Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Kdo je Isabella Masenová - Angela

BD


Kdo je Isabella Masenová - Angela Již podle názvu zjistíte kdo se připlete Belle do cesty. Změní se tím nějak Bellinin další život? Bude Angela nějak zasahovat do její budouctnosti? To si přečtěte sami.

Bella:

Celou noc jsem poslouchala JEHO CD. Vzpomínala jsem na naše společné chvilky. Bylo mi smutno, ale zároveň jsem chtěla, aby to neodcházelo.

V neděli se však něco stalo. Něco co jsem nečekala. Někdo zaklepal na dveře. Když jsem otevřela, tak jsem spatřila Angelu. Ta se mi vrhla okolo krku.

„Bello! Jsem tak ráda, že jsi se vrátila.“ Všimla jsem se, že vůbec nezestárla.

„Jak víš, že jsem zde a jak to že jsi stále stejná?“  Došlo jí, že je to divné.

„No stala se ze mě upírka. Proměnila mě nějaká rudovlasá upírka.“ V tom se mi vybavily vzpomínky na Viktoriininy hrozby.

„Nenechám tě bez trestu. Kdybych tě zabila, tak bych ti pomohla, ale to nechci. Ublížím tvým přátelům.“

„Já ji zabiju.“ K tomu jsem zavrčela. Ang mě však zastavila.

„Jsem ráda, kým jsem, protože mohu být s tebou.“ Pak jsem si něco uvědomila.

„Jak to, že nemáš rudé duhovky?“ Léta trvá naučit se odolávat. Vím to od NICH.

„No, mým darem je odolávat lidské krvi.“

Celou noc jsme si povídali a došli jsme k tomu, že odejdeme spolu. Budeme si hrát na sestry, kterým zemřeli rodiče. Ang přijme mé příjmení a vydáme se do Kanady.

Ve škole jsem to vyřídila tak, že jsem řekla, že moje matka měla autonehodu a potřebu trvalou péči. Jako důvod jim to stačilo a pustili mě.

Hned v úterý jsme se vydaly směr Kanada.

O týden později

Bydlíme na samotě u města, co je vedle nějakého jezera. Domeček skvěle pasuje do přírody. Není ani starý, ale ani nový. Je prostě dokonalý.

Já mám půdní pokoj. Je nádherný a skvěle se do toho domu hodí. Jsou tam viditelné trámy tmavé barvy a já jsem koupila světlý nábytek. Moje dílo se mi moc líbilo.

Angela ho sladila do světle žluta. Byl to jeden ze trí pokojů v patře. Moc se mi líbil. Hold má dobrý v kus.

Když jsme si všimly, že máme obě manželské postele, tak nás to rozesmálo. Jsme sami, ale máme postele pro dva a to ani nespíme.

Po zařizování pokojů jsme se společně pustily do zbytku domu.

Jako první přišel obývák, který měl velká okna do zahrady. Nábytek byl černočervený a sedačka s křesly šedé.

Poté jsme se pustily do kuchyně, kterou ani nepotřebujeme, ale musí tu být pro případ lidské návštěvy. Docela jsme se na tom vyblbly. Výsledek se nám moc líbil. Byla to kuchyň s jídelnou.

Potom přišel na řadu suterén, kde se nacházel velký bazén. Jediné, co jsme musely bylo koupit nějaký nábytek a vymalovat. Bývalí majitelé se o to hezky starali.

Když jsme měli hotovy, tak jsme si sedly do obýváku.

Práci jsme si nenašly, protože nás budu živit prodáváním obrazů a Ang bude překládat různé články. Díky tomu jsme se zapsaly na místní střední školu do prváku.

Obě jsme byly rádi, že jsme se našly a žijeme spolu. Edward mi sice chybí, ale dá se to teď již vydržet.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kdo je Isabella Masenová - Angela :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!