Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska hory přenáší - 16. kapitola - Tělocvik

Já <3 twilight


Láska hory přenáší - 16. kapitola - TělocvikDalší dílek je tady.Jak se vyvíjí vztah mězi Bellou a Edwardem.

16. kapitola - Tělocvik

„Tak na to zapomeň. Přece nebudeš vypadat jako stíhačka,“ uzemnila mě Alice.

Rezignovaně jsem si sedl zpátky a nepřestával hypnotizovat dveře, konečně se otevřely, stála v nich Bella v celé své kráse a zářivě se usmívala.

Koupila si jídlo a kráčela k nám. Posadila se vedle mě na židli.

„Kde jsi tak dlouho byla? Edward tady málem zešílel,“ smál se Emmett a já na něho zavrčel. Bella střelila pohledem ke mně.

„Zdržela jsem se na hodině,“ koukala se na mě. Počasí se najednou zhoršilo.  Bella se vzpamatovala a okamžitě počasí uklidnila.

„Omlouvám se.“ Vrátila se opět k nám.

„To nic je to zábava,“ smál se Emmett, že málem spadl ze židle.

„Nech toho, Emmette,“ okřikla ho Rose a já jí byl vděčný.

„Neomlouvej se, ty za to nemůžeš,“ vložila se do rozhovoru Alice.

„Bella si přisedla blíž ke mně a pustila se do jídla. Na talíři měla malý kousek pizzy.

„Nemáš toho málo?“ strachoval jsem se.

„Jo, ale vy toho tady máte víc než dost a pochybuji, že se nerozdělíte,“ usmála se na mě a mě se mále podlomili kolena.

„Tohle mu Bello nedělej, nebo se tady zhroutí,“ podíval se Jasper na Bellu.

„Co mám přestat?“ nechápala.

„Ten tvůj úsměv mu málem přivodil kolaps.“

„Jo tak,“ usmála se a pak se otočila ke mně. Vykouzlila snad ten nejkrásnější úsměv, který jsem viděl. Nemohl jsem se na ni dále jen nečinně koukat. Přitáhl jsem ji k sobě a políbil ji.

„No jestli dostanu vždycky takovou odměnu, tak budu úsměvy rozdávat častěji,“ prohodila jen tak mimochodem.

„Miluju tě.“ Nemohl jsem si to odpustit, ať už se mi Emmett směje.

„Já miluju tebe.“ Nenechala se vykolejit Emmettovým smíchem.

„Musíme jít,“ zavelela Alice. Podíval jsem se na svůj tác a kupodivu jsem zjistil, že tam nic nemám.

„Měla jsem hlad.“ Koukla na mě.

„Stejně nechápu, že nepraskneš.“ Zamračila se na mě.

„Připadám ti snad tlustá,“ obořila se na mě. Takhle jsem ji neviděl.

„Ne samozřejmě, že ne. Jenom nechápu, jak můžeš sníst lidské jídlo a pak ještě pít krev.“ Snažil jsem se z toho vykroutit. Asi to zabralo, protože se uvolnila.

„Máme společný tělocvik.“

„No když to bereš tak, že já budu na druhé straně tělocvičny tak ano.“ S těmito slovy odcházela do šatny.

Vylezla asi po pěti minutách. Měla na sobě bílé přiléhavé tričko a basketbalové černé kraťase. Náramně jí to slušelo, měl jsem co dělat, abych se na ni nevrhnul. Obdařila mě úsměvem a už odcházela na druhou stranu, než jsem šel já. Alespoň jsem ji měl na očích. Celá hodina probíhala normálně. My hráli fotbal a holky dělali salta. Bella byla úžasná.

Mike z naší strany kopl míč tak špatně, že odletěl až na půlku holek. Letěl přímo na Angelu. Byla to tvrdá rána a bude jí bolet, ale já jsem ze své půlky nemohl dělat nic. Letmo jsem zahlédl Bellu, usmála se na mě a vstoupila před Angelu. Zasáhl ji přímo do hlavy. Zavrávorala a pod ránou spadla na zem. Měl jsem sto chutí k ní přiběhnout a pomoc jí. Ale nebylo to nutné. Bella se oklepala a sama vstala. Viděl jsem Mikea, jak se jde k ní omlouvat. Jeho myšlenky nemyslely pouze na omluvu, ale také na to, že ji někam pozve. Z hrdla se mi vydralo vrčení. Při mém štěstí Bella Mikeovo pozvání nepřijala. Na tváři se mi usadil uspokojivý úsměv.

„Nebuď si tak jistý.“ Probudila mě až Bella z mého snění.

„Jistý?“ nechápal jsem.

„No díváš se na mě jak na majetek. Asi bych měla přijmout Mikeovo pozvání,“ smála se.

„To mi neuděláš.“ Přistoupila ke mně, stoupla si na špičky a letmo mě políbila. Potom odešla do šatny.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska hory přenáší - 16. kapitola - Tělocvik:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!