Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Kdo je vrah? 1. důkaz


Kdo je vrah? 1. důkazDuo Pajam a ZabZa opět zasahuje!
Jedna chladnokrevná vražda, tři detektivové, jeden vrah, halda podezřelých!

Víte jak to chodí, uděláte něco špatně a hned Vás za to odstřelí. My jsme udělaly ovšem pár věcí dobře, a proto vznikla tahle povídka a na začátku to opět začalo nevinně, doufáme, že si to nevyložíte špatně, a že nás necháte žít! Je to tady – jedna z hlavních postav Twilight ságy je mrtvá! Neschopní policisté si neví rady, a proto na scénu nastupuje známe trio detektivů! A samozřejmě nesmějí chybět i dva vlezlí novináři a naše pátrání po vrahovi může začít. Máte k dispozici jednu vraždu, tři detektivy, spoustu důkazů, haldu podezřelých… ovšem jenom jeden z nich je vrah!
ZabZa a Pajam

 

Prolog

Všude okolo blikaly světla, všude okolo se ozýval hluk a v jindy jinak prázdném domě, teď bylo plno lidí. Všude pobíhali muži v uniformách, všude teď byl hluk, všude se stále něco řešilo. Jinak řečeno – v temném starobylém domě se momentálně odehrávala nejživější scéna ze všech, jakou kdy tento dům zažil.

A na zemi, v temném zákoutí domu leželo tělo týden hledané dívky. Okolo jejího těla byla dána žlutá páska s názvem „NEVSTUPOVAT!“ a všichni toto napsané pravidlo dodržovali. Za páskou, jen pár metrů od mrtvého a opravdu hodně zohaveného těla – důkazu číslo jedna –, stálo sedm krásných bytostí a jejich oči byly upřeny na ono tělo.

Nikdo si jich nevšímal, na to byl všude okolo až moc velký hluk a kravál a na to měl každý z přítomných policistů „moc práce“. Jeden z nich to po neskonalé dlouhé minutě nevydržel a se vzteklým, ale zároveň odhodlaným výrazem udělal dva váhavé kroky, podlezl pásku a hned na to se ocitl u těla. Vzal do rukou sněhově bílou ruku a zašeptal: „Neboj, já tvou smrt pomstím! Budu pátrat, najdu vraha a až ho najdu, bude trpět!“ řekl a přitom si dramaticky stoupl.

Teprve v tu chvíli si ho všiml jeden z policistů a vykřikl: „Hej, co ten tu dělá?“ Tím upoutal pozornost dalších policistů, kteří se jakoby teď probrali z transu a hned se dali do pohybu. Každý chytl onoho muže za ruku. „Pojďte, pane, tady nemáte co dělat.“

Vzpouzel se: „Neboj, já tvou smrt pomstím!“ křičel dál a dál a všelijak se kroutil.

Pojďte, pane!“ zavrčel jeden policista a dál strkal může směrem ven z místa činu.

Neboj,“ křičel dál onen muž, „já tě pomstím, Bell, já tě pomstím!“ křikl ještě jednou a pak se vzpouzet přestal, jelikož v hlavě uslyšel káravý hlas svého otce a uviděl i svoji budoucnost, pokud by nepřestal. Povzdechl si a nechal se dvěma policisty odvést ven.

Těch sedm bytostí odešlo k sobě domů a mezitím se koroner přišel podívat na tělo. Nejprve do ní kopl, musel se ujistit, jestli je skutečně mrtvá, až pak si povzdychl a skonil k tělu. Vyndal mnoho nástrojů a tím začal konat svou práci. Policisté se kolem něco seběhli a pozorovali, co provádí. Vždy je fascinovala práce patologa a vidět ho pracovat na vlastní oči bylo... neskutečné.

Koroner pracoval. Zastrkoval, poslouchal, měřil,...

Jo, je po ní,“ zhodnotil situaci a zvenčí se ozval neúprostný řev zvířete.

