Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Kde jsi, Isabello? II - 16. kapitola

ruka


Kde jsi, Isabello? II - 16. kapitolaNormální den ve Volteře... Příjemné čtení, Veubella.

Pohled Elizabeth

Když ta malá upírka pomluvila tím svým líbezným hlasem, přeběhl mi mráz po zádech. Moc dobře jsem si ji pamatovala. To ona by mě nejraději dennodenně mučila a z pohledu do jejích krvavých očí jsem měla ještě hodně dlouho noční můry…

Rychle jsem zamrkala do nastávající tmy.

„Jane...“ řekl můj otec klidným hlasem a Jane začala pomalu otevírat bránu. Ta zavrzala a za chvíli jsme už všichni vstupovali do obrovských zahrad, které musely být za denního světla určitě překrásné. Ale momentálně vzbuzovaly hrůzu.

Držela jsem se blízko otce a Emmetta, který šel po našem boku. Mezitím jsem pořád přemýšlela nad tím, co nás uvnitř hradu čeká.

O chvíli později jsme vcházeli do hradu dveřmi, které jsem si také dobře pamatovala… Bylo to tu pořád stejné. Tmavé, chladné a děsivé chodby, které ozařovaly jen ojedinělé lampy, zavěšené na stěnách.

Jane šla pár kroků před námi a vedla nás pořád hlouběji a hlouběji do hradu. Než jsem se nadála, byli jsme v širší chodbě, luxusně zařízené a plné dveří. Tady se Jane zastavila a pomalu na mě pohlédla svýma děsivýma očima.

„Tady jsou vaše pokoje… Věřím, že jste po cestě unavení, tak si trochu odpočiňte…“ začala přeslazeným hlasem a při každém slově se ušklíbala. Vypadala jako nějaká ježibaba…

„Začátek plesu je v deset hodin… neopožděte se,“ poslední slova jen tak zašeptala a otočila se k odchodu. Za okamžik už tu nebyla. Koukla jsem se na ostatní a přemýšlela co dál…

Nakonec se první probrala Alice. Každého z nás rychle přelétla pohledem, chopila se svého velkého lodního kufru a rychlým krokem přišla k prvním dveřím. Jasper šel jako poslušný pejsek za ní. Za chvíli oba zmizeli za dveřmi. Nebýt tak napjaté atmosféry, určitě by Emmett na jejich adresu pronesl nějaký ten vtípek. Ale dnes neměl na vtipkování náladu nikdo.

Ostatní následovali jejich příkladu. Na chodbě jsem zbyla jen já a můj otec. V tu chvíli mě napadla jen jedna zoufalá myšlenka – doufám, že nechce mít pokoj se mnou. Ale vzápětí mi došlo, že můj drahý tatíček umí číst myšlenky a stojí těsně vedle mě. Zastyděla jsem se.

On to ale nijak neřešil. „Vezmu si pokoj vedle tebe…“ řekl a už se nadechoval k dalším radám.

„Jasně, kdybych něco potřebovala, stavím se…“ vydechla jsem rychle, popadla svůj kufr a s velkým rachotem zapadla do svého pokoje. Musela jsem mu připadat jako nevděčná dcera…

„Eh…“ vypadlo ze mě, když jsem za sebou zaklapla dveře a rozhlédla se po pokoji. Myslela jsem si totiž, že jsem se ocitla v nebi. Ten pokoj byl lepší jak sedmi hvězdičkový hotel! Teda, pokud může mít hotel tolik hvězdiček… To vybavení musel stát dost peněz. Dost…

Stěny byly krémově zbarvené a nábytek byl sladěn do kaštanově hnědé. Na stěně visela obrovská černá plazmová televize a před ní byl hnědý kožený gauč. Tak tady bych teda dokázala bydlet! Pomyslela jsem si hned a šla se podívat do další místnosti.

