Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Kvapka krvi zmenila môj život v peklo - 2. kapitola

Balzám na rty s Jacobem


Kvapka krvi zmenila môj život v peklo - 2. kapitolaBella a Edward vo Volterre. Ako to celé dopadne? Minule naši hrdinovia skončili vo Volterre kôli tomu, že Bella nedokázala žiť bez toho, aby ju jej otec neodsúdil za to, čím sa stala. Išla do Volterry a poprosila Ara o láskavosť. Bella Edwardovi nechala list a keď ho čítal, tak sa za nim postavil človek a nakúkal mu nad rameno. Tak ho sotil do steny. Na to sa zobudila Ness a spoznala v tom prachu svoju mamu. Ako to dopadne? Viem, je to kratšie, ale nabudúce to bude vrieť. Prosím, zanechajte komentár. Janka. :)

Ness mala pravdu. Bola to Bella. Krásna ako vždy. Vtedy, ako sa jej Aro chystal ublížiť, tak sa asi zľakla. Nič nenormálne. Teraz to krásne stvorenie ležalo na zemi... V sutinách a prachu. Pribehol som k nej. Pomaly otvárala oči.

„Kde som to?“ pýtala sa zjavne celá dezorientovaná.

„Sme vo Volterre, ale za chvíľku budeme doma. Alice privezie auto až sem,“ povedal som jej.

„Mami! Mami! Si v poriadku? Neublížil ti ocko?“ pýtala sa Ness, keď videla, že je Bella v pohode.

„Ako myslíš, že kde si to?" spýtal som sa Belly. Neodpovedala, len sa na mňa pozerala ako na cudzieho. Došlo mi to.„Bella, vieš kto som ja?" povedal som a ukázal som prstom na seba. Zakrútila hlavou a ja som pochopil, že nie.

„A vieš, kto je to dievčatko?" spýtal som sa a ukázal na Ness, ktorá sa začervenala.

„Nie, neviem, ale jedno viem na isto. Podľa jej slov som jej mama. A viem aj to, že sa na teba neskutočne podobá. Takže sme asi rodina, či nie?" vybalila to na mňa.

„Áno, máš pravdu. Je to tvoja a moja dcérka. Dala si jej meno Renesmé. Ja som tvoj manžel a volám sa Edward."

Vzal som tú moju nič netušiacu žienku na ruky a bral som ju do auta. Tam som si od Alice vyslúžil pár ostrých poznámok o mojom správaní. Keď skončila, obrátila sa na mňa Bella so svojimi karamelovými očami.

„Porozprávaš mi niečo o mne?" spýtala sa a ja som musel uznať, že to znie trochu čudne.

Alice sa na mňa pozrela vražedným pohľadom a potom jej to celú cestu, ba aj v lietadle, vravela. Jedno, čo jej však nepovedala (a ja som bol rád, že to tak urobila) je to, že Bella je upírka.

Keď sme boli už doma, vzal som ju na ruky a vniesol som ju do domu. Všetci na mňa civeli.

„Ahoj!" pozdravila sa Bella všetkým a Carlisle sa na mňa vyčítavo pozrel. Z jeho mysle bolo jasné, že nevie, o čo sa tu jedná.

„Bella. Toto je Carlisle a Esmé. To sú moji rodičia. Toto je Rosalie a Emmett. To sú moji súrodenci. A tiež Jasper s Alice, ale tú už poznáš," povedal som a Carlisleovi to zjavne dobilo.

„Edward! Môžeš mi povedať, prečo nás Belle predstavuješ, ako keď k nám prišla po prvý raz?" pozrel sa na mňa vyčítavo.

„Udrela som si hlavu. Že vraj veľmi silno," povedala rýchlo Bella. Carlisle sa najprv pozrel na mňa, potom na Bellu.

Tiež nič nechápal. „Tak dobre. Poď za mnou," povedal Carlisle a viedol Bellu hore do pracovne.

Keď sme tam už boli, otočil sa na ňu. „Bella. Neviem, ako ti to vysvetliť. Pri pôrode tvojej dcérky sa to trochu skomplikovalo a my sme ťa priviedli do nášho sveta. Si teraz jedna z nás. Takže odteraz budeš chodiť všade s Edwardom a nepohneš sa od neho. On ti všetko vysvetlí. Že?" Vedel som, že tá posledná otázka bola pre mňa, a zjavne to Bella ani trochu nechápala. Ale ja som mal väčší problém.

Ako to vysvetlím všetkým ostatným? Určite budú chcieť vedieť pravdu.

1. kapitola - 3. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kvapka krvi zmenila môj život v peklo - 2. kapitola:

 1
16.08.2011 [16:14]

JaNkA261199diki

12.08.2011 [9:38]

DarkFirefliesMoc pěkné Emoticon Emoticon

12.08.2011 [8:46]

JaNkA261199ja som to dala opraviť, niekomu z toho článku pomoc autorom, tak neviem. Emoticon

11.08.2011 [14:37]

MelanieAhoj. Článok som ti opravila. Bolo tam síce menej chýb ako minule, no dávaj si pozor na:
- Volterra je s dvomi R
- vynechané písmenká
- zdvojené medzery; stačí jedna
- Smile nie je ukončovacie znamienko vety; napíš bodku, medzeru a potom smile. Takto: Janka. :)
- čiarky
- Renesmée - Renesmé
- Rosali - Rosalie
- Emmet - Emmett
- Carlise - Carlisle
Nabudúce si daj na to, prosím, pozor. Ďakujem. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!