Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska či nenávist? - 23. kapitola

EdwardAbella


Láska či nenávist? - 23. kapitola Nechce se mi rozepisovat celá Bellina léta na škole a určitě už chcete vědět, jestli se vůbec setká s Edwardem, takže jsem to posunula o celé dva roky a pak o celé čtyři. Snad se Vám povídka bude líbit. Pls komentíky. Vaše Zira


 

23. kapitola – Rok je pro upíry jako jeden den

„Promiň,“ řekl a podal mi ruku, abych mohla vstát.

„Jsme v pěkném průšvihu,“ řekl a já jen přikývla.

....

O dvě hodiny později

„Co budeme dělat? Škola je zmražená a kdo ví, jestli není zmražený ještě někdo venku.“

„Já ale nevím, jestli to zvládnu, Emmette,“ řekla jsem a sedla si. Opřela jsem se o stěnu a koukala se do zdi. Emmett mě objal a dal mi pusu na čelo.

„Ty to zvládneš, ségra. Já ti důvěřuju,“ řekl a podal mi ruku. Soustředil se a obnovoval mou schopnost. Najednou se vše probralo k životu a prázdné chodby se naplnily žáky. Jeho schopnost se mi teď hodila. Jeho schopnost je velmi pozoruhodná a celkem špatná na vysvětlování, ale budu se snažit. Jeho schopnost je založená na základu, kdy se podívá skrz oči druhých, jenže za ty roky se rozšířila. Umí obnovit něčí schopnost, zničit, ovládat ji a taky vás uvařit zaživa. Cítíte ve svém těle oheň. Je to celkem nebezpečná schopnost. Zvedla jsem se ze země a šla si pro tašku, kterou jsem upustila. Tohle zvládání schopnosti mi bude ještě hodně dlouho trvat.

....

O dva roky později

Ještě den a budu z tohohle ústavu pryč. Už mě unavuje pořád předstírat účast. Nejradši bych zdrhla někam do lesa. Maturiťák už je za dveřmi a pak… co pak… já nevím. Kam nás osud zanese, tak tam budeme. Nenávidím to tu. Nenávidím, nenávidím, nenávidím. Ahhhhh. Nejraději bych odtud hned vypadla. Nejhorší na tom je, že nemůžu. Alice před rokem zjistila, že Carlisle se vrací i s jeho rodinou sem… na Aljašku. Zatím se ještě nerozhodli kdy, ale vím, že tu budou někdy koncem maturiťáku. Musíme zmizet dřív, než se objeví. Ve škole mi to šlo celkem dobře. Maturiťák jsme měli naplánovaný až na poslední den školy, kdy nám dají vysvědčení.

„Bello? Už se rozhodli,“ řekla mi Alice a já nemohla uvěřit, co mi sdělila.

„Budou tu za pár hodin. Nestihneme to do matu… “

„Neříkej, že to nestihneme. Já ho přerazím,“ řekla jsem a po celou noc vymýšlela, jak se dostat na maturiťák, aniž by si mě všiml. Sbalila jsem si tašky s oblečením a nastrkala si je všechny do auta. To samé udělal Emmett, Lucy, Alice a i Jasper, který se rozhodl jet s námi. Nastal den našeho odjezdu a všichni jsme šli do školy. Dostali jsme vysvědčení… měla jsem samé jedničky a stejně tak i mé sestry a bratři. Všichni jsme se těšili na ten velký večer, který měl nastat. Cullenovi byli někde v půli cesty od nás a hrozilo, že se tu již za hodinu objeví.

„Jsou tu, jsou tu,“ volala Alice na celý dům.

„Neřvi tolik, Alice,“ řekla Lucy a dodala, „ Bello? Štít!“ Přikývla jsem a mezitím jsem na sebe hodila plášť. Emmett, Lucy a Alice udělali to samé. Všechno proběhlo naprosto perfektně. Můj bývalý se domníval, že má něco se svou mocí, a proto odešel do lesa. Já si ale před tím, než odjedeme, potřebovala zalovit. Běžela jsem tedy opačným směrem.  Ostatní šli se mnou. Kromě Cullenů, Carmen a Eleazara. Ulovila jsem si dva slaďoučké losy a medvěda. Musela jsem pro něj sice hodně daleko od domova, ale stálo to za to. Odjezd proběhl celkem v klidu. Nebyl žádný problém a já to zvládla bez problémů. Neviděl mě a to bylo to hlavní.

....

O čtyři roky později

Hádáte, kde teď právě bydlíme? V malém městečku jménem Forks. Skoro vůbec tu nesvítí slunce, a to je pro upíry ráj na Zemi. S Tanyou se bavím většinou po telefonu a s celým zbytkem naší rodiny. Cullenovi se zatím nerozhodli, kam půjdou dál. Do školy zatím půjdu první den jen já a Emmett. Omrkneme to tam a potom se rozhodneme, jestli tu zůstaneme natrvalo… teda jestli spíš nepůjdeme na vysokou. Musíme tu zůstat… zaplatili jsme si už dům a navíc se nám tu líbí, takže je rozhodnuto. První den mě ale čekalo překvapení, po kterém jsem měla ještě další dvě hodiny upíří infarkt. Vykračovala jsem si takhle po chodbě… všichni na mě samozřejmě koukali a Emmett šel vedle mě a najednou se to stalo. Můj bývalý byl přede mnou a šel proti mně. Když mě uviděl, tak se zastavil a ztuhl.

„Edwarde?“

„Bello?“

 


 

 

22. kapitola - 24. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska či nenávist? - 23. kapitola :

 1
2. Zira
20.08.2011 [21:21]

Zirapísnička je od demi lovato a joea jonase - wouldn't change a thing Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Stefi
20.08.2011 [21:07]

Nádherná povídka Emoticon Emoticon Emoticon Prosím tě, jak se jmenuje ta písnička? Děkuju Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!