Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Kto vraví pravdu? - 3. časť


Kto vraví pravdu? - 3. časťEdwardov pohľad na Bellin útek. Reakcia jeho rodiny. Čo urobí Jacob? Bella sa dozvie šokujúcu skutočnosť.

3.časť

 

Edwardov pohľad

Nemohol som uveriť svojim ušiam. Samozrejme som vedel, že pre ňu nie som dosť dobrý, ale príliš ju milujem. Radšej zomriem, ako byť bez nej. Celý svoj život, celú svoju existenciu som nestretol nikoho, s kým by som chcel byť tak veľmi, ako som to videl u svojich „rodičov a súrodencov“.

Viem, že takto by reagoval každý normálny človek, ale bol som príliš zvyknutý na Bellinu neobyčajnosť. Teraz ma to bolelo. Bella nikdy nereagovala tak, ako normálny človek. V myšlienkach som sa vrátil do doby pred dvomi rokmi, keď sa dozvedela pravdu o mne a mojej rodine. Pred očami sa mi zjavil deň, keď k nám Bella prišla prvýkrát. Reagovala úplne nezvyčajne, všetko prijala s pochopením. Čakal som, že uvidí niečo, čo ju vydesí a ona utečie tak, ako dnes. Ale ona nás brala ako úplne normálnych ľudí. Až na také „drobnosti“, že na slnku žiarime, pijeme krv a bežíme rýchlejšie ako Schumacher v časoch najväčšej slávy.

Esme sa ma snažila utešiť, ale príliš jej to nešlo. Cítil som sa úplne rovnako, ako keď som od Belly odišiel. Ale teraz už nebola nádej, že ju získam späť. Na to je príliš vydesená. Na to sa ma príliš bojí.

Sedel som na „našej“ lúke a myslel na Bellu. Myslel som na jej vlasy, do ktorých som tak rád zaboril nos a vdychoval sladkú vôňu, na jej úsmev, ktorý bol krajší ako čokoľvek na svete, teplo jej mäkučkého tela, radostný smiech, nežné dotyky, bledosť jej tváre pred tým, než ju zalial rumenec, ktorý ju robil ešte krajšou, na uspávanku, ktorú som jej spieval pred spaním, ako rozprávala zo sna, na pocit, ktorý vo mne vyvolala, keď vravela moje meno, na prvú noc, ktorú som u nej strávil, na to, ako som sa vždy náhlil z lovu, aby som bol čo najskôr pri nej, na prvý bozk, ktorý sme si dali práve tu, na jej neobyčajnú krásu, na ktorú ma nikdy neomrzí sa dívať, na vôňu jej hrdla a krvi - žiadny iný človek tak krásne nevonia, a hlavne na lásku, ktorú ku mne cítila. To všetko bolo preč. Navždy stratené...

 

Nechal som utrpenie, aby ma ovládlo. Celý môj život zosobňovala jediná osoba. Bella! A ona tu už nie je! Odišla!

Vošiel som do domu a zavrel za sebou dvere. Videl som, ako sedia na pohovke a čakajú na mňa.

„Musím sa upokojiť,“ vravel som si. Oni za nič nemôžu. Nesmú trpieť ako ja. Ich súcit ma zaplavil drvivou silou.

„Chudák chlapec, už druhýkrát v živote si musí prejsť peklom.“ Jasperove myšlienky boli rovnako súcitné ako vtedy.

„Úbohý Edward, keby som tak vedela, ako mu pomôcť.“ Moja mamka si robila o mňa starosti ako vždy.

Ach, Edward, čo teraz budeme robiť?“ Alicine myšlienky boli plné zúfalstva.

„Dúfam, že ju nenapadne nikde vykecať, že vo Forks žijú upíri. Aj keď, kto by jej už len uveril?!“ Rose nikdy nepodliehala zúfalstvu. Vždy riešila všetko rozumnou cestou. Teda aspoň sa o to snažila. Napriek tomu, že vyzerala ako porcelánová bábika, starala sa aj o iné veci ako šminky a šaty. Napríklad o svoju rodinu.

Zavrčal som na ňu.

„Aspoň ja sa snažím uvažovať rozumne. Aj mne je ľúto, čo sa stalo,“ povedala. Ospravedlňovala sa, ale mala pravdu. Ak Bella povie, čo videla, nastal by vážny problém. Samozrejme, najlepšie by bolo odísť, ale ja by som nedokázal Bellu znova opustiť. Už nie!

 

Bellin pohľad

 

Pred Charlieho domom (ešte stále som nedokázala povedať „mojím“) stála motorka. Netuším, čia je, preto vybehnem po schodoch a otvorím dvere. V obývačke sedí otec, jeden starý muž na vozíku a chlapec z fotografie.

„Bella!“ skríkne posledne menovaný a podíde ku mne. Opatrne ma vezme za ruku a pozrie sa mi hlboko do očí. „Si O.K.?“ spýta sa. Vidno, že má o mňa starosť.

„Budeme ešte s Billym pozerať zápas.“ Preruší túto „intímnu“ chvíľu Charlie (nedokážem ho osloviť „otec“) a opäť sa zadíva na obrazovku. „Môžete ísť na pláž, deti,“ povie a ja div nevyskočím z kože pri oslovení „deti“. Ktovie, aký som mala s Jakom (ako sa mi neskôr predstavil) vzťah. Vidno, že nás Charlie z nejakých – pre mňa nepochopiteľných – dôvodov chce nechať osamote.

