Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Krvavá pomsta 2 - 1. kapitola

Milosrdný čin


Krvavá pomsta 2 - 1. kapitolaKrvavá pomsta sa vracia pikantnými scénkami. Dúfam len, že sa vám to bude páčiť. :)

„Dobré ráno,“ pošepkala som Nathanielovi do ucha, ako náhle otvoril svoje levanduľové oči. Obrátil sa ku mne, jeho ranná erekcia ma tlačila do bruška. Jeho zvyk spávať nahý vo mne každé ráno prebudilo tisícky búriacich sa hormónov. Nedokázala som pochopiť, ako je možné, že aj po tak dlhom čase ma moji muži nedokázali zunovať, práve naopak.

Pretrel si rukami oči, zívol a bleskovo sa na mňa pretočil. Jeho krásne, po členky dlhé vlasy nás oblapili ako závoj. Zmyselná vanilková vôňa mi okamžite udrela do nosa. Zavrela som oči a zhlboka dýchala.

„Vždy je dobré, keď sa prebudím po tvojom boku,“ povedal zmyselne pri mojich perách. Nestihla som sa ani usmiať a už mal ústa prisaté na mojich.

Vnorila som prsty do tých gaštanových vodopádov, pritiahla ho bližšie až som ho skoro celého polapila. Nedokázala som sa nabažiť jemnosti jeho pokožky. Perami sme pohybovali proti sebe, jazykmi vytvárali boj. Chuť jeho lahodného tela mi prenikla do všetkých zákutí časom zmrznutej telesnej schránky. So zavrčaním sa odtiahol. Nadvihla som obočie a spýtala sa:

„Čo sa deje?“

„Prečo si oblečená?“ Nemohla som a rozosmiala sa.

„Čo je také smiešne?“ ozval sa hlas vedľa nás. Pootočila som hlavu a pozerala do polnočnej modrej Jean-Claudových očí. Úsmev sa mi rozšíril, keď som povedala: „Nathanielovi sa nepáči, že som oblečená.“ Pohol sa pod dekou a prisunul sa bližšie.

„Aby som mal byť úprimný, ma feé, tiež sa mi to nepáči.“ Neveriacky som na nich otvorila ústa.

„To nie je možné!“

„Čo?“ opýtal sa nechápavo Nathaniel.

„Ako môžete mať po včerajšku chuť? Počula som vás! Bez ostychu ste si to tu vy dvaja rozdávali.“ Nechcela som aby to znelo ukrivdene a žiarlivo, preto som sa nahla a pobozkala Jean-Claudea na pery.

„Žiarliš, ma feé?“ Malé zachichotanie mi vyšlo z úst.

„Nemôžeš nám mať za zlé, že si navzájom vychutnáme svoje telá, ak počujeme tvoje a Edwardovo vystrájanie ani nie päť metrov od našej izby. A keď si Edward určil také striktné pravidlá o neskupinovom sexe, tak...“ Nedokončil a len pokrčil plecami.

„Iste, to jeho blbé pravidlo,“ zaskučala som nespokojne.

„Hej! Ja vás počujem!“ zakričal Edward. Náš spoločný smiech sa odrážal od stien izby. Oči mi zablúdili po okolí a myseľ sa mi na sekundu vrátila k obdobiu, kedy sme opustili Volterru. Arove vyhrážky som mala totálne u riti, neboli nič platné. Dokázala som sa postarať o svojich ľudí, nech sa deje čokoľvek. Moja namyslenosť a totálna dôvera v samú seba mi však v budúcnosti spôsobí veľa utrpenia.

Hádky boli na dennom poriadku, pokým sme si neurčili pravidlá, ktoré som samozrejme určovala ja. Spoločne sme sa zhodli, že od Volterry potrebujeme byť čo najďalej, to znamenalo presťahovanie sa k Edwardovej rodine. Nebolo to však najšťastnejšie riešenie, na základe našej zvláštnej štvorky. Liezli sme každému na nervy, bitky boli predvídateľné. Alice s Esme preto v obdivuhodnom čase zohnali pre nás samostatný dom len pár kilometrov od Forks. Mali sme teda súkromie a rodinu v jednom. Najzaujímavejšie bolo rozdelenie spální, keďže Edward odmietal akýkoľvek aj keď len náhodný dotyk mužov. Preto som sa rozhodla noci tráviť s ním a dni som rozdelila medzi ostatných.

