Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Krvežíznivá láska 12


Krvežíznivá láska 12Jak jsem slíbila, dnes sem dávám dvě kapitoly Krvežíznivé lásky :) Edward se vrátil ke své rodině. tady se dozvíte, jak bude reagovat na to, že teď Bella patří do jeho rodiny. Pěkné čtení :) :-*

12. Kapitola - Edward se vrací

Celý měsíc se nedělo nic vyjímečného. Každou chvilku jsem byla se svou rodinou. Jenom občas, když museli jít na lov, jsem byla buď se svými lidskými přáteli, nebo třeba jen s Alicí a Jasperem. Jakmile přišli ostatní z lovu, zůstala jsem s Rose a Emmetem. Alice a Jasper šli na lov. Nikdy mě nenechávali samotnou. Jenže jednoho dne přišla Alice do mého pokoje.

„Ahoj Bello.“ Řekla.

„Ahoj mi dnes říkáš už asi po desáté.“ Usmála se, ale hned se zase mračila.

„Co se děje Alice?“

„Přijde Edward.“

„Kdy?“ úplně jsem zapomněla, že existuje. Teda…ne úplně. Každou noc se mi o něm zdálo a ve dne nebyla chvíle, kdy bych na něj nemyslela. Vždy se mé myšlenky nějak zatoulaly k němu, a ani nevím proč.

„Za necelou půlhodinu.“

„Tak brzo? Jakto že jsi to nevěděla dřív?“

„Protože jsem viděla jeho konečné rozhodnutí už před měsícem. Úplně jsem to zazdila. Až teď jsem měla další vidění. Rozhodoval se, co nám řekne.“

„No, dobře. Co mám dělat já?“

„Nevíme. Víš, tohle býval jeho pokoj. Přemýšlíme, že bychom ho poslali do tvého bývalého domu.“

„Ale vždyť Edward je ten, který by měl zůstat. Já můžu jít.“ Řekla jsem nenuceně.

„Ne, Bello. Ty zůstaneš. Máme ještě jednu místnost dole, a navíc stejně nevíme, jak Edward přijme, že tu s námi bydlíš, a že jsi jeho sestra.“

„Dobře. Budu tady.“

„Jdeme se připravit. Dokud ti neřeknu, nevycházej!“ řekla vážně.

„Toho se fakt nemusíš bát.“ Řekla jsem s úsměvem.

Odešla a já zůstala sama. Takže Edward se vrátí. Už dnes. Znamená to, že ho zase uvidím? Tahle představa mě hřála. Líbilo se mi, že bych ho měla tak blízko.

Ale ne! Zase ty myšlenky! Je to upír! Mohu s ním bydlet v jednom domě, ale to nijak nezmění náš vztah! Jsme jen nevlastní sourozenci. Konec!

Půl hodiny jsem myslela na to, jaké to bude. Je možné, abych do něj vážně byla zamilovaná?

„Bello, je tady! Zůstaň tu! Může to trvat dlouho, ale ať se děje cokoliv, nevycházej!“

„Ano, Rosalie. Myslím, že se nemusíš bát.“

Stoupla jsem si k zavřeným dveřím a snažila se poslouchat. Asi pět minut se nic nedělo, ale pak jsem slyšela Esme: „Edwarde!“vydechla.

„Chtěl bych se vám všem omluvit. Bylo ode mě hloupé odejít jenom kvůli jedné upírce. Mrzí mě, že jsem vám způsobil tolik starostí.“

„Edwarde, to nevadí. Už dávno jsme ti odpustili.“ Tohle řekl Carlisle.

„Alice, tobě jsem se chtěl také omluvit. Zaútočil jsem na tebe úplně bezdůvodně. Je mi to moc líto.“

„Mě by ses omlouvat neměl. Mě se nic nestalo.“ Řekla Alice.

„Byl bych mos rád, kdybyste mě vzali zpět.“

„Samozřejmě zlatíčko.“ Řekla Esme. Dalších pět minut se nic nedělo. Nejspíš se objímali nebo tak něco.

„Alice. Až zase uvidíš Bellu, mohla bys jí prosím vyřídit, že se jí omlouvám?“

Edward vážně řekl moje jméno? Okamžitě jsem zbystřila.

„No, víš Edwarde, ona tu teď tak nějak bydlí. Můžeš jí to říct sám.“ Co to Alice dělá??

