Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Konec nebo začátek? 2


Konec nebo začátek? 2V tomto díle má Alice vizi, ale raději by ji nikdy neměla, taky se není čemu divit.

Ke škole dojeli zároveň s Jasperem a Alici, vystoupili ze svých krásných nablýskaných aut a vyrazili přes parkoviště ke škole, když v tom…
…za hlasitého protestování brzd se na parkoviště přiřítilo nádherné nablýskané modré auto. Nebylo to obyčejné auto, už jen podle zvuku, ale byla to Mazda RX8, nádherný stroj.

 


Edwardovi a Jasperovi spadla pusa do kořán a kdyby to šlo, tak jim oči vyletěli z důlků. Tohle bylo něco pro ně. Bella se jim jen dokázala smát, říkala si, že se té posedlosti sutana asi nikdy nezbaví. Všimla si Alice…nesmála se měla vizi a podle výrazu ne moc pěknou. Jen co se vrátila zpátky do přítomnosti hodila vražedný pohled na Jaspera.



JASPER
To auto se mi vážně snad jenom zdá, to není možné, co by tady…zrovna tady v takové díře dělalo takový fáro?! To je jedno, budu se na něj muset podívat, prostě musím, to auto je magnet…
Najednou jsem ucítil šílený nával emocí, patřili mé lásce…bylo v tom toho tolik, že jsem nebyl schopen je vůbec všechny rozeznat. Byla v tom láska a bolest, zklamání, zloba a nenávist. Komu tohle bylo určeno? Snad ne mě. Pokud vím tak jsem nic neudělal a ani to neměl v plánu…


Ale to tehdy Jaspera nenapadlo, že plány se mění a to velmi, velmi rychle…


EDWARD
To auto je senzační, možná je načase si pořídit nové a už mám nejspíš vybráno. Alice měla vizi, ale tentokrát mě vůbec nezajímala, nevnímal jsem ji, byl jsem unesen tím ďábelským strojem přede mnou. Z mého okukování mě vytrhl až Jasper, vypadal, že se pod náporem toho, co právě cítí sesype, ale ustál to. Jen byl trochu víc zmaten, stejně jako já, co to bylo, kdo to byl? Podíval jsem se kolem a spatřil Alicin výraz, byl prázdný, mrtvý…jako by se z něj všechno vytratilo, ani na nic nemyslela, jen se smutně dívala na Jazze. Bella to vše taky sledovala, byla na tom stejně jako my, nikdo nic nevěděl a vypadá to, že se to od Alice nedozvíme.

ALICE
Přijíždělo sem auto, opravdu nádherné…byla bych z toho nadšená, ale přišla vize, nepěkná vize, taková, které by se bál kdokoli, kdo miluje…je to horší než vlastní smrt…ale na jednu stranu ono to je vlastně něco jako smrt, aspoň v mém případě…
Viděla jsem Jaspera v nějaké temné místnosti, plné pavučin, bez oken s velkou postelí, vůbec se tam nehodila, vše bylo staré a zašlé, jen ta postel…ta jediná byla naprosto nová. Jazz seděl na posteli, jako by na něco čekal, nebo na někoho…slyšel kroky nejspíše ze spodního patra. Byl to nějaký starý dům, při každém pohybu, při každém kroku vše vrzalo. Kroky byli už skoro u něj, on se usmíval, věděl kdo se to k němu blíží. Dveře se otevřeli a v něm stála nějaká osoba, nebylo ji vidět do tváře, viděla jsem jen to, že má dlouhé vlasy a podle chůze a postavy to byla žena, mladá žena. Ale co by sakra dělala s Jazzem někde v nějaké barabizně. Jazz vstal, došel k neznámé, ruku ji položil na týl a přitáhl si ji k sobě, díval se na ni s láskou a něhou, ale pak se jeho výraz změnil ve vášnivý a zuřivý…toužící. Přitiskl ji na stěnu a…
NE!! Tohle prostě sledovat nebudu, už ne, nechci. Proč se mi tohle děje?! Nikoho jsem neprosila o tuto schopnost, proč nemůžu být normální. Vím, že asi upír nikdy normální nebude, ale v rámci možností. PROČ?!!
I když jsem uvnitř sebe křičela, tak na venek jsem byla nehybná jako socha. Ta nejdokonalejší socha, která by se nikdy nerozbila, nic by se s ni nestalo…moje srdce krvácelo, proč mi tohle udělá? Můj Jasper…proč? Proč on? Myslela jsem, že mě miluje, nadevšechno, jak to říkával, asi už nikdy neřekne. Kdy má nastat ta hodina, kdy už nebude chtít mě, ale nějakou jinou?! Proč mi tohle osud přichystal. 
Tohle nezvládnu, opravdu ne. Co mám teď dělat?
Všichni se na mě dívali, ale já se ani nehla…neměla jsem sílu, ani vůli…žít dál…ani přežívat…proč taky? Kvůli čemu bych to dělala?
A přišla další vize…další rána…


« SHRNUTÍ »




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Konec nebo začátek? 2:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!