Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Kde jsi, Isabello? - 3. kapitola


Kde jsi, Isabello? - 3. kapitolaSetká se konečně Edward s Isabellou? Nebo byla Alicina vize nepravdivá? To si budete muset přečíst. Přeji příjemné čtení - Veubella.

„Je tady…“ vydechl jsem a s úsměvem vyskočil z okna.

Hnal jsem se lesem, jak nejrychleji jsem mohl. Bylo mi jedno, jestli mě někdo uvidí – já musel za ní.

Moje srdce se radovalo. Konečně ji uvidím. Po tak dlouhé době. Teď jsem o tom nepochyboval, že ji tam najdu. Určitě tam bude…

Cesta lesem byla kratší, než jsem si myslel. Za chvíli jsem se ocitl na mně známém místě. Všude byla tma, ale já viděl perfektně. Temné stromy a nikde ani živáčka…

„Ne! Proč?! Proč tu není?! Co jsem komu udělal, že nemůžu nalézt štěstí?!“ ptal jsem se sám sebe. Plně pohlcen svým zoufalstvím jsem si sedl na nejbližší větev a vyčkával. Čekal jsem dlouho…

Hodinu…

Dvě hodiny...

Tří hodiny…

Po čtyřech hodinách začalo vycházet slunce. Krajina se rozzářila a já s ní. Nedaleko mého úkrytu začal zpívat drozd. Byl jsem čím dál víc zoufalý.

„Proč tu není? Proč nepřišla?! Přeci to Alice viděla…“ ptal jsem se. Pomalu jsem si povzdechl.

„Vím… Aliciny vize jsou nepřesné – podle rozhodnutí lidí se mohou měnit…“ Sklopil jsem hlavu. A nadával si, co jsem to za idiota.

Jasně, ona se rozhodla, že nakonec nepřijde…

Z naprosté strnulosti mě vytrhl šustivý zvuk, rozhrnujícího se listí. Nastražil jsem uši a zaposlouchal se.

Uslyšel jsem rytmickou chůzi směrem ke mně.

Někdo – nebo něco - zašustilo v blízkém keři a mně srdce poskočilo radostí.

„To je určitě ona!“ myslel jsem si a dál nedočkavě naslouchal blížícím se zvukům.

Najednou na prostranství pod mým stromem vběhla mladá laň. To ona byla zdrojem toho povyku. To ji jsem vydával za Isabellu…

Smutně jsem ji pozoroval. Laň byla krásná – skoro jako ona.

„Asi jsem se zbláznil, když si představuju, že je to Isabella. Vždyť je to jen hloupá laň,“ zašeptal jsem.

Laň nastražila uši – asi mě slyšela.

Já se potichu posunul až nad ni. Pak jsem najednou seskočil dolů přímo před překvapenou laň. Ta byla vyděšená - ani se nehnula.

Pomalu jsem se k ní přiblížil a pak ji chytil do náruče.

Laň sebou začala škubat, asi vycítila nebezpečí. Jsem predátor – ona má oběť. Měla by se bát…

Přivinul jsem si ji k tělu a představoval si, že je to Isabella. Laň se ani nepohnula. Jen její srdce, které utíkalo vpřed strašnou rychlostí, dokazovalo, že je k smrti vyděšená.

Najednou mě pohltily instinkty a já se vice přivinul k jejímu krku – k její pulzující tepně.

Laň sebou začala opět škubat. Vycítila smrtelné nebezpečí…

Já jsem neodolal a zakousl se jí do krku. Hned jsem ucítil její lahodnou krev a můj chtíč se zvyšoval.

Ona sebou přestávala škubat – pomalu a bolestivě umírala.

Za chvíli byla vysátá do poslední kapičky a já se zase začal ovládat.

S velkým znechucením jsem se podíval na své dílo. Ta laň za nic nemohla. Jen se octla v nesprávný čas, na nesprávném místě. Třeba má rodinu… Mláďata, která na ni čekají…

„Proč jsme to vlastně udělal?“ ptal jsem se sám sebe.

„Už vím… Jsem lovec a pocit strachu, zoufalství a zloby přešel v jeden nejmocnější pocit – v hroznou a spalující žízeň…”

Pomalu jsem mrtvou laň položil do zkrvavené trávy. Měl jsem snad ještě větší vztek než předtím…

Pak mě přemohly výčitky svědomí a soucit.

Nakonec jsem jí dokonce vlastníma rukama vyhrabal hrob. Vystlal jsem ho mechem a tam laň položil. Ještě jednou jsem se na ni podíval. Do jejích vyhaslých očí a zahrnul ji hlínou.

Pak jsem ještě dlouhou dobu seděl vedle jejího hrobu.

Začalo se stmívat – opět.

Automaticky jsem vylezl na nejvyšší borovici a opět pozoroval západ slunce nad oceánem.

Dnes nad mořem kroužili sněhobílí rackové. Pozoroval jsem je se zájmem. Prohlížel jsem si jejich křídla a pozoroval jejich let.

Ale to jsem neměl dělat. Připomněli mi mou Isabellu a já se opět ponořil do zoufalství.

Myšlenkami na ni jsem strávil celý den…

Slunce už zapadlo a nadešla další noc…

Pomalu jsem slézal ze stromu, když jsem zaznamenal rychlý pohyb.

Rychle jsem seskočil na zem a přikrčil se do útočné pozice. Neustále jsem poslouchal všechny zvuky a snažil se poznat i vůni.

Nic zvláštního se nestalo. Musela to být nějaká horská kočka. Zde jich musí být hodně.

Postupně jsem se uklidnil a rozhodl se, že už půjdu domů.

Najednou se kolem mě opět mihl černý stín.

„Co to sakra je?“ mysle jsem si.

Znovu jsem se zaposlouchal do zvuků lesa, ale nic dalšího jsem neuslyšel.

Žádná vůně, zvuk ani další pohyb.

Vtom se za mnou ozvalo lehké dopadnutí na zem. Byla to nějaká kočka nebo upír?

Pomalu jsem se otáčel. Nemohl jsem tušit, co tam objevím.

Všechny své smysly jsem soustředil na rychlý smrtící výpad. Už jsem chtěl skočit, ale to co jsem slyšel, mě ochromilo.

„Ahoj, Edwarde…“

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kde jsi, Isabello? - 3. kapitola:

 1 2   Další »
05.08.2012 [22:01]

NikuseAliceWooow, další krásná kapitolka. Ale už bys mě neměla tak napínat, nebo to nevydržím!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.10.2011 [19:41]

DarkFirefliesNádhera. Emoticon
Celá ta scénka s laní byla opravdu působivá. A ty Edwardovi výčitky svědomí, to bylo vážně něco. Ale má pravdu, on je predátor a někdy prostě své instinkty ovládnout nemůže. Emoticon Emoticon A co ten konec. Že by Isabella? Letím dál.
Kapitolka moc pěkná a byla plynule napsaná. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Kačka
24.09.2011 [11:26]

zajímavé a napínavé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. Wera
20.09.2011 [14:52]

Wera Emoticon Emoticon Emoticon

10. lucka2010
27.06.2011 [18:46]

Emoticon Emoticon Emoticon

27.06.2011 [17:24]

BellaSwanCullen8krása Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon dúfam že to bude Bells Emoticon Emoticon Emoticon

27.06.2011 [14:51]

AlliceVolturiCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. DAlice
27.06.2011 [12:59]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. marcela
27.06.2011 [8:59]

Prosím,přidej další. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.06.2011 [8:35]

Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!