů. Zítra jdeme do školy, takže by se měla vyspat a než dojedeme domů, to bude taky ještě trvat. Nasedli jsme do aut a vyjeli zpátky. Bella během chvilky usnula, hlavu měla položenou na skle a usmívala se. Hřálo mě to u srdce. Domů jsme dojeli o půl dvanácté. Sice jsme jeli rychle, ale i tak se cesta protáhla.

Zaparkoval jsem v garáži a vystoupil, rychle jsem obešel auto a opatrně otevřel dveře. Pohotově jsem ji vzal do náručí.

„Edwarde, ty jsi nějak Bellu unavil,“ smál se Emmett. Zavrčel jsem na něho, Bella se mi v náručí pohnula. Emmetta jsem už neřešil a vyběhl jsem nahoru do pokoje. Položil jsem Bellu do postele, vyzul jí boty, šaty jsem jí nechal, nemohly jí nikde škrtit a zachumlal jsem jí do deky. Potom jsem vyšel potichu z pokoje, šel jsem se vysprchovat raději do společné sprchy, abych proudem vody Bellu nezbudil. Po sprše jsem si šel sednout na gauč za Alicí, která si prohlížela časopisy.

„Moc vám to spolu sluší,“ přerušila ticho sestřička.

„Díky, nikdy jsem nepoznal nikoho, koho bych mohl tak milovat. Je pro mě víc než můj život.“

„Tomu se říká láska až za hrob,“ usmála se na mě.

„Esme, nemusíš stát ve dveřích, pojď si sednout za námi,“ pobídla Alice Esme. Esme si přisedla, úplně jsem zapomněl na čas. Povídali jsme si o Belle, jak jim přirostla k srdci a tak.

„Edwarde, nechceš jí nabídnout, aby se k nám úplně přestěhovala?“ vyřkla Esme své přání, které jsem již předtím slyšel v jejich myšlenkách. Nechtěla ho ale zveřejňovat, aby Bellu nevystrašila.

„Už mě to taky napadlo, doufám, že je na to ten správný čas.“

„Na co je správný čas?“ Do pokoje právě přišel zbytek rodiny, samozřejmě kromě Belly.

„Napadlo nás, že bychom mohli Belle nabídnout, aby se k nám přestěhovala? Souhlasíte s tím všichni? Nechceme něco dělat za vašimi zády.“

„Na to se ptát nemusíš, rád přivítám další členku rodiny,“ souhlasil s Esme Carlisle, kladně se vyjádřili všichni, Bella si opravdu všechny obmotala kolem prstu a mě nejvíc.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska hory přenáší - 24. kapitola - Pouť:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!