Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Kvapka krvi zmenila môj život v peklo - 6. kapitola


Kvapka krvi zmenila môj život v peklo - 6. kapitolaEdward chce Belle trochu zmeniť myšlienky. Mne sa to celkom páči. Táto kapitola bude možno trochu smiešna, ale v ďalších kapitolách pôjde doslova o život. Pekné čítanie. Janka.:)

„Jake, ty si mu nepovedal, kde som?“ civela som teraz ja na Jaka.

„No, nie,“ vydal zo seba Jake.

„Och, to si ma nemohol upozorniť?“ fňukala som cestou do kuchyne.

„Bella!“ priletel za mnou Edward.

„Prosím?“ pozrela som sa na neho celá zúfalá.

„Pozri, keď Charlie odíde a Nessie pôjde spať, urobíme si chvíľku pre seba.“ Ako to dohovoril, tak ma to naštartovalo, že zrazu v celom šírom vesmíre sme boli len my dvaja. Začala som ho bozkávať a on sa tomu nebránil. A zrazu, tresk! Praskla kuchynská linka.

„Čo myslíš, čo na to povie Esmé?“ spýtala som sa, ale neprestávali sme.

„Rosalie s Emmettom zbúrali desiatky domov, my iba kuchyňu.“ Zasmial sa Edward. Pokračovali sme a zrazu do toho sveta vstúpil Jake.

„Bella, nie pred otcom,“ prosil ma, ale ja som neprestávala.

„Edward, maj aspoň ty rozum,“ prosil teraz Edwarda. Ten ako na povel prestal. Vstali sme a pozreli sme sa na škody. Kuchynská doska na štiepky, drez úplne vyvalený, a to nehovoríme o riade v ňom.

„Ešteže máte aj plastové taniere pre Nessie.“ Neodpustil si poznámku Jake.

„Ale za rok je to prvá poškodená vec,“ povedala som víťazoslávne.

„Ale ten rok nebol tak blízko žiaden nábytok,“ poznamenal Edward.

„Bella?“ ozvalo sa z obývačky.

„O ničom netuší. Iba počul lámanie dreva.“ Uisťoval ma rozosmiaty Edward.

„Tak fajn, poďme!“ zavelila som a potiahla som ho za ruku.

Cestou som ukradla niečo z chladničky pre návštevu, čo mám nachystané pre Jaka.

„Sorry, Jake. Misku od Rosalie máš vo veľkom dome.“ Zasmiala som sa pri Jacobovi. Ten na mňa vyplazil jazyk.

„Škoda, a tak sa mi páčila.“ A tu sme sa museli zasmiať už všetci.

„O čom tu rozprávate?“ nechápal Charlie.

Nessie asi zabudla, alebo ja neviem čo, a položila mu ruku na líce.

„Čo to bolo?“ spýtal sa neveriacky Charlie.

„Ale nič.“ Zasmiala som sa.

„Ale niečo na sto percent áno!“ zvýskol Charlie. Takto sa to vlieklo celý čas. Keď zbadal kuchyňu, skoro spadol na zem. Potom veľmi rýchlo odišiel. Môj otec bol vždy strašný bojko. Keď sme ho už išli odprevadiť k autu, otočil sa ku mne.

„Vieš, Bells. René aj s Philom sem prídu. Phil dostal nejakú prácu tu v okolí,“ povedal trochu znepokojene môj otec.

„Čo? A ako dlho to vieš?“ chcela som vedieť, lebo bol stále tu.

„No, pred týždňom mi to povedala,“ povedal trochu sklamane.

„A kedy príde?“ povedala som trochu nazúrená.

„Zajtra,“ povedal na isto.

„Čo?“ vybuchla som do hnevu.

Bola som riadne naštvaná a tak som radšej odišla do domu. Oni sa tam chvíľku rozprávali a potom Charlie odišiel.

„Bella,“ prihovoril sa mi potichu Edward.

„Ty si to vedel, že?“ spýtala som sa ho so vzlykmi.

„Nie, snažil sa na to nemyslieť,“ povedal sklamane, že to nevedel.

„Aha,“ povedala som a zavzlykala som ešte viac. Po chvíľke sa ozval: „Vieš, tvoja mama ťa vidieť musí. Príde tu na jeden deň. Nič jej nebudeš vysvetľovať. Potom odídeme spolu a celá rodina pôjdeme na dovolenku.“

„Dobre. To znie lákavo. A kam?“ Bola som celá napätá.

„Na ostrov Esmé,“ povedal to s istotou.

„Dobre,“ povedala som nadšená.

„Carlisle tam prirobil detskú izbu a pridal tam aj rozkladací gauč pre Jacoba,“ povedal to tak, aby to Jake počul.

„Chystáme sa niekam?“ vbehol do izby natešený Jake.

„Ideš aj ty a budeš môcť byť s nami na rodinnej dovolenke. Pôjdeme na ostrov Esmé. Tam na tom mieste sme boli s Bellou spolu. Vieš?“ povedal mu Edward.

„Čo? Takže tam sa to všetko odohrávalo?“ spýtal sa zdesený Jake.

„Hej.“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kvapka krvi zmenila môj život v peklo - 6. kapitola:

 1
1. klaudia_1998
15.02.2012 [14:08]

oprava už si Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!