Další pokoj byla ložnice. Krásná velká postel s nebesy a saténový povlečením. Tak tady se bude spát. Teda snad…

Postavila jsem kufr na zem a šla se kouknout do koupelny – jak jsem očekávala. Ale tam mě čekalo překvapení. To nebyla koupelna, ale šatna, která byla větší než můj pokoj ve Forks. A plná značkového oblečení. Potichu jsem si vzdychla a pomyslela na Alici, která musí u té své už trávit nejméně hodinu a slintat nad každým kouskem… Anebo ho kritizovat…

Znovu jsem si povzdechla a po chvíli usilovného pátrání objevila další dveře… a ty… světe div se… vedly do koupelny! Rychle jsem si vzala rudý župan, který visel na věšáčku, a pak s radosti začala napouštět do krásné vany hektolitry vařící vody.

Po předlouhé koupeli jsem si sedla na postel a přitáhla si k sobě svou tašku. Docela mě začalo zajímat, co mi Alice zabalila. Ne že by to bylo v tuto chvíli nějak podstatné…

Do očí mi hned padl velký černý vak na šaty. Jdeme přece na ples, ne? Nepůjdu tam v nějakém pytli od brambor…

Rychle jsem ho vyndala na postel a rozepnula zip. Uviděla jsem překrásné šaty. Byly fialkové, bez ramínek, pošité kamínky… Byly strašně krásné a rozhodně se ke mně hodily. Ještě hodně dlouho jsem si je prohlížela, ale pak mi utkvěl pohled na nástěnných hodinách a uvědomila jsem si, že už je čas.

Za chvíli si je obléknu a společně s mou rodinou půjdeme do jámy lvové. Jen doufám, že tam bude moje maminka…

 

Pohled Edward

Pozoroval jsem svůj odraz v zrcadle a přemýšlel. Přemýšlel jsem o minulosti, současnosti a snad i nad budoucností. Nevěděl jsem, co nás totiž na za pár okamžiků čeká. To nevěděl snad nikdo.

O chvíli později jsem uslyšel zaklepání na dveře. Carlisle… Už je čas jít. Ještě jednou jsem pohlédl do strhané tváře toho upíra v zrcadle a rychle se přemístil ke dveřím. Pak jsem vzal za kliku a vyšel ven.

Na chodbě už stáli všichni. Byli slavnostně oblečeni a můj pohled hned vyhledal mou dceru, které to dneska opravdu moc slušelo. Usmál jsem se na ni a vzal ji za ruku. Tušil jsem, že jí to v této situaci opravdu vadit nebude.

Podívala se na mě bázlivým pohledem a já její ruku sevřel o něco pevněji. Pak jsem ještě pohlédl do každé tváře mé rodiny a pomalým krokem vyšel směrem k sálu. Ostatní mě pomalu následovali.

I když jsme šli pomalým krokem, u recepce jsme se objevili znenadání. Za stolem seděla neznámá sekretářka a těkala po nás očima. Byla tady nová a tolik nových upírů v hradě jí moc nesvědčilo.

Koukal jsem na ni soustředěným pohledem a na chodbě bylo absolutní ticho. Asi jí nedocházelo, že by nás měla uvést. Ale naštěstí to brzy pochopila, vstala ze své kancelářské židle a s roztřesenýma nohama k nám přispěchala.

Už se chtěla pokusit otevřít těžké dřevěné dveře, když jsem uslyšel ten hlas… Ten hlas, který jsem tak nesnášel.

„To stačí, Lízo!“ křikla Jane, když se vynořila zpoza rohu se svým dvojčetem po boku. Alec měl na tváři arogantní úsměv a v hlavě černo. Přišlo mi, jako by je tady na můj dar trénovali. Jak je možné, že nevidím vůbec nic?! Nechápal jsem to, ale doufal, že brzo dostanu odpověď na všechny své otázky.

Elizabeth se vedle mě ošila. Recepční se očividně jmenovala stejně jako ona a Eli oslovení Lízo nesnášela. Naštěstí to očividně nebylo na ni. To by se s Jane mohla pořádně chytnout...