„To nie je zlý nápad!“ Jakovo nadšenie je priam hmatateľné. Jeho očí priam žiarili. Skoro ako... Nie, na to som nechcela myslieť. Možno keby som im povedala, čo som videla... Nie, to neprichádza do úvahy. Stále som mala problém uveriť tomu, a keby som to nebola videla na vlastné oči... Každého človeka, ktorý by mi tvrdil niečo také, by som poslala do blázinca. Neprichádza do úvahy, aby som sa niekomu zverila so svojím tajomstvom. Aj keď úplne moje nebolo...

 

Zalial ma studený pot pri predstave doktora Cullena v nemocnici. Ktovie, koľko ľudí už zabil. Veď nikto nemá ani potuchy o tom, že nemocnicou sa premáva krvilačná príšera v bielom plášti. Možno by som o tom mala informovať Charlieho! Predsa, je to policajt a je jeho povinnosťou chrániť ľudí! Ale je viac ako pravdepodobné, že by mi neuveril. Povedal by mi niečo v zmysle: „Bella, to je určite následok toho pádu.“ A možno by ma strčil na psychiatriu, kde by ma mal na starosti ten netvor.

 

Usmiala som sa a prikývla.

 

La Push

Prechádzali sme sa po First Beach. Išli sme na sever pozdĺž móla k naplavenému drevu, ktoré bolo opodiaľ. Schyľovalo sa k večeru, takže more bolo tmavšie než obvykle a teplota rýchlo klesala. Striasla som sa od zimy a ruky som strčila hlboko do vreciek bundy.

Chvíľku sme mlčali, až som sa rozhodla, že budem prvá, kto mlčanie preruší.

„Takže, ako sa voláš?“ spýtala som sa s ostychom.

Zasmial sa.

„Prepáč. Som Jacob Black. Billy, môj otec, je Charlieho najlepší kamarát. Za pár týždňov budem mať osemnásť. A som tretiak na quileutskej strednej.“ Pozrel sa na mňa. „Čo chceš ešte vedieť?“

„Všetko, čo som vedela predtým!“ povedala som držiac ho za ruku. Bola príjemne teplá. Dlho sme sa rozprávali. Jake mi povedal o svojich kamarátoch, o tom, ako sme kedysi skákali z útesu, ako sme jazdili na motorkách, atď. Napriek dôvernosti, ktorá medzi nami vznikla, som mala pocit, akoby predo mnou čosi tajil. Ale nevedela som čo!

„Chceš sa zoznámiť s ostatnými?“ spýtal sa ma znenazdajky.

„Jasné!“ prikývla som.

Vrátili sme sa do malého šedého domu, ktorý by mi mal pripadať povedomý. Vstúpila som dovnútra a ocitla som sa v priestrannej kuchyni. Uprostred nej stála skupinka ľudí. Jacob mi ich postupne predstavoval.

„Ahoj, Bella. Dúfam, že tvoje zranenie nezabráni prípravám na svadbu,“ povedal jeden z nich, tuším sa volal Paul.

Šokovane som sa na Jaka pozrela. „Svadbu?“

„Jacob, akú svadbu? O čom to hovoria?“ pýtala som sa úplne zdesená, ale on sa tváril, akoby o nej tiež počul prvýraz. Miesto neho odpovedal mladý muž, ktorého mi Jacob predstavil ako Sama.

„Si predsa zasnúbená s Jakeom, Bella. O mesiac sa vydávaš.“

 

Koniec 3. časti

 

2. kapitola 4. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kto vraví pravdu? - 3. časť:

 1
7. Kačka
22.09.2011 [14:26]

nenene, to ne!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.07.2011 [20:22]

Janelinewow.. Emoticon
Tak aby som to uviedla na pravu mieru, podarilo sa mi nevšimnut si nasledujuce časti poviedok a z veľkým potešením som ich teraz objavila... tak idem čítať!
Takže, strašne sa teším čo zas tí vlci vymysleli, tak len v krátkosti.
Bolo to senzačné, precítené, také celistvé a zmysluplné ako krásne si sa do toho vžila! A teraz idem čítať ďalej, lebo inak sa rozpadnem na kúsočky! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.07.2011 [17:47]

ada1987melanie- dik, budem si dávať pozor

4. lelus
18.07.2011 [17:07]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Peabody
18.07.2011 [17:01]

tak to nemyslíš vážne ale bola by sranda keby si uprostred svadby spomenula na to že sa má vydať za Edwarda no som zvedavá, ale páči sa mi to...len nech neostane s Jacobom, prosím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. schuchinka
18.07.2011 [16:30]

svine indianske!!!!ved ona predsa patri k edwardovi...ne k tomu psovi!!!! inac krasna kapitolka... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.07.2011 [15:47]

MelanieAhoj, článok som ti opravila, ale pozor na skracovanie mena Jacob. Píše sa Jake, nie Jack. Neviem, či to bolo súčasťou poviedky, alebo chyba, ale opravila som to. Dúfam, že to nevadí. Ďakujem. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!