Z pochmúrnych myšlienok ma vyrušil Edwardov hlas.

„Čo sa to tu robí?“ opýtal sa okamžite, ako vtrhol do izby. Ruky dvoch mužov som mala rozlezené po celom tele. Videla som mu v očiach iskierky vzrušenia, snažil sa ich predo mnou skryť, no nebol dostatočne rýchly.

„Dostali sme naservírované raňajky priamo do postele. Poď k nám, mon ami, a podeľme sa,“ zanôtil s francúzskym prízvukom Jean-Claude. Nedalo sa a musela som sa zasmiať.

„Ehm... veľmi lákavé, ale ja si asi radšej zájdem na ozajstné raňajky do lesa. Ospravedlňte ma.“ S tým sa otočil a vykročil smerom von z izby.

„Láska, nakŕmiť sa môžeme ísť spolu potom. Nebuď taký a pridaj sa k nám. Nenúť ma prosiť!“ zaprosila som a zastavila ho tým v chôdzi.

„Už som povedal, že to robiť nechcem! Jednoducho neznesiem mužské dotyky, bez urážky.“

„Nikto sa ťa ani nedotkne, pokiaľ to nebudeš sám chcieť,“ oponoval Jean-Claude. Videla som na ňom ako váha, hlad v jeho očiach bol zreteľný. Musela som si pri pohľade naňho obliznúť pery. Zväčšili sa mu dúhovky, pohľad mi automaticky zablúdil trochu nižšie. Obrys jeho už tvrdého a pripravené údu na mňa kričal.

Odsunula som chlapcov stranou a začala sa plaziť po posteli, pohľad stále zaseknutý na jeho rozkroku. Nemohla som si pomôcť, keď som sa k nemu dostala, začala som tú guľu hladkať a nedočkavo vrčať. Musela som ho oslobodiť z tých tesných nohavíc. Jemne som odopla gombík, pomaly sťahovala zips a pritom mu neustále pozerala do očí. Túžba a strach sa miesili v jednom. Nechápala som prečo bol tak vydesený.

Ignorovala som jeho strach, stiahla mu nohavice po kolená. Z pier mi ušiel výkrik prekvapenia. Nemal boxerky! Stál predo mnou tvrdý a mohutný, čakajúci. Pozrela som sa do jeho tváre a usmiala sa. Bez ďalších okolkov som oblizla jeho hlavičku, jemne vzala do úst a vychutnávala si tú lahodnú chuť, ktorá mi okamžite vytryskla na jazyku. Vzala som si ho hlbšie do úst, sala a láskala ho. Na moment som sa odtiahla, vzala do rúk a prechádzala po celej jeho obdivuhodnej dĺžke. Palcom som obkrúžila hlavičku, keď z nej vytiekla šťavička. Pri pohľade na tú kvapku som ho znovu vzala do úst a pridala na tempe. Vychutnávala som si to hrubé a dlhé lízatko ako sa len dalo. Zvuky vzrušenia a blížiaceho sa orgazmu, zaplnili celú izbu. Vedela som, že nám Nathaniel a Jean-Claude doprajú chvíľku súkromia, no takáto show ich navnadí na niečo viac a budú to požadovať aj od Edwarda.

„Och, Bella, prosím prestaň, inak sa ti urobím do úst,“ zavzdychal Edward. Obtočila som pevnejšie ruku okolo jeho mohutnosti a sala nenásytnejšie. Netrvalo dlho a sladké semeno mi vytrysklo v ústach. Hltala som všetko, vysala do poslednej kvapky. Poslednýkrát som po ňom prešla jazykom a oblizla si vlhké pery.

„Ak ma okamžite niekto nepretiahne, budem vraždiť,“ zavrnela som. Nohavičky som mala premočené skrz naskrz. Nemusela som čakať ani sekundu a cítila som na mojom zadku ruky. Nevedela som komu patrili, no zatvorila som oči, zavrnela a viac ho vypučila. Nechala som si robiť jemnú masáž, hladkanie a štípanie. Z úžasného erotického opantania ma vyrušilo Edwardove obliekanie. Dvihla som hlavu a spýtavo sa na neho zahľadela.

