Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska hory přenáší - 2. kapitola - Setkání

Vampire with volvo


Láska hory přenáší - 2. kapitola - SetkáníDalší díl mé povídky. První setkání s Cullenovými ve škole.

2. díl - Setkání

Už stojím před svým novým domem, je krásný, stojí uprostřed lesa, vede k němu pouze malá cestička, tak na jedno auto, kterou lidi sotva uvidí. Ideální místo pro mě. Dojela jsem asi o půl jedné v noci, takže si půjdu ještě na chvíli lehnout, abych mohla nastoupit do školy.

Ráno jsem se spěšně nasnídala a právě teď vjíždím na parkoviště u školy. Bohužel jsem nestihla začátek školního roku, takže nastupuji v půlce listopadu. Sice už je rok rozběhnutý, ale pro mě nebude těžké se přizpůsobit. Většina aut nevypadá zrovna nově, takže se moje Audi bude vyjímat. Ale jak tak vidím, stojí na parkovišti ještě další hezká auta, jedno Volvo a Jeep. Na parkovišti mě uhodila do nosu nějaká vůně, nemám čas nad tím přemýšlet, musím se jít přihlásit do ředitelny.

V ředitelně sedí za pultem malá, drobná žena. Usmála se na mě a přivítala mě na škole. Dostala jsem rozvrh a plánek školy, abych se neztratila. Mám pět minut do začátku první hodiny a jak to tak vypadá, už první den přijdu pozdě. První hodinu mám matematiku. Nejsem z ní moc nadšená, ale za ty léta praxe jsem si již zvykla. Vstoupila jsem do třídy a opět mě uhodila do nosu ta vůně. Rozhlídnu se po třídě a už vím, komu patří, v poslední lavici sedí dva upíři. Zvláště se na mě koukají, z mého přemýšlení mě vytrhl až učitel.

„Potřebujete něco, slečno?“ ptá se učitel.

Ukázala jsem mu papír o nástupu do školy, učitel si je přečetl a posadil mě na jediné volné místo. Pro mou smůlu je to přesně před lavicí s upíry. Všichni se na mě koukají, a proto procházím uličkou rychle a zapadnu do lavice. Za sebou slyším šuškání, nevěnuji tomu pozornost a podívám se na židličku vedle mě. Sedí tam dívka a dívá se na mě.

„Ahoj, já jsem Bella,“ představím se.

„Ahoj, já jsem Angela,“ vykoktá ze sebe po chvíli.            

Asi nečekala, že ji pozdravím. Za celou hodinu matematiky jsem se o Angele dozvěděla spoustu věcí. Je to velmi milá dívka.

Upírům už nevěnuji žádnou pozornost, i když na sobě cítím jejich pohledy. Jakmile zazvonilo, omluvila jsem se Angele a vystřelila ze třídy. Zastavila jsem se až venku na čerstvém vzduchu, ne že bych to potřebovala, ale potřebuji si pročistit hlavu. Jediné, co mi běží hlavou, jsou ti upíři.

Najednou vidím na parkovišti další. To není možný, copak jich je tady víc. Jediná moje výhoda je, že oni nevědí, že nejsem člověk. Jsou tam celkem tři a za chvíli se k nim přidali zbylí dva. Nevím, co si mám o nich myslet, jelikož chodí do školy a mají zlaté oči, jsou vegetariáni. To mě trošku uklidnilo. Moc jsem si je neprohlížela a utíkala na další hodinu. Jen doufám, že nemají nějaké podezření. Zbytek dne proběhl celkem klidně. Po páté hodině jsem se přesunula do jídelny. Upíři už seděli u stolu. Teprve teď jsem si je mohla pořádně prohlédnout.

První koho vidím, je celkem svalnatý kluk, který se usmívá, za ruku se drží s krásnou, blonďatou upírku, která si mě prohlíží od hlavy až k patě nenávistným pohledem. Vedle nich sedí pár, který jsem už viděla na hodině matematiky. Je to drobná černovláska se zamyšleným výrazem a blonďák s jizvami po těle. Ten poslední je z nich nejkrásnější. Jako jediný ze mně nespustil celou dobu oči.

Má nazlátlé vlasy, není tak svalnatý jako jeho kamarád, ale mě se líbí ze všech nejvíc. On má zvláštní výraz. Je stejně zamyšlený jako černovláska, ale v jeho očích je vidět ještě něco. Konečně jsem na řadě, vezmu si kousek pizzy a vodu. Uviděla jsem volný stůl a zamířila k němu. Najednou na mě volala Angela, ať si k nim přisednu. Nejsem si tím jistá, ale nakonec za nimi jdu. U stolu sedí ještě další žáci, kteří se mně postupně představili. Jsou celkem milý. Angela si všimla, jak se koukám na jiný stůl. Nedalo mi to a musela jsem se zeptat.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska hory přenáší - 2. kapitola - Setkání:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!