Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska hory přenáší - 1. kapitola - Začátek

esmecarlisle


Láska hory přenáší - 1. kapitola - Začátek Bella je poloupírka. I když žije dál, její minulost jí stále dohání. Vyčítá si smrt své matky a otce. Jak do toho zapadají Cullenovi? A co Edward, zamiluje se do něho Bella? Budou spolu šťastní? V prvním dílu se dozvíme o Belle pár věcí, které nás informují o jejím životě a jejich schopnostech.

1.díl - Začátek

Jmenuji se Isabela Maria Swan, vypadám na 18, ale ve skutečnosti mi je 65 let. Jsem totiž poloupír, moje matka se zamilovala do upíra a otěhotněla s ním. Věděla, že jestli si mě nechá, bude ji muset otec při porodu proměnit. Bylo to velké rozhodování, ale nakonec se rozhodla, že být upírem nechce. Otec ji respektoval, jelikož ji miloval. Slíbil jí, že se o mě postará až do mých 18. let.

Matka při porodu opravdu umřela a otec dodržel své slovo a do mých 18-ti let se o mě staral. Naučil mě vše o upírech, jak se bránit i používat své schopnosti, které jsem získala.

V den mých 18-tých narozenin mi otec oznámil, že svůj díl splnil, ale že i když mě miluje, nedokáže přestat myslet na matku, a tak se rozhodl, že půjde za ní. Bylo to pro mě těžké, ale nechala jsem ho jít. Nevím, jak se zprovodil ze světa a ani to vědět nechci. Jediné, co vím, že otec mou matku miloval.

Asi bych vám měla ještě něco o sobě říct. Vysvětlím vám, jaké je rozdíl mezi upírem a poloupírem. Na rozdíl od upírů musím spát, ale stačí mi čtyři hodinky denně. Další odlišnost je, že mě neláká lidská krev, ani mi nijak nechutná. Živím se tedy výhradně zvířecí krví. Zároveň mohu jíst lidské jídlo, je to určitá výhoda, jak zapadnout mezi lidi. I když mi lidské jídlo chutná, musím ho doplňovat krví, jedině ta mě dokáže plně zasytit.

Dále tu jsou mé oči, mění se mi podle počasí a v některých případech i podle nálady, ale to jen velmi zřídka. Divili byste se, jaká je v tom nevýhoda, když máte každý den jinou barvu očí. Například, když sněží, jsou mé oči stříbrné, když svítí slunce, jsou do zlata, když prší, jsou modré a ještě mnoho dalších barev. Proto raději nosím hnědé kontaktní čočky.

Mé tělo je odolnější než lidské, jelikož ve mně proudí krev smíšená s jedem. Má krev není červená jako u člověka, ale černá. Jed v mé krvi dokáže, že se hojím rychleji, ale nejsem odolná vůči lidským nemocem. Mám také schopnosti. Jedna je můj psychický a fyzický štít. Psychický štít mě brání před všemi mocemi, které by na mě mohli působit a fyzický mě ochrání před jakýmkoliv útokem. Zkrátka když nechci, nikdo se ke mně nepřiblíží.

Druhá schopnost je o něco zajímavější, umím ovládat počasí. Snažím se tuto schopnost moc nepoužívat, nemám ji ještě moc pod kontrolou. Počasí měním svou myslí, ale problém je v tom, že ho dokážu ovlivnit i svou náladou. A v tomhle ohledu ji pod kontrolou moc nemám. Jinak jsem stejně rychlá jako upír. A moje síla je asi poloviční, než je upíří.

Dosud jsem bydlela v Evropě a každých pět let jsem se stěhovala z místa na místo. Moje poslední bydliště bylo slunné Portugalsko. Miluji slunce, ale rozhodla jsem se pro změnu.

Našla jsem si místo v Americe, kde je neustále zataženo. Bude to změna, jelikož jsem vždy bydlela na suchých, slunečných místech. Řekla jsem si, že to zkusím, a když se mi tam nebude líbit, mohu se kdykoliv odstěhovat. Rodiče mi nechali celkem velkou sumu peněz, takže si o finanční stránku nemusím dělat velkou starost. Nepatřím k lidem, kteří by vybílili kredit na nákupech. Kupuji si pouze potřebné věci a za ty roky mám spoustu oblečení. Většinou si někde i přivydělám. Třeba v barech, restauracích, když jsem potřebovala, vždycky jsem si dokázala nějak vydělat.

Město, které jsem si vybrala, se jmenuje Forks. Malé městečko mezi lesy. Koupila jsem si zde dům kousek za městem. Nechala jsem si tam přestěhovat všechny věci a přihlásila se na zdejší střední školu. Půjdu opět do prváku. Sice jdu už po několikáté, ale stále mě to baví. Některé lidské vlastnosti mě dokážou fascinovat. Někde jsem si našla i kamarády, ale raději se jim straním. Mohla bych být pro ně nebezpečná.

Prosím o komentáře, tak budu vědět, že se Vám to líbí a já budu mít chuť psát dál. :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska hory přenáší - 1. kapitola - Začátek :

 1
1. terezie
21.04.2016 [21:33]

Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!