Hele lidi, koukejte,“ zavolal jeden z policistů a tím vyrušil ostatní od pozorování dveřích, za kterými se ještě před chvílí křičelo.

Vytáhl svou pistoli a začal s ní manévrovat. Nejprve ji otáčel na prstě potom s ní hodil do vzduchu a nakonec chytl jako kovboj na divokém západě. Jenomže měl smůlu. Pistole byla nezamčená a vystřelila. Kulka si to mířila přímo do nejnevhodnějšího terče – tělo.

Provrtala jí dírku do břicha, ale krev už netekla, nepulsovala.

Jejdá,“ zvolal policista a zbraň upustil k nohám.

No bezva, jak tohle vysvětlím nadřízeným? Asi to nesvedu na to, že pracuju s pakama...“ zvolal kapitán a utřel si pot z čela.


Dnešní tisk:

Exkluzivně pro Vás si naše dvě nadějné mladé redaktorky připravily rozhovory s policisty, kteří byli na místě činu. Samy se odhodlaly a jely se podívat, jaké zvěrstvo se tam událo.

ZabZa: Jaký máte pocit z toho, že jste postřelil mrtvolu a poškodil důkazní materiál?

Policista: Povím vám, příjemný to teda není.

ZabZa: Budete z toho mít nějaké potíže?

Policista: No… zřejmě nedostanu prémie.

ZabZa: Takže vám hrozí vyhazov?

Policista: Bez komentáře…

ZabZa: Dobře, a co místo vraždy, povíte nám nějaké perličky?

Policista: No, smrdělo to tam.

ZabZa: Jak to myslíte – smrdělo? Jako zločinem?

Policista: Ne, cítil jsem spálený buchty.

ZabZa: Aha… A co oběť, co nám o ní můžete říct?

Policista: Zaručeně byla tuhá. *hysterický smích*

ZabZa: To jistě… Ale něco jiného?

Policista: Hleďte… tohle já vám říct nesmím!

ZabZa: Nějakou malou informaci… ?

Policista: No, ech… už jsem říkal, že to tam smrdělo?

ZabZa: Ano..

Policista: Že jsem postřelil mrtvolu taky víte?

ZabZa: Ano…

Policista: Tak vám víc říct nemůžu.

ZabZa: Proč?

Policista: Protože… už musím jít!

ZabZa: Kam, vždyť jste před chvilkou nikam nespěchal!

Policista: Já vážně musím, nechte mě být!

ZabZa: A kam jdete?

Policista: Mám hlad, jdu na ty buchty.


--------------------------------------------------------------------------------------

Pajam: Dobrý den, můžete povědět, co se dnes tady stalo?

Náčelník policie: Nemohu.

Pajam: A mohu vědět proč? Slyšela jsem, že se tu stala vražda.

Náčelník: To jste slyšela blbě.

Pajam: Mohu Vás ubezpečit, že toto mám z bezpečného zdroje.

Náčelník: Kterej hajzl to prásknul! Neznaj služební tajemství?!

Pajam: Můžete nám tedy povědět, kdo je zavražděný?

Náčelník: Nikdo!

Pajam: Někdo přece musí být.

Náčelník: Vy to budete!

Pajam: Nebuďte drzý!

Náčelník: A budu drzý!

Pajam: A nebudete!

Náčelník: A budu!

Pajam: A nebudete!

Náčelník: A budu!

O pár minut později.

Pajam: A nebudete!

Náčelník: A budu!


 

V redakci:

ZabZa: Hej, Pájo, dneska nepracuju přes časy, dělej!

Pajam: Když to je všechno co mám.

ZabZa: Tak fajn, zkusíme to jinde, pro dnešek balíme...

Pajam: Jo... ZabZo, už víš, Kdo je vrah?

 

A my se Vás teď ptáme, už víte, Kdo je vrah?

 


 

Povídky od ZabZy

Povídky od Pajam




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kdo je vrah? 1. důkaz:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!