Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska hory přenáší - 18. kapitola - Svítání

honeymoon


Láska hory přenáší - 18. kapitola - SvítáníV tomto dílku se bude muset Bella na chvíli s Edwardem rozloučit. Víc si přečtěte sami.

18. kapitola - Svítání

„Pojď se mnou.“ Táhla jsem ho přes obývák, tam seděl Jasper s Alicí, koukali na mě, jako bych byla náměsíčná. Otevřela jsem domovní dveře a vyšla ven. Bylo pěkně chladno, ale to jsem nevnímala. Dotáhla jsem Edwarda na lavičku před domem. Pochopil a posadil se. Sedla jsem si mu do klína.

„Svítání je nejkrásnější část dne,“ pošeptala jsem mu. Najednou se otevřely dveře a v nich stála Esmé s dekou. Nic neříkala, jenom se na nás usmála a podala Edwardovi deku. Ten mě do ní zabalil, jen jsme tem seděli a vychutnávali si chvíle, kdy se slunce objevuje na nebi. Seděla jsem přilepená k Edwardovi, tem mě objímal a sem tam mi dal pusu do vlasů. Teprve teď jsem si všimla, že mám na sobě krátkou noční košilku. Jenom jsem se usmála a dál se dívala do nebe. Slunce už bylo pěkně vysoko a dotklo se naší pokožky. Edwardovo začalo zářit. Jeho tělo poseté diamanty mě nadchlo. Věděla jsem, že se upíři na slunci třpytí, ale nikdy jsem to neviděla tak z blízka.

„Krása,“ vydechla jsem. On ale zesmutněl.

„Co se děje?“ otočila jsem se na něho.

„Svítí slunce, to znamená, že dneska nemůžeme jít do školy.“

„A proto jsi tak smutný.“

„Budu bez tebe, ale jestli bys chtěla zůstat se mnou, Carlisle by ti naspal omluvenku,“ mluvil s nadějí v hlase.

„Už jsem toho zameškala víc než dost.“ Nechtělo se mi odcházet od Edwarda, ale do školy jsem musela.

„Já si to myslel.“ Položil si čelo na mé a vdechoval mou vůni. Překonala jsem ten malý prostor a políbila ho. Přitáhl si mě k sobě ještě víc, neměli jsme mezi sebou ani ten nejmenší prostor. Na chvíli jsem se odtáhla, musela jsem se nadechnout, ale hned potom jsem se opět přisála na jeho rty.

„No tak hrdličky, Bella se musí připravit do školy a už se třese zimou.“ Vyrušila nás Alice.

Měla pravdu, opravdu mi byla zima, protože deka sklouzla z mého těla. Edward se na mě podíval, v jeho očích jsem viděla zklamání. Přitáhl deku zpátky na mě, vzal mě do náruče a šel se mnou do domu. Všichni už byli v obýváku. Emmett s Jasperem hráli počítačové hry, Rose si lakovala nehty, Carlisle byl asi v práci a Esme mi chystala snídani. Dostala jsem chleba s medem a ještě svačinu, potom mě Alice vytáhla nahoru. Za sebou jsem slyšela povzdech. Otočila jsem se a usmála, okamžitě mi úsměv oplatil, ale nebyl nijak šťastný.

Alice mě oblíkla během deseti minut. Oblékla mi černé upnuté kalhoty, modrou košili a na ni světlou vestu. Ještě jsem zaběhla do koupelny, tam mi Alice připravila kartáček na zuby a já tak mohla udělat ranní hygienu, potom jsem vylezla z koupelny. Než jsem se vzpamatovala, stála u mě s baťohem v ruce.

„Bello, už musíš jet,“ popoháněla mě k autu.

„Počkej, ještě se rozloučím.“ Přiběhla jsem k Edwardovi a dala mu letmý polibek na tvář. Už jsem se otáčela a vyrážela k autu.

„Přijedeš?“ zeptal se.

„Dneska mám do půl čtvrté a budu se muset stavit doma, ale potom přijedu. Slibuju,“ koukla jsem na něho.

„Celý den to nezvládnu.“

„Zvládneš, budu na tebe myslet.“ S těmito slovy jsem odjela.

Jakmile jsem osaměla, už se mi stýskalo, ale do školy jsem musela.

Zaparkovala jsem u školy a šla do třídy. Bylo mi smutno už teď, ale musela jsem to vydržet. Škola se vlekla pomaleji než normálně. Dělala mi to schválně.

Byla jsem duchem mimo, budu muset na lov. Už jsem zase delší dobu nebyla. Konečně byl čas obědu. Sedla jsem si dnes k prázdnému stolu a koukala z okna. Přerušilo mě až zvonění na další hodiny. Do konce vyučování mi zbývali celkem tří hodiny. Ty už utekly vcelku rychle. Bylo půl čtvrté a konečně zazvonilo poslední zvonění tohoto dne. Nastoupila jsem do auta a jela domů. Udělala jsem si večeři. Koukala jsem do tmy, která mě obklopovala.

Najednou jsem si uvědomila, že je půl sedmé a já slíbila Edwardovi, že budu u nich kolem šesté. Nechala jsem auto zaparkované před domem a vydala se upíří rychlostí k nim. Netrvalo mi to dlouho a už jsem zastavovala před jejich domem. Došla jsem k velkým domovním dveřím a zaklepala. Dveře se okamžitě rozlítly, čekala jsem v nich Edwarda, ale byl tam Jasper.

„Bello, už jsi tady!“ chytl mě do náruče a začal mě drtit.

„Já jsem myslel, že se z toho zblázním.“

„Edward byl strašný. Nervózní, smutný, nekomunikativní. Nemohli jsme to s ním vydržet.“

„Dobře, ale už bys mě mohl pustit nebo mě udusíš.“

„Jasně.“ Okamžitě mě pustil.

„A kde ho máš?“ Edward tady totiž nestál.

„Řekl bych, že leží ve své posteli a je tak zamyšlený, že nevnímá nic kolem,“ připojila se do rozhovoru Alice.

„Půjdu za ním,“ omluvila jsem se a vystoupila jsem schody, které vedly k jeho pokoji. Otevřela jsem dveře. Edward ležel na posteli a zíral do stropu. Opravdu vypadal jako by nevěděl, že jsem tady. Došla jsem až k posteli, stále nic. Odrazila jsem se a skočila na něho. Přistála jsem mu přímo na hrudi. Posadila jsem se, konečně se vzpamatoval.

„Bello!“

„Ahoj, jak ses měl?“

„Špatně, stále jsem myslel na tebe. A jak ty?“

„Taky jsem tě měla stále v mysli.“ Přiblížila jsem se k němu blíž, skoro už jsem na něm ležela. Na nic nečekal a začal mě líbat. Jeho ruce putovaly po mém těle. Moje ruce se nenechaly zahanbit a zapletly se mu do vlasů. Jeho rty se odpoutaly od mých, nechal mě nadechnout a mezitím sjel ke krku. Během vteřiny jsem byla pod ním.

„Nemáš rád, když jsi dole?“ šeptla jsem mu do ucha. Z jeho úst se vydralo vrčení.

„Beru to jako souhlas.“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska hory přenáší - 18. kapitola - Svítání:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!