„Čo to robíš, láska?“ opýtala som sa nechápavo.

„Vieš, že toto nemôžem robiť. Ja... jednoducho na to ešte nie som pripravený,“ povedal smutne a otočil sa na odchod. Zachytila som jeho zápästie a prinútila ho ostať v miestnosti.

„Miláčik, čo ti tak vadí? Veď ma zdieľaš s Nathanielom aj Jean-Claudom, len rozdiel je v tom, že to nikdy nerobíme pred tebou ale vždy to počuješ. Chlapci ti už sľúbili, že sa ťa ani nedotknú. Chcem sa len s vami schúliť do klbka a užívať si teplo vašich tiel.“ Môj prosebný pohľad ho donútil premýšľať.

„Bella, milujem ťa nado všetko a vieš, že pre teba spravím aj nemožné. Ale toto... ja... toto jednoducho nejde tak ľahko. Nie som na to stavaný. Toto... toto proste nie je môj štýl. Som z iného storočia a takto ma proste nevychovávali. Chcem ťa mať len pre seba. Bohužiaľ to nie je možné, takže mi dokonalo vyhovuje rozloženie aké máme. Prečo to chceš pokaziť?“

„Chcem to len vylepšiť,“ povedala som porazene. Potiahla som ho za ruku tak silno, až spadol medzi nás na posteľ. Okamžite zamrzol na mieste, strach zalial jeho jantárové oči. Položila som sa na hordu svalov pokrývajúcu jeho telo, pritúlila sa ako sa len dalo a jemne hladila tvár.

„Len sa budeme maznať láska, nič viac,“ zanôtila som pred tým, ako som sa mu prisala na pery. Jeho neochota bola očividná, pretože odmietal otvoriť ústa pre moje pustošenie jazyka. Čo ma však prekvapilo, boli jeho ruky omotané okolo mňa. Pretočil si ma behom sekundy tak, že ja som ležala na chrbte a on na mne.

„Prepáč mi to, posnažím sa, ale teraz...“ Len pokrútil záporne hlavou. Vstal a odišiel. Vypustila som frustrujúci povzdych.

„Toto je snáď zlý sen!“ zakňučala som a zaborila hlavu do dlaní.

„Ako keby som mohla za to, že som tak veľmi pokazená a milujem zároveň troch mužov! Ako, do frasa, mám každého z vás urobiť šťastným?“ Bola to síce rečnícka otázka, no aj tak som na ňu dostala odpoveď.

„Ale my sme šťastní, ma feé. Dokonca aj Edward, pretože ťa všetci tak nesmierne milujeme. No musíš ho trošku pochopiť a dať mu čas. Všetko sa napraví, musíš tomu len veriť.“ Pozrela som sa na Jean-Claudea, jeho oči hovorili pravdu. Povzdychla som si a povedala:

„Možno máš pravdu. Ja len... neviem dokedy to takto vydržím. Som rozpoltená a užiera ma to!“ Zvesené ramená, utrápený hlas, to bola nová Bella. Ach, bože! Pocítila som vo vlasoch ruky, jemné maznanie mojich hustých prameňov. Zhlboka som sa nadýchla a pocítila Jean-Claudeovu jedinečnú vôňu. Nechala som sa maznať. Jednoducho a rýchlo dokázal odohnať smútok , zlé myšlienky. Preto som ho tak veľmi milovala.

„Mám nápad,“ vykríkol Nathaniel. V tom momente som sa až otriasla. Po kolenačky sa prisunul pred moje nohy a dychtivo povedal: „Čo keby sme sa zahrali? Uvidíš, zlepší ti to náladu a nám tiež.“ Pri tom prehlásení žmurkol na Jean-Claudea. Nechápavo som naňho hľadela, čakala na vysvetlenie. Bez ďalšieho pokračovania, Nathaniel vyskočil na nohy a bežal k šatníku. Vytiahol bledomodrú saténovú šatku, krútil ju v rukách a zvodnou chôdzou ukazujúcou jeho vzrušenie, prichádzal bližšie k posteli. Posadil sa za mňa, prikryl mi šatkou oči a jemne ju zatiahol na temene hlavy.