„Bydlí?? Jakto? Kde?“

„Frank a Stefi měli autonehodu a my jsme ji adoptovali. Je to tvoje sestra. A bydlí ve tvém bývalém pokoji.“ Řekla opatrně Alice.

„Zbláznili jste se? Vždyť jste věděli, že se vrátím, proč jste ji nechali bydlet tady? Vždyť ji můžu zabít!!!!“ nadával Edward tak, že bych to slyšela, i kdybych nebyla přilepená na dveřích.

„Klid Edwarde, jsme tu, a kdykoliv se k ní přiblížíš, zadržíme tě.“ Uklidňovala ho Esme.

„Ale co když ne? Co když tu nebudete? Promiňte, ale já tu zatím bydlet nemůžu.“

„Počkej, Bella zdědila po Stefi a Frankovi dům kousek odtud. Můžeš zatím bydlet tam.“ Vložil se do toho Carlisle.

„Dobře, třeba si tam zvyknu na její vůni a nebudu pro ni taková hrozba.“ Uklidnil se Edward.

„Já, Carlisle a Emmet půjdeme s tebou a pomůžeme ti. Alice s Bellou ti zajedou koupit oblečení. A až se usadíš, zajdeme si všichni společně na lov.“ Oznámila spokojeně Esme.

„Dobře…a ještě něco. Alice? Mohla bys, prosím, Belle dát tohle?“

„Jistě, Edwarde.“ Řekla Alice a bylo slyšet, že se ani nesnaží zakrýt úsměv.

„Tak se pak uvidíme.“ Edwardův nádherný hlas mě přiváděl k šílenství.

Chvíli bylo ticho a pak se najednou otevřeli dveře od mého pokoje.

„Tys poslouchala?“ zeptala se Alice, když mě viděla, jak klečím na podlaze, ale nezlobila se. Stále se usmívala od ucha k uchu.

„Ano, ale to snad můžu ne? Jsem vaše sestra!“ řekla jsem také s úsměvem.

„Ano můžeš. Pojď, musíme Edwardovi nakoupit oblečení.“řekla, a zase s ejí v očích objevili ty jiskřičky, jaké vždy, když myslela na nakupování.

„Alice, nezapomněla si na něco?“ zeptala jsem se jí, když chtěla odejít.

„Ano! Tohle ti napsal Edward.“ Podala mi obálku.

„Tak já za chvilku přijdu dolů.“ Řekla jsem jí a už začala otevírat obálku.

Bello, moc se omlouvám za tu scénu na louce. Vážně si pro měbyla velmi lákavou pochoutkou, ale teď je to jinak. Snažím se vrátit k životu vegetariána. Už měsíc a půl se mi to daří! Nicméně si myslím, že kdybych znovu ucítil tvoji vůni, neudržel bych se. Proto spolu zatím bydlet nemůžeme. Ale věř mi, že se těším, až poznám svou novou sestřičku. Je mi líto, co se stalo Frankovi a Stefi, ale jsem upřímně rád, že jsi mezi námi. Ještě jednou se omlouvám.

Edward

Doufala jsem, že se potkáme co nejdřív! Při pomyšlení, že bych znovu mohla vidět jeho tělo, jeho tvář, se mi rozbušilo srdce. Propána…já ho vážně miluju! To ale není možné!

Chtěla jsem dál přemýšlet, ale přišla Alice.

„Tak co? Půjdeš ještě dnes?“ zeptala se otráveně.

„Jo, jasně, promiň!“ stále jsem se nemohla zbavit úsměvu.

„Co ti tam vlastně napsal, že se tak směješ?“ než jsem stihla odpovědět, stála u mé postele a četla si dopis.

„Páni. To je zvláštní!“

„Co je zvláštní?“

„No, Edward byl vždy proti tomu, abychom přijímali další členy do rodiny. Kdyby nebylo něj, měla by rodina Cullenů nejmíň deset členů. Divím se, že je vážně rád, hlavně, když jsi člověk a on tě chtěl zabít. Vážně tě musí milovat!“ řekla s úsměvem.

„Ale Alice, nevíš, co říkáš.“

„Když myslíš. Tak pojď, za chvíli nám zavřou všechny obchody!“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Krvežíznivá láska 12:

 1
1. Hestia
19.08.2014 [13:54]

Hmm tak on prisiel domov.....s tym ze netusil ze byva s nimi Bella ale hlavne ze uz mal ospravedlnujuci list v ktorom jej vysvetloval ze s nou nemoze byvat .....

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!