Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Kdo s koho


Kdo s kohoCo vše může zavinit jedna zdánlivě nevinná chyba při rezervaci hotelového apartmá? Edward s Bellou to zvládnou po svém. Kdo vyhraje souboj o své místo v posteli?
Ale co začíná jako hra nakonec skončí úplně jinak.

Edward:

,,Tak tohle snad ani není pravda. Jak můžete dát stejné apartmá 2 různým osobám? Co jste to za hotel?“ rozčilovala se mladá dívka u hotelové recepce, byla velice krásná, kaštanové vlasy jí vlály okolo obličeje jak jím v rozčilení pohazovala, čokoládové oči si ostražitě měřily ředitele hotelu, byla tak sladká, ale proč se tak rozčiluje?

,,Slečno Swanová, ujišťuji Vás že se snažíme dělat vše co je v našich silách ale bohužel vše je beznadějně obsazeno.“

,,A můžete mi říct, co mám tak asi podle Vás dělat? Všechny hotely na Floridě jsou obsazené, mám snad spát venku?“ Aha, tak to je ta milá slečna, kterou mi chtěli nacpat do mého apartmá, jenom proto, že nejsou schopni si spočítat kolik se jim do hotelu vejde hostů. No musím říct, že nebýt upír tak mi nažene hrůzu. Ale počkat… Ona je upír! Tak to se jí bojim.

,,Dobrý večer pane řediteli.“ Rozhodl jsem se zakročit a zachránit ho dříve než na něj skočí, vypadala pěkně rozzuřeně.

,,A, pane Cullene.“ V tu chvíli mi připadal jak měsíček na hnoji.

,,Ať něco udělá, nebo mě ta nána sežere. Co mám asi tak dělat, ubytovat ji  u sebe doma?No pěkná, to ona je, ale manželka by mě zabila…“ Radši jsem jeho myšlenkové pochody přerušil, nerad bych poslouchal jeho oplzlé myšlenky.

,,Já se se slečnou domluvím, omluvte nás na chviličku ano?“ Rozhodně by mi nevadilo zabloudit omylem do její koupelny, to tedy ne…

,,Vtipné pane Cullene, dám si pozor abych Vám nedala příležitost zabloudit. Ráda Vám totiž poskytnu přesné informace o tom, kde dnes budete předstírat že spíte.“ Mile se na mě usmála! Cože, to jsem přeci neřekl nahlas ne?

,,Ne, to ne, ale dej si pozor na co myslíš.“  Jakto, že její myšlenky neslyším…

,,To bys chtěl vědět co? No nejprve si ale vyřešíme to naše bydlení ano, a potom ti možná prozradím na co myslím hm?“ Přišla ke mně tak blízko, poslední slova mi zašeptala do ucha a její dech mi způsobil mrazení po celém těle. No tak to ne.

,, Jestli si myslíš, že se takhle snadno vzám, tak na to hodně rychle zapoměn.“

,,Dobře, tak co chceš?“ Hm, lákavá nabídka, vybrat si tak…

,,Hele, ovládej se ano?“

,,Já, a kdo mi tu před chvílí málem vlezl do kalhot jenom aby měl luxusní apartmá? Mimochodem je tam výřivka?“

,,Myslím, že ano, proč?“

,,V tom případě, zapomeň na kompromis, stěhuju se.“ Popadl jsem svůj kufr a už si to s kartou od dveří, kterou jsem si vyzvedl už včera, jak jsem byl prozíravý, uháněl k výtahu.

,,No no no, tak to ne, kampak chvátáš chlapečku?“

,,Tvoje familiárnost, mě překvapuje kočičko. Od kdy si tykáme hm?“

,,Od té doby, co mě v myšlenkách navlíkáš do celkem nechutných hadříků.To bych si na sebe nikdy nevzala, kdes to pochytil?“ Ona se mi vysmívá? Jo vysmívá se mi, no počkej tak tohle teda ne.

,,To víš, nemám moc zkušeností, nechtěla bys mě trošku zaučit?“

,,Ccc, co si o mě myslíš?“ Že bys mohla být skvělá… ujelo mi v myšlenkách, kruci. Musím si je trochu chránit, jak to říkal Carlisle, že se mám soustředit a… , jo supr, podle toho jak se šklebí, štít funguje.

,,Copak?“ zeptal jsem se jí mile.

,,Nic.Takže, teď mi dej ten klíč a jdi si najít nějakej pěknej kousek suchý trávy u lesa.“ Drzá ne?

,,To čekej.“ Hned jak se výtah zastavil, jsem se upíří rychlostí rozeběhl ke dveřím. Vzhledem k tomu, že apartmá zabírá celé jedno patro tu nikdo jiný nebyl, takže jsem si to mohl dovolit.

Byla mi v patách a když už jsem si myslel, že mám vyhráno, po mě skočila. Mrštná kočička, to se jí musí nechat. Slyšel jsem její zlostné vrčení. Bylo v tom něco strašně vzrušujícího. Prali jsme se jako blázni. Nic co bylo na chodbě nemělo šanci na přežití. Vázy, světla, rozervaný koberec, to budem muset nějak vysvětlit. Peníze na to mám to nehraje roli. Jenom vysvětlete někomu že jste prošli chodbou k pokoji a najednou bylo všechno rozmlácené a potrhané!

Chtěl jsem přestat a nějak se s ní domluvit ale v tom se otočila k mému obličeji. Vzala ho do svých jemných dlaní a zadívala se mi do očí. Ten pohled byl spalující, nemohl jsem se odpoutat, její rty se přibližovaly k mým. Cítil jsem její pevné tělo na mém, a přes tenkou látku jsem cítil její ztuhlé bradavky. Její prsa se dmula rozrušením z předchozího boje a její dech mi vanul do tváře. Jazykem mi zlehka objela rty a její ruce se mi zamotaly do vlasů. Svoje boky jsem měl uvězněné v pevném sevření jejích štíhlých stehen. Rty lehce přejela přes hranu čelisti až ke krku, kde mě jemně zkousla. Nemohl jsem si vzpomenout jak se jmenuju, natož jak sem se sem dostal…

Potom se všechno seběhlo strašně rychle, rukama ve vlasech škubla a zvrátila mojí hlavu dozadu, její kolena uvěznily moje ruce, ze kterých mi rychlým pohybem vytrhla kartu a byla pryč. Dveře jen klaply. Ležel jsem tam neschopen činu. Kalhoty odhalovaly moje vzrušení a za dveřmi se ozýval tichý smích. Byl jsem naštvaný jako snad nikdy. Nejen že mě pěkně napálila ale navíc jsem jí strašně chtěl. Za celé století co chodím po světě jako upír, mě nikdo tolik nevzrušil a nenaštval. Chtěl jsem jí všechno oplatit a sladce ji mučit, dokud by mě sama neprosila abych si jí vzal.

Shrnutí povídek 2



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kdo s koho:

 1
05.10.2011 [19:37]

Pajinka2004Sima777: Povídka pokračuje a dokonce je už dokončená, tak jedině, že bych napsala pokráčko celé povídky, což by snad i šlo... Emoticon Emoticon

01.06.2011 [9:38]

ada1987 Emoticon

01.06.2011 [8:30]

NattyBoze Paji!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ja si to musela dat jeste jednou Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!