„O čo ide, Nathaniel?“ opýtala som sa netrpezlivo.

„Budeme sa milovať. Chcem ale, aby si si predstavila, že je tu aj Edward. Bude sa ťa dotýkať, láskať tvoje lahodné telo a tvrdo búšiť, pokým nebudeš kričať rozkošou.“ Pri jeho šepote som pocítila narastajúce vzrušenie pri tej jednoduchej predstave. Nedokázala som hovoriť, preto som len pokývala hlavou na súhlas. Jazyk sa mi prilepil na podnebie od toľkého očakávania. Nevidela som ich, no cítila.

Predstavovala som si ich nádherné telá spolu s Edwardovím, postavených rovno predo mnou. Šušťanie plachiet mi vyostrilo zmysli. Jemné obtretie pier o kľúčnu kosť ma trošku naplašilo, čo sa premietlo v mojom myknutí. Prinútila som sa ostať na mieste a očakávať nečakané. Znovu som cítila niekoho pery pohybujúce sa po krku smerom k lícnym kostiam. Na opačnej strane mi niekto rozopínal nohavice a odhodil preč.

Na posteli som ostala len v nohavičkách a tričku. Druhé pery mi začali skúmať členky, postupujúce po stehnách smerom k brušku. Brnenie, ktoré mi tým spôsobovali, mi úplne premočilo nohavičky. Od nedočkavosti som prehla telo a žiadala ich o viac. Neviem, ktorý z nich vypočul moje tiché modlitby, no zasunul prst cez okraj nohavičiek a prudko trhol. Zvuk trhania látky zaplnil tichú miestnosť pretkanú mojimi občasnými vzdychmi.

„Ježiš,“ vzdychla som. Nathanielov tichý smiech mi zaznieval pri uchu. Takže on bol pri mojej hlave, to znamená, že Jean-Claude je ten, čo mi trhá spodnú bielizeň. Nenechali mi ani chvíľku času na spamätanie a už útočili zo všetkých strán. Nestihla som už sledovať koho ruky a ústa kde skončili, pretože som ich mala všade. Ten pocit bol famózny, pretože som si naozaj mohla myslieť, že je s nami aj Edward.

Tričko po pár sekundách skončilo v rovnakom stave ako moje nohavičky. Bradavky mi už nedočkavo čakali a tlačili na jemný materiál podprsenky. K ešte väčšiemu vydráždeniu si ich zobrali medzi prsty, hnietli a ťahali ich, pokým som nekričala od slastného uspokojenia. Potrebovala som viac, nútila som ich prosbami a výkrikmi, no nič nepomohlo. Hrali sa a ja som ich nechala. Konečne nedočkavé a boľavé prsia našli úľavu v niekoho ústach. Pocit ako si moje dve púpätká prevaľovali na jazyku, ma privádzalo do šialenstva. Rozkrok ma neskutočne bolel po konečnom dosiahnutí uvoľnenia.

„Prosím, prosím, prosím,“ prosila som. Ignorovali moje prosby, tak som sa predrela cez zmes tiel a končatín, rozkročila nohy a siahla na nedočkavý klitoris. Ohromujúce iskierky mi tancovali pred očami a ohlušujúci výkrik vytryskol z hrdla.

„Pozri, aká je nedočkavá,“ zasmial sa Nathaniel a nahradil moje citlivé miestečko svojimi šikovnými prstami.

„Och bože, si tak krásne mokrá a pripravená,“ zašepkal obdivuhodne.

„Zbožňujem tvoju mušličku, je tak krásne ružová a mäkká,“ začula som Jean-Claudea.

„Kriste! Pretiahne ma už niekto?!“ zrevala som. Tentoraz som smiech nepočula, skôr som pocítila jemné obtretie jazyka o klitoris. Vzal ho do úst, cucal a trýznil ma. Aby to nebolo všetko, vrazili do mňa svoje prsty. Hlboké vzdychy a čvachtavé zvuky som prerušila hlasným vykričaním orgazmu.

Hlava sa mi točila, oči pretočili a lapala som po dychu. Nedokázala som pochopiť, ako ma zvládali vyničiť, keďže som bola upír. Skoro vždy som sa dostala do bezvedomia. Nedokázali sme to vysvetliť a úprimne, ani som nechcela. Vďaka nim som sa cítila ľudsky, pocity, ktoré mnou prechádzali pri orgazme sa nedali popísať. Vír emócií mnou otriasal a to sme ešte ani zďaleka neskončili.

