Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Labutí princezna 1. kapitola

Kris a Robik


Labutí princezna 1. kapitolaTohle je taková oddechová a pohádková povídka. Inspiroval mě film Barbie z Labutího jezera a Labutí princezna, odtud i název povídky, a taky to tak i vypadá. Však posuďte sami.

Děj se odehrává v Novém měsíci, po narozeninové oslavě. Co když neodešel Edward, ale Bella? A co když vůbec neodešla? Co když byla unesena? Více v povídce. CatherineCullen

1. kapitola

 

Tohle se už nebude nikdy opakovat. Takovému nebezpečí jsem ji vystavil. Vím, že Alice myslela dobře, když jí uspořádala tu narozeninovou oslavu, ale tohle bylo i na mě moc. Kdybych nečetl myšlenky, už by byla mrtvá.

Jasperovi jsem to nezazlíval, ještě nemá takové sebeovládání. On sám si to vyčítal, ale všichni jsme mu říkali, že za to nemůže. Nikdo za to nemohl. Jen už se to nesmí stát znovu. Budu se muset s Bellou rozejít.

Celou noc jsem seděl ve svém pokoji a koukal z okna. Ve skutečnosti jsem viděl Bellinu tvář. Usmívala se jako sluníčko a v jejích očích se zrcadlila jen láska ke mně. To nedokážu.

Já bez ní nemůžu být. Teď si už nedokážu představit svět, kde bych ji neměl po boku, ale pro její dobro se budu muset obětovat.

Bude žít jako člověk, šťastný, krásný a krátký život, najde si manžela, bude mít děti, vnoučata, pravnoučata. A pak odejde. A až ta chvíle nadejde, půjdu okamžitě za ní. Nebudu žít ve světě, kde ona není.

Celou noc jsem se připravoval na to, jak jí říct, že už pro mě není dost dobrá, že ji už nechci. Připravoval jsem se na to psychicky, protože to určitě nebude lehké. To bude to nejhorší, co za celý svůj život udělám.

Když se blížila devátá hodina, připravil jsem se a chtěl odejít, ale vyrušil mě zvonící telefon v obýváku. Ihned jsem se k němu svou upíří rychlostí přemístil, ale Carlisle byl rychlejší.

„Carlisle Cullen, jak vám mohu pomoci?“ ohlásil se slušně. Překvapil mě hlas na druhé straně.

Carlisle, tady Charlie. Můžu mluvit s Edwardem?“ zeptal se ho a já vytřeštil oči. Co mi chce? Carlisle mi podal sluchátko a poodstoupil. V obýváku byli všichni.

„Ahoj, Charlie, co se děje?“ zeptal jsem se ho a byl nervózní, jako ještě nikdy. Vůbec jsem nevěděl, oč jde.

Ahoj, Edwarde. Bella je s tebou?“ zeptal se taky nervózním hlasem a já vytřeštil oči. Proč se ptá? Vždyť jsem Bellu včera večer přivezl domů.

„Ne, není. Včera večer jsem ji přivezl domů a pak jsme se rozloučili a já zase odjel. Charlie, co se děje?“ zeptal jsem se ho skoro až hysterickým hlasem. Co je s ní?

Bella zmizela. V jejím pokoji je prázdno a jsou tam jisté známky po boji. Myslel jsem si to, ale ještě jsem věřil, že je s tebou. Někdo ji unesl, Bella určitě nešla dobrovolně,“ řekl a já ztuhl. Bella zmizela. Někdo ji unesl. Podíval jsem se do tváří své rodiny, která byla stejně překvapená a vystrašená jako já.

„Charlie, vydrž. Za chvíli jsem u vás,“ řekl jsem, zavěsil a rozeběhl se do garáže. Sedl jsem do svého Volva a dupl na plyn. Bylo mi úplně jedno, že poruším všechny předpisy. Bella je to nejdůležitější na světě.

Vzdáleně jsem slyšel, že za mnou jednou ostatní, ale nevšímal jsem si jich. Když jsem už viděl Charlieho dům, cítil jsem jemnou úlevu, že jsem tady tak rychle. Smykem jsem zaparkoval a vyběhl z auta. Charlie stál na verandě.

„Jsi tady rychle. Pojď dál, snad zjistíš víc,“ řekl a ke konci už jen šeptal, že by to člověk neslyšel. Vyběhl jsem schody do Bellina pokoje a ztuhl mezi dveřmi. Taková spoušť.

Rozestlaná postel a deka napůl na zemi mi jasně říkala, že Bella už ležela v posteli. Otevřené okno zase říkalo, že ten někdo ji unesl oknem. Ale vůně nic neříkala. Všude jsem cítil jen Bellu, ani náznak toho, že by tu byl někdo jiný. Ale takový nepořádek nemohla udělat sama.

Pomalu jsem prošel celý pokoj a všiml si jedné věci. Na zemi pod hromadou střepů z lampičky, která dříve stála na nočním stolku, bylo fotoalbum. Bylo otevřené na fotce, kterou Alice včera vyfotila na oslavě. Byl jsem na ní já s Bellou, ale tahle fotka byla v půlce přehnutá vodorovně a nalepená v albu tak, že jsem byl vidět jenom já.

Sehnul jsem se k tomu albu, odhrnul střepy, vyndal fotku a rozložil ji. Při pohledu na ni se mi do očí draly slzy. Možná poslední věc, která mi po Belle zůstane. Fotku jsem schoval do náprsní kapsy svého saka a dál si prohlížel pokoj.

Nenašel jsem však jedinou stopu, která by mi pomohla zjistit, kdo nebo co Bellu uneslo. Nebyl tu žádný pach, po kterém bych mohl jít a stopovat. Když jsem celý pokoj prohlédl, šel jsem dolů, kde Carlisle s Esmé utěšovali Charlieho a mí sourozenci jen nečinně přihlíželi.

„Nic jsem nenašel,“ zašeptal jsem pro upíří uši. Všichni se na mě podívali a jejich výrazy se nijak nelišily od toho mého. Všichni byli nesmírně zdrcení, ale snažili se držet a ulehčit Charliemu.

„Omlouvám se, Charlie, ale nejsem schopný ti jakkoli pomoct, ale nedám si pokoj, dokud Bellu nenajdu,“ řekl jsem tvrdě a myslel to zcela vážně. Všichni členové mé rodiny souhlasně přikývli.

Charlie si trochu oddechl, ale jeho myšlenky říkaly, že nebude klidný, dokud nebude mít Bellu zase pod svou střechou. To samé platilo i pro mě.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Labutí princezna 1. kapitola:

 1
30.01.2013 [4:56]

JennyBlackjen tak dál !! Emoticon

8. *Vrrr*
21.01.2013 [16:12]

Další,další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. tynca
20.01.2013 [21:08]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. marcela
20.01.2013 [19:37]

Kozelné a milé.Přesně tohle teď potřebuji.Prosím další. Emoticon Emoticon Emoticon

5. martty555
20.01.2013 [19:16]


.gif" alt="Emoticon" /> Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Seb
20.01.2013 [18:28]

Zajímavá povídka, jsem zv+davá, jak to bude pokračovat. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. BabčaS
20.01.2013 [18:13]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. sima
20.01.2013 [17:09]

neviete prečo mi ďaľší článok nejde otvoriť? A inak, zatiaľ sa mi to veľmi páči. Emoticon

1. Jana
20.01.2013 [16:39]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!