Jane Lízu zprudka odstrčila ode dveří a s dalším přeslazeným úsměvem je začala sama otevírat.

Pevně jsem držel Eli za ruku a společně jsme vstoupili do sálu…

Můj pohled automaticky začal hledat ji. Uviděl jsem Ara, Marca i Caia. Opodál stál Demetri, Felix, Afton… a mnoho dalších upírů, které jsem nikdy v životě neviděl. Dokonce jsem tam zahlédl Erika, který přivedl mou dceru zpátky domů. Ale ona nikde nebyla. Už jsem začal propadat zoufalství.

Vtom mě upoutal Arův pohled. Nenápadně kývl na nějakého upíra a ten zase na dalšího… při tom všem mi neunikla atmosféra, kterou jsem cítil. A taky to, co jsem slyšel - teda ve skutečnosti neslyšel… Myšlenky celé gardy a královské trojice se utápěly ve tmě. Docházelo mi, že to nebude jen trénink, ale musí to být nějakým darem.

Vtom se za námi ozvalo hromové bouchnutí dveří. Všichni jsme se bleskovou rychlostí otočili tím směrem.

U dveří stála ona. Měla nádherné korzetové šaty až na zem, černé jako její křídla. Ta se zdála jako součást šatů. Byla nádherná a naprosto svůdná.

Ale to nebylo to, co mě zaujalo.

Mě zaujala její bledá kamenná pleť, zkroucená do zlostné masky a krvavě rudé oči, nenávistně mě probodávající…

 


 šaty Isabelly


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kde jsi, Isabello? II - 16. kapitola:

 1
8. Jana S
01.09.2014 [14:44]

Skvělá kapitola a nádherné šaty Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.02.2012 [18:28]

BellaSwanCullen8ty si čo porobila s Bellou??? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon ani nemam slov...
no dúfam že sa všetko v ďalšej kapitole vyrieši inak ma porazí Emoticon
inak skvelá kapitolka fakt Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon a tie šaty sú nádherné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.02.2012 [16:33]

SemiskaTýjo, tak to jsem nečekala. Změnili ji a ona je asi nepozná,že? Jsem zvědavá, co e bude dít dál. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.02.2012 [10:53]

marcelleje to teda síla, co jsi s Isabellou provedla, ale šaty jsou nádherný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. RosalieLove
03.02.2012 [22:02]

Bože to je úúúúžasnýýý!!! Ta Bella jak je změněná.. Je to bezvadný.. nějaká pořádná změna.. no prostě jsi JEDIČKA!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.02.2012 [20:14]

kapitolka je moooooc krásná Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon a šaty jsou dokonalé nemám na ně slov Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Co jsi to té Belle provedla Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Snad se na Edwarda nezlobí já se z toho zblázním, honem další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Mňamka
03.02.2012 [18:30]

ty šaty jsou božííí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
a asi tě zabiju Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon ona je upír??? děláš si ze mě srandu?? Emoticon Emoticon já tě asi fakt zabiju, mám chuť vraždit- fakt Emoticon Emoticon
musíš to napravit, já si to představovala úplně jinak Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
si na mě zlá, chceš mi přivodit infarkt Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
to jí nemůžeš udělat, prostě nemůžeš Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon a mě taky ne Emoticon
snad dáš další kapitolu co nejdřív a to i s vysvětleníím Emoticon a koukej dělat Emoticon Emoticon
jinak kapitola super i přes můj nesouhlas co se tam odehrává Emoticon
tleskáám Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.02.2012 [17:52]

cuketkaaHa 1. komentář! :D Tak to byla skvělá kapitola :)) A budu do tebe hučet dál! :D :D I když nechápu ,co má Isa proti Edwardovi :/ Ale to už máš určitě poromyšlené Emoticon ... A doufám ,že brzy bude další :D :D Ale ještě jednouu :P Skvělá kapitola a strašně dobře se čte! :) Tleskám :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!