Vydýchavajúc tornádo lahodných pocitov, som ležala na chrbte s doširoka roznoženými nohami. Niekoho tvrdý úd sa mi pritisol ku klitorisu, až som vypískla. Panva sa mi sama od seba napla a prisunula bližšie k intenzívnejšiemu otieraniu. Nemusela som čakať dlho, centimeter po centimetru do mňa vstupoval a celú vypĺňal. Telo mi brnelo potrebou, od ktorej ma mohli oslobodiť tvrdým búšením tela na telo.

„Hmm,“ zabručala som spokojne pri jemným a pomalým prírazoch. Snažil sa ma roztiahnuť a uvoľniť. Netrvalo dlho a pravidelné prírazy sa miesili s mojim krikom.

„Tvrdšie,“ prikázala som. Netušila som však, že sa im moje rozkazovanie a dirigovanie nebude páčiť. Úst sa mi dotkol ďalší nedočkavý a do pozoru postavený penis. Silou mi ho vrazil do úst, zastavil tak príval ďalších slov. Potreba kričať z toľkej nahromadenej energie bola pretrhnutá prirážajúcim údom v mojich ústach.

Prispôsobila som sa tempu obidvoch, až sme sa synchrónne pohybovali. Cítila som stupňujúce napätie v slabinách, hromadilo sa to až som vybuchla v ohlušujúcom orgazme. Vnútorné sťahy stien mojej mušličky prinútili Jean-Claudea vykríknuť. Zvalil sa na mňa, zhlboka dýchal. Nathienal začal zúrivejšie prirážať v mojich ústach, pokým mi ich nenaplnil sladkým semenom. Hltala som ho, sala až do sucha. Uložili sa mi po bokoch a objímali. Jemné bozky kládli na celé moje telo, rozochvejúc každú čiastočku pokožky.

„Bolo to neuveriteľné,“ zašepkala som zničene. Siahla som za hlavu a stiahla si šatku. Okamžite som zbadala Nathanielove fialkové oči a krásny úsmev. Spokojnosť vyžarovala z každého jeho póru. Neodolala som a prisala sa mu na pery. Jean-Claudeove neposlušné prsty mi zatiaľ hladkali zadoček, jemne ho stláčal. Okamžite som bola znovu vzrušená a pripravená na ďalšie kolo. Zo sexuálneho opantania ma vyrušil hlas, ktorý ma okamžite postavil do pozoru:

„Nabudúce by ste ma mohli tiež prizvať.“ V izbe sa zhmotnilo telo muža, o ktorom som si myslela, že ho dlhú dobu neuvidím. Asi som sa mýlila. Tesné tmavomodré tričko obopínalo jeho širokú hruď a ladilo k očiam. Vlasy mu mierne narástli, vyzeral byť mladší a viac sexy ako som si pamätala.

„Čo tu, do čerta, robíš?“ vyhŕkla som a okamžite sa prikryla plachtou. Pobaveným hlasom povedal:

„Kvôli mne sa zakrývať nemusíš. Zbožňujem tvoje krásne krivky.“ Jeho drzosť vo mne prebudila inštinkt lovca. Z hrdla sa mi vydralo hlasné zavrčanie, keď do dverí vbehol Edward.

„Bella, zacítil som...“ zastavil prúd slov v strede vety. Okamžite sa prikrčil do obrannej pozície, keď v strede izby zazrel stáť Shaynea.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Krvavá pomsta 2 - 1. kapitola:

 1
2. Mispool
25.06.2013 [23:24]

Super!! Určo piš pokráčko!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Nessienka admin
31.05.2013 [10:27]

NessienkaAhoj
Článok vraciam na opravu. Mohla by si si, prosím ťa, upraviť perex? Ak máš v článku podobné scény a upozornenie +18, je to stále o tom istom, ale čitateľ aspoň vie, čo čakať. V perexe to vyznieva trochu vulgárne. Keď si to prepíšeš, znovu zaškrtni "Článek je hotov".
Ďakujem

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!